1403/01/09

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

آغوشی بی بی ماک مدل Z2329

آغوشی بی بی ماک مدل Z2329

  • گروه سنی: ۳ تا ۱۲ ماهگی
  • جنس: پارچه
  • بند قابل تنظیم: دارد

نقد و بررسی اجمالی
آغوشی وسیله‌ای است که امکان در آغوش‌گرفتن و ارتباط دوسویه میان کودک و والدینش را در هر شرایطی فراهم می‌کند؛ به‌ویژه برای آن‌ها که مشغله‌ی زیاد و وقت اندک دارند. با وجود این وسیله خیلی‌وقت‌ها دیگر لازم نیست برای یک خرید ساده، فرزندمان را به دیگران بسپاریم. این محصول که در مدل‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود،‌ معمولا دارای دو بند روی شانه و یک بند برای کمر حمل‌کننده است تا هر دو دست او آزاد باشد و به‌این‌ترتیب کودک هم در وضعیت راحتی قرار بگیرد. برای انتخاب یک آغوشی مناسب، توجه به این بندها، میزان استحکام، میزان وزن قابل‌تحمل و قابل‌تنظیم‌بودن آن‌ها اهمیت زیادی دارد. محصولی که می‌بینیم آغوشی برند بی بی ماک مدل Z2329 است. بندهای قابل‌تنظیم آغوشی این امکان را به حمل‌کننده می‌دهد که با توجه به قد خود، هر دو بند کمر و شانه‌ی آغوشی را طوری تنظیم کند که کمترین فشار به مهره‌های گردن و کمرش وارد شود. از طرفی آغوشی معمولا تنها توسط مادر استفاده نمی‌شود؛ پدر و گاهی حتی دیگر اطرافیان هم از آن استفاده می‌کنند. رشد کودک هم دلیلی است که در گذر زمان و برای حفظ راحتی او، نیاز به داشتن تنظیمات بند آغوشی را تایید می‌کند.ظرفیت وزنی این آغوشی برابر با ۹ کیلوگرم بوده و از ۳ تا ۹ ماهگی نوزاد قابل استفاده است.
آغوشی بی بی ماک وسیله‌ای است که امکان درآغوش‌گرفتن و ارتباط دو سویه میان کودک و والدینش را در هر شرایطی فراهم می‌کند. آغوشی بی بی ماک دارای دو بند روی شانه و یک بند برای کمرِ حمل‌کننده است تا هردو دست او آزاد باشد و به‌این‌ترتیب کودک هم در وضعیت راحتی قرار بگیرد آغوشی بی بی ماک مدل شینا قابلیت تحمل وزن ۳ تا ۹ کیلوگرم را دارد و از بدو تولد نوزاد قابل‌استفاده است و همچنین در سه حالت قابل‌استفاده است: در حالت اول که برای بدو تولد مناسب است، نوزاد به‌صورت خوابیده در آغوش حمل‌کننده جای می‌گیرد. حالت دوم که برای بدو تولد تا چهارماهگی مناسب است، کودک را با استفاده از محافظ به‌صورت روبه‌رو با حمل‌کننده قرار می‌دهد و بالاخره در حالت سوم که مخصوص چهارماهگی و بالاتر است، کودک در آغوش حمل‌کننده رو به خیابان خواهد بود. همچنین این آغوشی به ضربه‌گیرهای محافظ سر و گردن کودک مجهز است. برند بی بی ماک این محصول را هم مثل بیشتر محصولات تولیدی خود از پارچه‌های بی‌ضرر برای پوست کودک تولید کرده است.
نقد و بررسی تخصصی

آغوشی بی بی ماک مدل Z2329

آغوشی از جمله وسایلی است که در سال‌های اخیر اکثر والدینی که نوزاد دارند ترجیح می‌دهند در سیسمونی نوزادشان داشته باشند. برخی از والدین از آغوشی استفاده‌های زیادی می‌کنند و برای برخی دیگر تنها جنبه تزئینی دارد. این‌که آغوشی چقدر به دردتان می‌خورد، به سبک زندگی‌تان بستگی دارد، اما قطعاً اگر به استفاده از آغوشی عادت کنید روند زندگی برایتان ساده‌تر می‌شود. زمانی که کار دارید و باید از دست‌هایتان استفاده کنید، می‌توانید نوزادتان را در آغوشی بگذارید و آزادانه به کارهایتان برسید بدون این‌که دست‌هایتان درگیر باشد. از سوی دیگر استفاده از آغوشی برای خود نوزاد هم مفید است، چراکه در همه حال به مادر یا پدر نزدیک است و احساس امنیت می‌کند.

مشخصات ظاهری

ابعاد این محصول ۴۲x35x32 سانتی‌متر و وزنی در حدود ۹۰۰ گرم است. وزن اولیه محصول اهمیت زیادی دارد چرا که در صورت بالا بودن وزن، بعد از قرار دادن کودک درون آغوشی باید سنگینی زیادی را متحمل باشیم که تولید کننده محصول با در نر گرفتن این موضوع وزن اولیه آن را کنترل کرده و محصول با وزن استاندارد وارد بازار شده است.

تمام وسایل و تجهیزات کودکان رده سنی دارد که با توجه به وزن و جثه آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. از آنجایی که در اکثر اوقات باید کودک در هر ماه از تولد در وزن استانداردی باشد برای این آغوشی نیز سن مناسب در نظر گرفته شده و برای کودکان ۳ تا ۱۳ ماهگی مناسب است. پارچه استفاده شده در این محصول لطیف است تا در اثر برخورد پوست کودک با آن دچار آلرژی و حساسیتی نشود و درون آن برای احساس راحتی هر چه بیشتر کودک و مادر از الیاف نرم پر شده است. ناگفته نماند که سری آغوشی قابل جدا شدن را دارد. آغوشی‌ها برای مسافرت یا رفتن به دیدار دوستان و اعضای خانواده مناسب‌اند و شما می‌توانید با آن‌ها به خرید، مهمانی، پیاده روی و حتی پارک بروید.

با استفاده از آغوشی، نوزادتان همیشه نزدیک به شما باقی می‌ماند، بدون این‌که مجبور باشید همزمان از دست‌های خودتان برای نگه داشتن او و انجام دادن کارهای روزانه استفاده کنید و شما می‌توانید وقتی که نوزاد خوابیده است، او را در داخل یا خارج از خانه به همراه خود ببرید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد

    ۴۲x35x32 سانتی متر
  • وزن

    ۰.۹ کیلوگرم
  • گروه سنی

    ۳ تا ۱۲ ماهگی

  • وزن قابل تحمل

    ۹ کیلوگرم
  • جنس

    پارچه

  • بند قابل تنظیم

    دارد

  • سایر توضیحات

    – جنس پارچه ضخیم


  • – پر شده از الیاف نرم

  • – سری قابل جداشدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *