1403/01/31

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

بهترین جراح زیبایی شکم

بهترین جراح زیبایی شکم

جراحی شکم یک عمل جراحی زیبایی است که باعث ایجاد تغییرات زیادی در اندام فرد می‌شود. مهارت و تجربه پزشک رابطه مستقیمی در مطلوبیت نتیجه جراحی دارد. حال سوالی که وجود دارد این است که بهترین جراح زیبایی شکم چه ویژگی دارد؟

جراحی شکم یک عمل جراحی زیبایی است که باعث ایجاد تغییرات زیادی در اندام فرد می‌شود. عوامل زیادی در طول زندگی مانند بارداری و یا چاق و لاغر شدن‌های پی در پی باعث افتادگی پوست و بافت شکم می‌شود که نتیجه آن از فرم خارج شدن اندام و کاهش اعتماد به نفس فرد است. همین امر باعث تمایل افراد به جراحی زیبایی شکم و پهلو شده است.

علی رغم محبوبیت جراحی شکم و پهلو، بسیاری از مراجعه کنندگان نسبت به رضایت بخش بودن نتیجه جراحی و مهارت جراح آگاهی ندارند. همین امر باعث ایجاد شک و دودلی در مراجعه کنندگان قبل از جراحی می‌شود.

در حقیقت مهارت و تجربه پزشک رابطه مستقیمی در مطلوبیت نتیجه جراحی دارد. حال سوالی که وجود دارد این است که بهترین جراح زیبایی شکم چه ویژگی دارد؟ اگر بدنبال یک جراح مناسب برای جراحی زیبایی شکم و پهلو هستید تا با برداشتن چربی و پوست اضافی شکم، خواسته شما را محقق سازد و اندامی ایده آل به شما هدیه کند، تا آخر مطالب همراه ما باشید.

بهترین جراح زیبایی شکم

عمل جراحی شکم چیست؟

ابدومینوپلاستی و یا جراحی شکم یکی از رایج‌ترین درمان‌های کاهش حجم چربی در نواحی شکم و رفع افتادگی پوست شکم و پهلو است. این جراحی زیبایی مانند یک معجزه عمل می‌کند و نتیجه آن شکمی صاف و بدون چربی خواهد بود.

جراحی شکم بهترین انتخاب برای افرادی است که در اثر چاق و لاغر شدن‌های پی در پی و یا بارداری مبتلا به شکم‌های افتاده، پوستی شل و ترک خورده شده‌اند. لازم به ذکر است ک نتیجه نهایی، عوارض و معایب جراحی شکم به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل، تخصص و تبحر پزشک جراح و تکنیک مورد استفاده او طی فرآیند عمل شکم است که تاثیر مستقیمی بر نتیجه جراحی خواهد داشت. به همین خاطر بهتر است جراحی‌های زیبایی و حساس، مانند جراحی ابدومینوپلاستی و جراحی زیبایی شکم را نزد بهترین جراح زیبایی شکم  انجام دهید تا از عوارض جانبی و خطرات احتمال در امان بمانید.

انواع جراحی شکم را می‌توان به موارد زیر تقسیم کرد :

  1. ابدومینوپلاستی بزرگ
  2. ابدومینوپلاستی کوچک
  3. ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک

به طور کلی طی فرآیند جراحی شکم، پوست اضافی و افتاده پهلو و زیر شکم از بین می‌رود، وضعیت عضلات جدار شکم بهبود می‌یابد و از حجم بافت چربی در نواحی مختلف کاسته می‌شود. نکته‌ای که وجود دارد این است که نتیجه انواع جراحی شکم به میزان سلامت بیمار و تجربه پزشک در این حوزه بستگی دارد.

عوارض و خطرات احتمالی عمل جراحی شکم چیست؟

جراحی شکم با ایجاد تغییرات در عضلات شکم و برداشتن چربی‌های اضافی، شکمی صاف و زیبا به شما تحویل می‌دهد. درست است که این روش معجزه آسا مزایای بسیاری دارد. اما این به معنای بی‌خطر و بدون عوارض بودن این روش نخواهد بود. جراحی شکم مانند هر جراحی پلاستیک و زیبایی دیگر دارای یک سری عوارض و خطرات است که در زیر جمع آوری شده است :

  • خونریزی
  • بروز لخته‌های خونی
  • عفونت
  • بهبود نیافتن نواحی برش خورده
  • جمع شدن مایعات در ناحیه تحت درمان
  • بروز عوارض داروی بیهوشی
  • ایجاد اختلال در بهبود زخم‌ها و برش‌های ایجاد شده طی جراحی
  • ایجاد تورم بیش از حد
  • شل شدگی پوست
  • احساس درد برای طولانی مدت
  • بروز آسیب‌های عصبی

جراحی زیبایی شکم

نکته‌ای که وجود دارد این است که با انتخاب بهترین جراح زیبایی شکم  و یک متخصص ماهر که دارای سوابق درخشان جراحی بالا و بورد فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی است، می‌توان از بروز عوارض عمل شکم پیشگیری کرد. فراموش نکنید که نتیجه نهایی جراحی‌های پلاستیک و زیبایی تا حد زیادی به تجربه پزشک متخصص بستگی دارد.

بهترین جراح زیبایی شکم و ابدومینوپلاستی چه خصوصیاتی دارد؟

چنانچه به دنبال انتخاب بهترین جراح زیبایی شکم در شهر خود هستید، نکات زیر را در انتخابتان در نظر بگیرید:

  1. دکتر مورد نظر باید دارای مدرک فوق تخصص در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی باشد.
  2. یک پزشک خوب دارای بورد تخصص و فوق تخصص است.
  3. فردی را می‌توان بهترین جراح زیبایی شکم دانست که دارای سابقه درخشان و مهارت بالا برای جراحی است.
  4. بهترین پزشک جراح از بروزترین دستگاه‌ها و متدهای روز دنیا در حیطه عمل جراحی پلاستیک و زیبایی بهره می‌برد.
  5. دقت و سرعت عمل جراح در نتیجه عمل جراحی اهمیت بالایی دارد.
  6. پزشک باید آشنایی کامل با علم زیبایی شناسی داشته باشد و هنگام برخورد با بیمار از اخلاق و منش خوب برخوردار باشد.

نکات فوق از اصلی‌ترین مواردی است که هنگام انتخاب جراح باید در نظر بگیرید. علاوه بر آن بهتر است قبل از جراحی شکم، کارهای زیر را انجام دهید :

  • قبل از هرگونه اقدام، نمونه کارهای چندین جراح زیبایی شکم را بررسی کنید.
  • در رابطه با نتیجه جراحی شکم با مراجعه کنندگان سابق پزشک مورد نظرتان صحبت نمایید.
  • حتما به صورت حضوری برای مشاوره با بهترین جراح زیبایی شکم مراجعه کنید و تمام نگرانی‌ها و سوالات خود را با او در میان بگذارید.

انتخاب جراح چه اهمیتی دارد؟

بهترین متخصص جراحی می‌تواند با استفاده از علم و مهارت خود عوارض احتمالی جراحی پلاستیک و زیبایی را به حداقل برساند. از سوی دیگر، وی تمام خطرات و عوارض جراحی شکم را طی مشاوره حضوری به اطلاع مراجعه کنندگان می‌رساند و آن‌ها را از تمام مزایا و معایب جراحی آگاه می‌سازد.

مورد دیگری که وجود دارد این است که جراحی شکم از حساسیت بالایی برخوردار است و هرچه تکنیک مورد استفاده طی جراحی پیچیده‌تر باشد بر اهمیت انتخاب بهترین جراح زیبایی شکم  افزوده می‌شود.

 به احتمال زیاد زمانی که تصمیم به جراحی پلاستیک و زیبایی می‌گیرد با جراحانی مواجه می‌شوید که حاضر هستند در ازای مبلغی کمتر، خواسته‌های شما از جراحی را محقق سازند. اعتماد کردن به نتیجه کار این جراحان چندان توصیه نمی‌شود.

خلاصه آنکه …

دکتر احمدعلی رجب پور، رتبه ۱ بورد جراحی کشور سال ۹۲ و رتبه ۱ آزمون فوق تخصص جراحی پلاستیک کشور در سال ۹۳، با استفاده از بهترین متد روز دنیا به عنوان بهترین جراح زیبایی شکم  در تهران مشغول فعالیت هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *