1403/01/31

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

باکلاس‌ترین آدم‌ها متولد کدام ماه هستند؟

باکلاس‌ترین آدم‌ها متولد کدام ماه هستند؟

حتما افرادی را دور و بر خودتان دیدید که از لحاظ رفتار و منش متفاوت از دیگران هستند یا به اصطلاح امروزی، باکلاس رفتار می‌ کنند. این افراد معمولاً آرامش زیادی دارند، با اعتماد بنفس هستند و خیلی شجاعانه رفتار می کنند. در این قسمت قصد داریم که به ترتیب به شما معرفی کنیم؛ این ویژگی یعنی باکلاسی و سطح بالا بودن در برخی از رفتارها، در متولدین کدام ماه بیشتر دیده می شود.

دی

دی ماهی ها دیسیپلین مخصوص به خودشان را دارند. خیلی سخت کوش هستند و روی دیگران حساب باز نمی کنند. خیلی مستقل عمل می‌ کنند و از نظر دیگران خیلی باکلاس جلوه می کنند. آن ها افراد با اعتماد به نفسی هستند. تفکر عاقلانه و بالغانه ای دارند و هرگز تحت تاثیر حواشی و حرف‌ های منفی دیگران قرار نمی‌ گیرند و راه خودشان را پیش می‌ برند و خیلی در مورد حرف ها و اقدامات دیگران حساسیت به خرج نمی‌ دهند. آن ها عاشق یادگیری چیز های جدید هستند و رفتار محترمانه ای هم با اطرافیان شان دارند.

باکلاس‌ترین آدم‌ها متولد کدام ماه هستند؟

آذر

چیزی که باعث جذابیت و یا باکلاس به نظر رسیدن آذر ماهی ها می شود، این است که عاشق سفر هستند و دوست دارند مکان های جدید، فرهنگ ها، غذا ها و افراد جدید را ملاقات کنند. آن ها از آنچه که هستند لذت می‌ برند و نیاز به تغییر خودشان نمی بینند و با احترام با دیگران رفتار می کنند. همیشه هیجان برای چیز های جدید دارند و از زندگی لذت می برند.

اردیبهشت

زمانی که یک اردیبهشتی وارد یک مکان جدید می‌ شود، همه به استایل و طرز رفتار او جذب می شوند. اردیبهشت ماهی ها افراد با اعتماد به نفسی هستند و به دنبال تقلید کردن از دیگران نمی باشند. چیزی در درون آن هاست که باعث تحسین و احترام دیگران می‌ شود. کاری که دوست نداشته باشند را به هیچ وجه انجام نمی دهند اما اگر اراده کنند؛ از پس همه کار ها بر می آیند.

مرداد

مرداد ماهی ها افراد جذابی هستند. معمولاً در مکان های شلوغ به گونه‌ای رفتار می‌ کنند که توجه دیگران به آن ها جلب می شود. جذابیت و باکلاسی آن ها فقط منحصر به ظاهر لباس شان نیست، بلکه درونا هیجانات و احساسی دارند که باعث کاریزماتیک بودنشان می شود. آن ها افراد با اعتماد به نفسی هستند و می‌دانند که چگونه هر شرایطی را تحت کنترل بگیرند.

باکلاس‌ترین آدم‌ها متولد کدام ماه هستند؟

مهر

مهر ماهی ها هم جزء افراد باکلاس و جذاب دسته بندی می شوند. برایشان خیلی مهم است در هر جایی که وارد می شوند، احساس راحتی داشته باشند. اگر احساس سختی به آن ها دست بدهد، سریعاً آنجا را ترک می کنند. آن ها به دنبال هارمونی و هماهنگی در زندگی هستند و می‌ خواهند همه چیز را در حد متعادل نگه دارند.

اسفند

اسفند ماهی ها لحظات جذابی را برای دیگران خلق می کنند. کاری نمی کنند که به خودشان و دیگران حس ناراحتی و ناخوشایندی را القا کنند. به هنر و فرهنگ علاقه زیادی دارند و تنها چیزی که باعث می شود باکلاس به نظر نرسند، این است که گاهی اوقات حس نا امنی و رودروایسی بسیار زیاد به آن ها غلبه می کند؛ اما در کل آن ها افراد باکلاسی هستند.

تیر

تیر ماهی ها نسبتاً جزو افراد باکلاس محسوب می شوند؛ به شرطی که بتوانند احساسات خود را کنترل کنند و در شرایطی که خیلی احساسی شده اند جلوی گریه شان را بگیرند. آن ها در ابراز احساسات خیلی اغراق نمی کنند و گاهی اوقات صادق نیستند اما از لحاظ باکلاسی تقریباً معمولی هستند.

باکلاس‌ترین آدم‌ها متولد کدام ماه هستند؟

آبان

آبان ماهی ها از لحاظ ظاهری، زیبایی های منحصر به فرد خودشان را دارند. معمولاً هر جایی که بروند باعث جلب توجه دیگران می شوند اما گاهی اوقات آسیب‌ پذیری بیش از حد یا حسادت زیاد باعث می شود که از میزان جذابیت شان کم شود. گاهی روی یک مسئله وسواس پیدا می‌ کنند و همین باعث می شود که دیگران بفهمند حال شان با خودشان خوب نیست.

شهریور

شهریور ماهی ها به خودشان خیلی ایراد می گیرند و مدام در درون با خودشان درگیر هستند. کاری می‌ کنند که دیگران در کنارشان احساس راحتی داشته باشند و خیلی رفتار رسمی و خاصی ندارند که باعث می شود باکلاس به نظر برسند.

خرداد

خرداد ماهی ها به اندازه کافی جذابیت دارند اما نمی دانند که چگونه باید آن را ابراز کنند. خرداد ماهی ها معمولاً خیلی آن تایم نیستند و شاید خیلی از جاها دیر سر قرار بروند که همین از میزان جذابیت و باکلاسی آنها کم می کند. آن ها مدام تاخیر دارند و پر مشغله هستند و زندگی شان پر از هرج و مرج و شلوغی است که همین از شدت جذابیت شان کم می‌ کند.

باکلاس‌ترین آدم‌ها متولد کدام ماه هستند؟

فروردین

فروردین ماهی ها از آنچه که هستند رضایت ندارند. به خاطر همین گاهی اوقات رفتارهای پرتنشی از خودشان نشان می‌ دهند و دیگران متوجه می‌ شوند که پر از استرس و ناراحتی هستند. رفتارشان گاهی آنقدر بد می شود که اصلا برای شان مهم نیست چه کسی نظاره گر آن ها باشد. البته که روحیه ماجراجویی و سرگرم‌کننده ای هم دارند که به جذابیت شان کمک می‌ کند اما به هر حال جزء افراد باکلاس محسوب نمی‌ شوند.

بهمن

بهمن ماهی ها افراد باهوشی هستند. از سفر کردن به شدت لذت می‌ برند اما لجبازی و مقایسه بیش از حد خودشان با دیگران از میزان جذابیت شان کم می‌ کند. سعی می‌ کنند که همیشه حرف آخر را بزنند و خودشان را ابراز کنند و همین باعث می شود که از شدت جذابیت شان کم شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *