1403/02/05

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

دیجیتون امن ترین راه تماشای کارتون، بدون دغدغه برای والدین

دیجیتون امن ترین راه تماشای کارتون، بدون دغدغه برای والدین

انیمیشن و کارتون

دیجیتون:امن ترین راه تماشای انیمیشن و کارتون، بدون دغدغه برای والدین

در دنیای امروز که ابزارهای تکنولوژی به کمک سرویس های خدماتی آمده اند و هر کدام به نحوی می خواهند کاربر را درگیر کنند، تماشای فیلم و سریال روی تبلت و گوشی موبایل آن هم با اینترنت رایگان بیش از پیش هیجان انگیز است. دیجیتون سرویسی برای ارائه محتواهای ویدیویی با سنین مختلف است که در ابزارهای مختلف نمایش و از طریق اپلیکیشن و وب سایت خود امکان دسترسی به هزاران انیمیشن و کارتون را هم با اینترنت رایگان و هم با دوبله اختصاصی برای کاربران خود فراهم می کند.

برخی از امکانات اپلیکیشن دیجیتون :

انیمیشن های دارای دوبله اختصاصی: در دیجیتون با ۵۰۰،۰۰۰ نصب فعال می توانید به بیش از ۴۰۰۰ عنوان محصول و به روزترین و برترین انیمیشن های دنیا به همراه کارتون های خاطره انگیز با بهترین کیفیت دسترسی داشته باشید. همچنین انیمیشن های روز دنیا در استودیوی اختصاصی دیجیتون با دوبله اختصاصی توسط تیم دیجیتون دوبله شده اند و به صورت اختصاصی فقط در دیجیتون در اختیار کاربران قرار می گیرند.

سیستم کنترل والدین: والدین همیشه نگران این موضوع هستند که میزان زمان مناسب تماشای تلویزیون برای کودکانشان چقدر است. مهم تر از موضوع زمان، این موضوع که کودک چه چیزی را و چگونه تماشا می کند دغدغه بزرگی برای والدین است. امکان تنظیم تماشای ویدئوها توسط والدین از قابلیت های محبوب کاربران دیجیتون است.

در دیجیتون با فعال کردن رده بندی سنی محتوای مناسب سن کودکتان را انتخاب کنید و با امکان محدودیت سنی مشخص کنید کودکان چه مدت از روز امکان استفاده از برنامه را دارند.

دسته بندی شدن انیمیشن و کارتون ها برای انواع سلیقه ها: کارتون ها و انیمیشن های سریالی و سینمایی در برنامه های منظم روزانه و هفتگی در سایت و اپلیکیشن به روزرسانی می شوند. دسته بندی کارتون های دیجیتون بسیار متنوع و دربرگیرنده انواع سلیقه های قشر خردسال، نوجوان و جوان و بزرگسال است. در دیجیتون علاوه بر دسترسی به انیمیشن های ایرانی و خارجی با کیفیت بالا و جدیدترین انیمیشن های روز دنیا با دوبله فارسی، می توانید از محصولات تولیدی تیم دیجیتون نیز که به صورت منظم در دیجیتون منتشر می شود لذت ببرید. وجود قصه های صوتی و سریال های آموزشی، محتواهای شاد، آموزنده و سرگرم کننده، ویدئوهای آموزشی اختصاصی با سرگرمی، بازی، شعر و موسیقی از ویژگی های دیگر محصولات است که همراه و مناسب استفاده کاربران است.

سیستم تنظیم هوشمند کیفیت و تماشای آسان و بدون قطعی: تمامی انیمیشن های اپلیکیشن دیجیتون از تکنولوژی هوشمند تطابق با سرعت اینترنت بهره می برند و شما بدون قطعی می توانید به تماشای تمامی انیمیشن ها بنشینید و لذت ببرید به گونه ای که سرعت و کیفیت نمایش را مطابق با سرعت اینترنت دستگاه شما پخش می کند تا در هنگام مشاهده با قطعی و کندی مواجه نشوید.

تماشای آنلاین کارتون در کامپیوتر، تبلت و موبایل: دیجیتون به غیر از وبسایت، دارای اپلیکیشن اندروید و iOS نیز هست تا با استفاده از آن بتوانید در انواع تبلت و موبایل نیز به آسانی به تمامی انیمیشن ها دسترسی داشته باشید. با دریافت یک اشتراک میتوانید از همه ی بسترهای دیجیتون وارد شوید و از محصولات در هر زمان و هر مکانی استفاده کنید.

اینترنت رایگان: اگر از کاربران اپراتورهای «فن آوا، آسیاتک، پیشگامان، پارس آنلاین، داتک، مبین نت و شاتل هستید می توانید با حجم اینترنت رایگان از دیجیتون استفاده کنید و واگر از کاربران اپراتورهای «ایرانسل، همراه اول، رایتل و مخابرات» هستید با اینترنت نیم بها می توانید در دیجیتون کارتون ببینید.

اشتراک دیجیتون

دیجیتون مجموعه ای از انیمیشن های رایگان را در اختیار شما قرار می دهد؛ اما برای تماشای انیمیشن های غیر رایگان می توانید اشتراک یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله به صورت پرداخت بانکی یا اشتراک از طریق وب سایت و اپلیکیشن دیجیتون، تهیه کنید.

کد تخفیف DG54238 هدیه ای ناقابل برای شما

برای شما که تا اینجای کار همراه ما بودید. برای شما که همین امروز ما را شناختید. برای شما که تا به حال ما را می شناختید اما خریدی نداشتید.

ورود کد تخفیف

دیجیتون همچنین به منظور فراهم کردن اوقات فراغت مناسب برای کودکان و نوجوانان، مجموعه رویدادهای ویژه کودکان را برگزار می کند. اکران و دوبله زنده به روزترین انیمیشن های دنیا با حضور گویندگان و اجرای مسابقه از برنامه های این رویدادها است که به صورت مستمر برای کودکان و علاقه مندان انیمیشن برگزار می شود. علاقه مندان جهت حضوردر رویدادهای دیجیتون می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره پشتیبانی دیجیتون به شماره ۴۲۵۷۰۲۲۴ -۰۲۱ تماس بگیرند و یا اینستاگرام دیجیتون را دنبال کنند.

لینک دانلود اپلیکیشن دیجیتون


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *