1403/01/10

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

ست سویشرت و شلوار ورزشی بچگانه نظری مدلsz5

ست سویشرت و شلوار ورزشی بچگانه نظری مدلsz5

  • طرح: ساده
  • قد: بلند

این محصول توسط تولید کننده اصلی (برند) تولید نشده است

نقد و بررسی اجمالی
نحوه بسته شدن سویشرت این ست با زیپ بوده، دارای دو جیب در طرفین ست و شلوار آن دارای فرم راسته و کمر کشی است. استفاده از سویشرت و هودی در فصل‌های پاییز، زمستان و بهار مناسب است و زنان و مردان همگی طرفدار این دو مدل لباس هستند. ست سویشرت و شلوار ورزشی یکی از لباس‌های راحت و درعین‌حال گرم مخصوص فصول سرد سال برای تمام افراد است. این لباس که ملاحظه می‌کنید فرم زیبایی دارد که با کمک زیپ سویشرت آن باز و بسته می‌شود. استفاده از سویشرت برای اسپرت پوشان و ورزشکاران مناسب بوده و می‌توانید در هر موقعیتی از آن استفاده کنید. کش‌بافی در قسمت‌های سرآستین و پایین سویشرت در نظر گرفته شده است که آن را از تی‌شرت‌ها جدا می‌کند. ست سویشرت و شلوار ورزشی که در این قسمت مشاهده می‌کنید طرح زیبایی دارد و برای استفاده در هر مکانی و به‌خصوص ورزش در فضای باز مناسب است. به یاد داشته باشید که قبل از انتخاب لباس ورزشی مخصوصاً ست سویشرت و شلوار ورزشی مشخص کنید که قرار است که نوع ورزشی را با آن انجام دهید. ست سویشرت و شلوار ورزشی بچگانه نظری مدلsz5 ستی با جنس نخ بوده که برای استفاده در تمام فصل‌های سال مناسب است.
نقد و بررسی تخصصی

ست ورزشی ضرورتی امروزی

لباس های ورزشی باید دارای انعطاف و راحتی بسیار زیادی باشند. حتما هنگام خرید لباسهای ورزشی برای فرزندانتان به سایز و اندازه استایل آنها توجه نمایید. لباس ورزشی نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد، چون در هر دو صورت باعث آزار و اذیت می‌شود. ست های ورزشی یکی از لباسهایی است که امروزه مورد استقبال و استفاده بسیاری از کودکان ورزشکاران و علاقمندان به ورزش قرار گرفته است و در بین تنوع گوناگون لباسهای ورزشی مورد توجه همه قرار گرفته است. ست سویشرت و شلوار ورزشی بچگانه نظری مدلsz5 یکی از جدیدترین مدل ها است که می تواند انتخاب دختران و پسران سخت پسند باشد لباس های ورزشی باید دارای انعطاف و راحتی بسیار زیادی باشند. رنگ این ست ورزشی از طیف روشن است که به زیبایی آن جلوه خاصی بخشیده است . جنس این ست ورزشی از پلی استر است که بسیار با کیفیت است و طول عمر بالایی دارد و برای استفاده طولانی مدت مناسب است. ست سویشرت و شلوار ورزشی بچگانه نظری مدلsz5 دارای آستین های بلند است و توسط زیپ باز و بسته می شود.رنگ آن نیز امکان ست کردن با بقیه اکسسوری و کفش ها را دارد و میتواند استایل زیبایی را برای دختران و پسران ورزشکار ایجاد کند.

کدام ست ورزشی مناسب است؟

انتخاب لباس ورزشی و راحتی یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقداماتی است که باید به‌درستی آن را انجام دهید. مهم نیست که می‌خواهید ورزشی حرفه‌ای را شروع کنید یا فقط می‌خواهید نرمش یا حتی پیاده‌روی ساده جهت کاهش وزن انجام دهید. مهم این است که پوششی برای بدنتان انتخاب ‌کنید که راحت بوده و الیاف آن به بدن شما آسیبی نرساند.انواع مختلفی از ست ورزشی با طراحی‌های مختلف وجود دارد. برخی از آن‌ها جذب هستند و برخی دیگر فرم آزادتری دارند. در واقع دو نوع کلی از ست ورزشی وجود دارد که با نام‌های Sweatpants و track pants شناخته می‌شوند. ست های ورزشیSweat معمولا فرم آزادتری دارند و از پارچه‌ی لطیف‌تری دوخته می‌شوند، در حالی که ست های ورزشی Track پارچه‌ی الیاف مصنوعی دارند، فیت آن‌ها جذب است و بیشتر برای ورزش‌هایی مانند دویدن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات کالا

مشخصات

  • طرح

    ساده

  • جنس

    نخ

  • توضیحات جنس

    – تهیه شده از دورس
  • قد

    بلند

  • جزئیات

    – نحوه بسته شدن سویشرت با زیپ


  • – دارای دو جیب در طرفین ست

  • – شلوار دارای فرم راسته و کمر کشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *