1403/01/09

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

مراقبت های قبل و بعد از تزریق فیلر سینه

مراقبت های قبل و بعد از تزریق فیلر سینه

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که مراحل و مراقبت‌ های قبل و بعد از تزریق فیلر سینه چیست ؟

سوال : مراحل و مراقبت‌ های قبل و بعد از تزریق فیلر سینه چیست ؟

پاسخ : از آنجایی که تزریق فیلر به سینه بدون نیاز به جراحی است و به صورت سرپایی انجام می شود، بعد از عمل درد کمتری به دنبال دارد ولی در کل بعد از جراحی در نقاط تزریق و کل سینه درد و تورم قابل انتظار است. همچنین قبل از شروع تزریق با کمک بی حس کننده های موضعی محل عمل بی حس می شود تا فرد راحتی بیشتری داشته باشد.

برای آگاهی بیشتر از مراقبت های قبل و بعد از تزریق فیلر سینه به سراغ دکتر سوسن میرزا محمدی، متخصص زنان،زایمان و نازایی رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به دکتر سوسن میرزا محمدی یا دریافت نوبت از مطب دکتر سوسن میرزا محمدی کلیک کنید.

مراقبت های قبل و بعد از تزریق فیلر سینه

نکاتی که در مورد تزریق ژل باید بدانید:

  • افزایش حجم سینه با ژل ماندگاری بین شش ماه تا دو سال دارد و در حقیقت می توان گفت که این روش زیبایی هزینه نه چندان مناسبی است و حتی می تواند برای برخی افراد هزینه سنگین باشد. مخصوصا که تزریق ژل به سینه ماندگاری همیشگی ندارد
  • همان گونه که در بالا اشاره شد تزریق فیلر ممکن است در برخی افراد موجب ایجاد حساسیت پوستی،ایجاد آلرژی، جوش زدن در ناحیه تزریق ، قرمز شدن پوست، عفونت در نقاط تزریق ،آسیب دیدگی زیرین پوسترا به دنبال داشته باشد.
  • گاهی اوقات در برخی افراد دیده شده است ژل در بدن آنها حرکت کرده و در جای دیگر تجمع پیدا می کند که موجب وجود توده سفت در سینه شما خواهد شد و در صورت بروز چنین مشکلی ژل باید تخلیه شود و نیاز به جراحی سینه پیدا میکنید.
  • همچنین بزرگترین مشکل تزریق ژل به سینه این است که ماندگاری زیادی نداشته و روشی دائمی نیست پس نیاز است به طور مرتب ترمیم شود که هزینه‌های زیادی در پی دارد.

دوره نقاهت فرم دهی سینه با تزریق ژل

عمل بزرگ کردن سینه با ژل به صورت سرپایی انجام می شود و فرد بلافاصله می تواند به منزل بازگردد. معمولاً در سینه و نواحی تزریق مقداری درد احساس می شود. بهتر است فرد یک تا دو روز بعد از عمل استراحت کرده و از اعمال فشار خودداری کند. با گذشت یک هفته از تزریق ژل به سینه می توان فعالیت های عادی و روزمره مثل ورزش را از سر گرفت. بعد از گذشت یک هفته درد و تورم اندکی در سینه باقی می ماند که نسبت به سایر جراحی های زیبایی بسیار کمتر است.

ورم و کبودی سینه بعد از تزریق فیلر یا هیالورونیک اسید به مرور زمان و با گذشت یک هفته از بین می رود. بعد از عمل پزشک متخصص برای تورم کیسه یخ و کمپرس سرد، همچنین برای برای نقاط تزریق که متورم هستند، آنتی بیوتیک تجویز می کند. در کل دوره نقاهت تزریق ژل به سینه کوتاه و آسان است. بهتر است بیمار پس از دو روز بعد عمل پیاده روی نرم و آهسته را شروع کند زیرا اندک تورم سینه ها را کاهش می دهد.

مراقبت های قبل و بعد از تزریق فیلر سینه

توصیه های قبل از تزریق ژل به سینه

قبل از اقدام به استفاده از این روش درمانی به نکات زیر توجه شود:

  • لازم است که افراد متقاضی، یک کلینیک درمانی معتبر انتخاب کنند. مهارت در تزریق ژل و استفاده از مواد استاندارد و مرغوب، علاوه بر اینکه برای حفظ سلامتی فرد مهم است در کیفیت نتیجه نهایی نیز تاثیرگذار است؛
  • لازم است که فرد با مشاهده عکس های مراجعین و مشاهده نتایج قبل و بعد از تزریق، توقعات منطقی از درمان داشته باشد. نقش پزشک در این زمینه بسیار مهم است، پزشک با توضیح فرآیند درمان، مزایا و معایب آن، به شما کمک می کند که انتظارات واقع بینانه ای از درمان داشته باشید؛
  • لازم است که اطلاعات دقیقی از سوابق پزشکی و داروهای مصرفی خود در اختیار پزشک قرار دهید؛
  • مصرف نوشیدنی های الکلی و استعمال دخانیات مدتی قبل از درمان متوقف شود؛
  • به منظوری پیشگیری از بروز خونریزی، ۱۰ روز الی ۲ هفته قبل از درمان، مصرف آسپیرین و داروهای ضد التهابی از قبیل ژلوفن، ایبوبروفن، ادویل و ویتامین E متوقف شود.

توصیه های بعد از تزریق ژل به سینه ها

توجه به نکات زیر بعد از تزریق ژل به ضروری است:

  • بعد از تزریق ژل به مدت ۱هفته از فعالیت های بدنی پرهیز شود؛
  • بعد از تزریق ژل به مدت ۲ هفته از سونا، جکوزی، حمام داغ و سولاریوم خودداری شود؛
  • به توصیه های پزشک در رابطه با انجام ماساژ در مناطق تزریق توجه شود. انجام ماساژ سبب جلوگیری از تجمع خونمردگی و تشکیل ندول می شود؛
  • معمولا برای اینکه ژل به خوبی در سینه ها مستقر شود، پزشک به شما توصیه می کند که از گن فشرده ساز یا سوتین ورزشی استفاده کنید؛
  • به توصیه های پزشک در رابطه با زمان شستشو و سایر توصیه های مراقبتی به دقت توجه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *