1403/02/04

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

ست شیردوش پرفکت مدل Electric

ست شیردوش پرفکت مدل Electric

Perfect Electric Practical Breast Pump

  • مکانیسم: خودکار
  • جنس بطری: پلاستیک

نقد و بررسی اجمالیPerfect Electric Practical Breast Pump
از آنجا که در ماه‌های اول تولد توصیه‌های اکیدی برای تغذیه صرفا با شیر مادر وجود دارد، استفاده از شیردوش برای مادران شاغل تقریبا اجتناب‌ناپذیر است. حتی مادرانی که شاغل نیستند در هر زمان و مکانی از جمله سفر و مهمانی و… امکان شیر دادن به فرزندشان را ندارند. همچنین شیردهی نوزادان دوقلو بدون داشتن شیردوش کار بسیار سختی خواهد بود. برخی مادران نیز با وجود اینکه وقت کافی را در کنار نوزاد خود دارند، ترجیح می‌دهند شیر خود را با شیشه به فرزندشان بدهند.
همه این موارد شیردوش را به یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین لوازم سیسمونی تبدیل کرده است. انواع مختلفی از این محصول وجود دارد که در یک طبقه‌بندی کلی می‌توان آنها را در دو گروه دستی و خودکار جای داد. محصول پیش رو دربردارنده یکی از انواع شیردوش خودکار است که برند پرفکت آن را همراه با یک سری لوازم جانبی با عنوان «ست شیردوش» به بازار لوازم کودک عرضه کرده است.
ست شیردوش خودکار پرفکت شامل یک شیشه شیر ۱۵۰ میلی‌لیتری مدرج با سر مخصوص شیردوش برقی، یک موتور، یک پمپ دستی، یک سرشیشه با درپوش برای کودک، یک آداپتور و ۴ عدد باتری قلمی است. موتور این شیردوش هم با برق و هم با باتری کار می‌کند و تا سه درجه قابل‌تنظیم است. پمپ دستی شیردوش را که همراه با این مجموعه ارائه می‌شود، می‌توان در مواقعی که مادر قصد دارد مقدار کمی شیر بدوشد یا مواقعی که ممکن است صدای موتور شیردوش برقی مزاحمت ایجاد کند، استفاده کرد.
شیشه شیر متصل‌شده به انتهای این شیردوش، همراه با سرشیشه‌ یدکی است که با طراحی الهام ‌گرفته از سینه مادر ادعای شبیه‌سازی دقیق از شیر خوردن طبیعی نوزاد را دارد. سر سیلیکونی این شیشه‌شیر به‌خاطر جنس بسیار نرمی که دارد، شباهت زیادی با پوست دارد. به این ترتیب عادت کردن به شیشه برای جایگزینی با سینه مادر آسان‌تر خواهد شد.

مشخصات کالاPerfect Electric Practical Breast Pump

مشخصات

  • مکانیسم

    خودکار

  • گنجایش

    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • جنس بطری

    پلاستیک

  • درجه بندی

    دارد

  • سایر توضیحات

    – شامل یک موتور با ۳ درجه قابل تنظیم که با برق و باتری کار می‌کند، یک شیشه مدرج و یک سرشیشه با درپوش،یک پمپ دستی، یک آداپنور، ۴ عدد باتری قلم


  • – شبیه‌سازی شده از روی مکیدن نوزاد

  • – محافظ سینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *