اولین بانوی موتورسوار ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان، از بی‌توجهی فدراسیون موتورسواری به وضعیت ورزشکاران این رشته انتقاد کرد و گفت: فدراسیون با توجیه اینکه بودجه ندارد می‌گوید نمی‌توانیم مسابقه داخلی برگزار کنیم!
فهیمه نعمت‌اللهی درباره شرایط ورزشکاران رشته اتومبیلرانی در ایران، اظهار کرد: وقتی یک ورزشکار سال‌های عمرش را روی یک رشته ورزشی می‌گذارد و در رشته‌ای مثل موتورسواری میلیون‌ها تومان در سال هزینه می‌کند تا به موفقیت برسد، حداقل انتظار او این است که بازخوردی از فدراسیون یا وزارت ورزش بگیرد و به او احترام گذاشته شود.
اولین بانوی موتورسواری ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان، افزود: توقع ما این است که حداقل امکانات در اختیارمان باشد و کمی مورد توجه قرار بگیریم. فدراسیون موتورسواری باید به قهرمانان خود توجه کند و آن‌ها را نگه دارد. رشته ما رشته‌ای ارثی است و معمولا پدر یا خانواده ورزشکاران در این رشته فعالیت داشته‌اند اما من به دلیل شرایط بد موتورسواری در ایران و بی‌توجهی‌ها، قطعا اجازه نمی‌دهم فرزندم وارد این رشته شود. وی خاطرنشان کرد: من ماهیانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان برای فعالیت در این رشته هزینه می‌کنم و توقع برگشت مالی هم ندارم اما حداقل این انتظار را داریم که به ما احترام گذاشته شود.


نعمت‌اللهی با بیان اینکه متاسفانه فدراسیون هیچ مسابقه‌ای در کشور برگزار نمی‌کند، گفت: ورزشکاران موتورسواری در یک سال حداقل باید در ۵ یا ۶ رویداد داخلی شرکت کنند و علاوه بر آن به مسابقات بین‌المللی هم اعزام شوند تا بتوانیم کسب تجربه کنیم و به پیشرفت برسیم اما متاسفانه فدراسیون به زور سالی یک مسابقه برگزار می‌کند. خب پیست که دارید و کرونا هم هیچ نقشی در رشته ای مثل موتورسواری ندارد، پس چه مشکلی دارید که مسابقه برگزار نمی‌کنید؟
قهرمان موتورسواری ایران، در پاسخ به این سوال که با توجه به انتقادات ورزشکاران از عملکرد ضعیف فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، آیا این گلایه‌ها را به اطلاع مسئولان فدراسیون رسانده اند یا خیر، اظهار کرد: ورزشکاران زیادی این موارد را به من انتقال دادند و من هم به فدراسیون گفتم اما می‌گویند بودجه نداریم! ما نمی‌دانیم پس بودجه فدراسیون کجا می‌رود؟ هر ورزشکار حداقل ۵۰۰ میلیون تومان هزینه موتور و لباس و تجهیزاتش است و حداقل انتظار از فدراسیون این است که مسابقه برگزار کند اما در ۶ ماه گذشته فقط یک مسابقه برگزار کرده است.

وی در پایان گفت: مدیریت در فدراسیون باید به شکلی باشد که بعد از ۲ سال حداقل اعزام داشته باشید. حالا می‌گویید تعداد بانوان کم است، تعداد آقایان که زیاد است، پس چرا آن‌ها را اعزام نمی‌کنید؟ من سال گذشته در مسابقات جهانی ترکیه به عنوان نماینده ایران حضور داشتم اما تنها ورزشکار این مسابقات بودم که موتورم قدیمی بود و با هندل روشن می‌شد!