پویانمایی‌های برتر چند ماه اخیر سینمای جهان را می‌توانید با دوبله فارسی اختصاصی، براساس سلیقه خودتان، به‌صورت رایگان از لینک‌های زیر ببینید و لذت ببرید:

«افسون»؛ هیجان جادو در زندگی 

«افسون» نه تنها در چند وقت اخیر، بلکه یکی از بهترین پویانمایی‌های سال‌های اخیر است. ماجرا از این قرار است که یک خانواده با کمک جادو جامعه‌ای را شکل می‌دهند و جادو هر سال به همه اعضای خانواده نیرویی خاص می‌دهد تا بتوانند از اجتماع‌شان مراقبت کنند. اما دخترک مهربان و بامزه خانواده هیچ نیروی جادویی دریافت نمی‌کند و این یک تهدید برای خانواده است. اما دختر می‌خواهد نشان دهد نفرین شده نیست و می‌تواند با جادوی محبت، خانواده را نجات دهد. «افسون» یک پویانمایی موزیکال است که در هر لحظه می‌تواند مخاطب را هم میخکوب کند هم بخنداند. ترکیب جالبی هم از آدم‌ها با ویژگی‌های متفاوت در فیلم هستند.
اگر افسون را تماشا کرده‌اید در کامنت نظرتان را با ما در میان بگذارید. اگر ندیدید هم بفرمایید از لینک زیر یک پویانمایی باحال با دوبله اختصاصی میهمان ما: 

>> لینک تماشای انیمیشن «افسون»

.

«ران اشتباه می‌کنه»؛ خنده و تفکر توامان 
«بارنی» پسرکی است که دوست دارد یک روبات نسل جدید داشته باشد و مادرش این روبات را برایش تهیه می‌کند. اما روبات بارنی به خوبی بقیه روبات‌ها نیست و اشتباهات عجیب و غریب و بامزه‌ای مرتکب می‌شود. اما داستان وقتی جدی می‌شود که بارنی با «ران» روبات پراشتباهش خیلی رفیق می‌شود و دوست ندارد او را از دست بدهد. این رفاقت دردسرهایی دارد. این پویانمایی به بچه‌ها کمک می‌کند هم سرگرم شوند و هم درباره فضای مجازی و دوستی حقیقی چیزهای زیادی یاد بگیرند. اما این همه ماجرا نیست. بزرگ‌ترها هم با دیدن این پویانمایی سرگرم می‌شوند و برای همین یک پیشنهاد جالب برای دورهمی‌ها است، این هم لینکش، اگر دیدید و پسندیدید دعایی هم به جان ما کنید:

>> لینک تماشای انیمیشن «ران اشتباه می‌کنه»

.

«آواز ۲»؛ اتحاد برای یک کنسرت بزرگ
باورتان می‌شود «متیو مک کانهی» سوپراستاری که در «بین ستاره‌ای» و «کارآگاهان حقیقی» بازی کرده و «اسکارلت یوهانس» که نیاز به معرفی ندارد، دوبلورهای یک پویانمایی باشند؟ ما هم باورمان نمی‌شد تا این‌که «آواز۲» را دیدیم و گرخیدیم. ماجرای فیلم از این قرار است که جناب «باسترمون» یک کوآلاست که می‌خواهد بزرگ‌ترین کنسرت را در سالن معروف شهر برگزار کند و برای همین از «کِلی کالووی» اسطوره منزوی موسیقی دعوت می‌کنند برای‌شان بخواند. اما یک‌سری حیوان حسود مخالف این اتفاق هستند و بروبچه‌هایی که دوست دارند شادی را به شهرشان بیاورند، کوتاه بیا نیستند. همه‌چیز طوری رقم می‌خورد که کنسرت برگزار نشود اما… خب این پویانمایی را ببینید و از قصه جالب، شخصیت‌پردازی باحال و شوخی‌های سرحال و از همه مهم‌تر عناصر موزیکال داستان در کنار خانواده لذت ببرید. این هم لینک تماشای فیلم بدون نیاز به خرید اشتراک: 

>> لینک تماشای انیمیشن «آواز۲»

.

«بازگشت به اوت بک»؛ گوگولی‌ترین درندگان تاریخ
ماجرای فیلم درباره دارودسته حیوانات نازی است که در باغ وحش به عنوان حیوانات درنده و خطرناک شناخته می‌شوند. آن‌ها که از نوع برخورد مردم ناراحت هستند می‌خواهند از باغ وحش فرار کنند اما تصادفاً یک گل‌پسر لوس که کوآلای ناز باغ وحش است را هم با خودشان همراه می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند به سرزمینی بروند که در آن به حیوانات خوش می‌گذرد اما دردسرهایی پیش روی آن‌هاست. داستان فیلم در ظاهر کودکانه است اما هیجان آن کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و هرکسی را همراه می‌کند. اگر این انیمیشن را تماشا کرده‌اید تجربه‌تان را با ما در کامنت‌ها در میان بگذارید. راستی اگر فیلم‌ را ندیدید این هم لینک تماشای رایگان بدون اشتراک: 

>> لینک تماشای انیمیشن «بازگشت به اوت بک» 

.

«آتش دل»؛ یک ماجرای پدر دختری
اگر دختربچه‌ای با رویاهای بزرگ دارید، تماشای این فیلم را به شما توصیه می‌کنیم. با این فیلم دنیای پدر و دختری شما به هم نزدیک می‌شود. فیلم درباره حمله یک آتش‌افروز عجیب به شهری است که دیگر آتش‌نشان ندارد. یک آتش‌نشان قدیمی قرار است با کمک چند نیروی تازه کار، شهر را نجات دهند. در این نیروهای جدید یک دختر هم هست با تیپی پسرانه. دختری که پدرش همان آتش‌نشان قدیمی است و مخالف کارهای دخترش است. برای تماشای این فیلم می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

>> لینک تماشای انیمیشن «آتش دل»

اما اگر تمام فیلم‌های بسته پیشنهادی ما را تماشا کرده‌اید باز هم نگران نباشید، می‌توانید از سایت «بیا نی نی» یا نسخه به‌روز شده اپلیکیشن آن به بانکی پُروپیمان از فیلم‌ها و سریال‌ها با دوبله و زیرنویس اختصاصی دسترسی داشته باشید. تماشای فیلم‌های بخش «فیلم و سریال» بیا نی نی، برای مشترکان همراه اول، ایرانسل و رایتل رایگان است و نیازی به خرید اشتراک ندارید.

دیدن این فیلم ها را هم از دست ندهید:

.

.

.

.

.