1403/02/01

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

بهترین سن یادگیری زبان دوم برای کودکان

بهترین سن یادگیری زبان دوم برای کودکان

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که بهترین سن یادگیری زبان دوم برای کودکان چه زمانی است؟

سوال: بهترین سن یادگیری زبان دوم برای کودکان چه زمانی است؟

پاسخ: مطالعات نشان داده است که ۵۰٪ توانایی ما برای یادگیری در ۴ سالگی و ۳۰٪ دیگر در سن ۸ سالگی ایجاد می‌شود. به همین دلیل است که توصیه می‌شود بچه‌های سه ساله برای یادگیری زبان دوم تشویق شوند.

برای آگاهی بیشتر از بهترین سن یادگیری زبان دوم برای کودکان به سراغ آکادمی زبان کودکان قاصدک راه مفید رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به آکادمی زبان کودکان قاصدک راه مفید کلیک کنید.

بهترین سن یادگیری زبان دوم برای کودکان

در چه سنی کودکان آمادگی یادگیری زبان را دارند؟

این موضوع که کلاس زبان انگلیسی از چه سنی مناسب است همواره دغدغه والدین بوده و هست. حتما شما هم شنیده‌اید که اغلب کارشناسان بر این موضوع اتفاق نظر دارند که بهترین سن یادگیری زبان انگلیسی در سن کودکی است. در تحقیقاتی موشکافانه، اینطور گزارش شده است که سن ۶ الی ۷ سالگی اوج یادگیری و دستیابی به مهارت‌های زبانی برای کودکان و بهترین سن برای شرکت در کلاس زبان آنلاین انگلیسی کودکان است.

کودکان خردسال چه برتری در آموزش زبان دارند ؟

گوش دادن به صحبت‌های انگلیسی زبانان و تقلید از آنها. اما این نوع یادگیری نیاز به زمان زیادی مثل زبان مادری دارد.

در سال ۲۰۱۶، مرکز امور دوزبانگی گزارشی داخلی در مورد دروس ماندارین در مدارس ابتدایی برای دولت اسکاتلند تهیه کرد. آنها دریافتند که یک ساعت تدریس در هفته برای کودکان پنج ساله تفاوت معناداری ایجاد نمی‌کند. اما حتی تنها با نیم ساعت بیشتر و حضور یک بومی زبان، به کودکان کمک می‌شود تا مطالبی از زبان ماندارین که یادگیری آن برای بزرگسالان سخت‌تر است، مانند صداها را درک کنند.

بهترین سن یادگیری زبان دوم برای کودکان

فواید آموزش زبان دوم

آموزش زبان‌های دوم و سوم علاوه بر آنکه به فرد در ارتباط بهتر کمک می‌کند، به موفقیت فرد در برنامه‌های مدرسه و مهارت‌های حل مسئله نیز کمک می‌کند. این افراد درک عمیق‌تری از فرهنگ خود و همچنین فرهنگ زبانی که در آن مسلط شده‌اند، دارند. همچنین این افراد در رقابت‌های شغلی برای کسب مشاغل بهتر و ارتباط‌های بین‌المللی موفق‌تر هستند.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *