با سرد شدن هوا بهتر است دیگر رنگ های تابستانی را کنار بگذارید و به سمت رنگ های عمیق تری مانند خردلی روید. با انتخاب یک مانتو یا پالتوی خردلی یک استایل شیک و برازنده برای خود ایجاد کنید و برای داشتن ظاهری زیباتر مانتو وپالتو خود را با سایر لباس های خود ست کنید.

اگر طریقه ست کردن شلوار، شال و… را با مانتو خردلی نمی دانید، در این بخش شما را راهنمایی خواهیم کرد.

بهترین رنگ برای ست مانتو خردلی
بهتر است هیچگاه رنگ خردلی را به صورت یکدست استفاده نکنید یعنی رنگ خردلی را با رنگ های دیگر ترکیب نمایید و اگر از مانتو و پالتو رنگ خردلی استفاده می کنید سایر لباس هایتان بهتر است به رنگ های زیر باشد. بهترین رنگ ها برای ست مانتو خردلی عبارتند از:

رنگ های خنثی
اگر از مانتو و پالتو رنگ خردلی استفاده می کنید، از رنگ های مشکی یا سفید برای رنگ شال و کیف تان استفاده و آنها را به زیبایی با هم ست کنید. اگر رنگ خردل را با رنگ سفید و یا مشکی ست کنید، این رنگ به خوبی و زیبایی خودش را نمایان می کند.
برای ست کردن مانتو خردلی جلوباز از شومیز، شلوار یا دامن هایی با رنگ های خنثی استفاده کنید، اگر مانتو جلو بسته می پوشید از رنگ های مشکی یا سفید برای رنگ شال و کیف تان استفاده و آنها را به زیبایی با هم ست کنید.

صورتی و بنفش
برای اینکه یک استایل شاد و غیرتکراری بسازید، رنگ خردلی و صورتی یا بنفش را برای یک بار هم که شده با هم ترکیب کنید.

سورمه ای
یکی دیگر از رنگ هایی که با خردلی ترکیب زیبا را به وجود می آورد، سورمه ای است. می توانید مانتو یا پالتو خردلی خود را با کیف و کفش سورمه ای ست کنید.

قهوه ای
ترکیب رنگ خردلی با پلنگی یا شکلاتی می تواند بهترین ست در فصل پاییز باشد.

سبز
همانطور که در پاییز سبزی و زردی کنار هم قرار می گیرد و تکلیف رنگ برگ درخت ها مشخص نیست، ترکیب رنگ خردلی و سبز، حس خوبی القا می کند.

خاکستری
اگر می خواهید جلوه ی رنگ خردلی را نمایان تر کنید، همراه یک مانتو خردلی جلو باز شومیز یا لباس خاکستری بپوشید و خردلی و خاکستری را با یکدیگر ترکیب کنید تا یک استایل لاکچری داشته و لوکس و تحسین برانگیز به نظر بیایید.

مانتو خردلی با چه شلواری ست میشود؟
ساده ترین راه ست کردن رنگ خردلی این است که آن را با شلوار جین هماهنگ کنید. همچنین می توانید پالتو یا بارانی خردلی خود را با شلوار مشکی ست کنید. در بهار و تابستان، نیز می توانید مانتو خردلی خود را با شلوار و شال سفید ست نمایید.

مانتو خردلی با چه کیف و کفشی ست می شود؟
در ست کردن کیف و کفش با مانتو و پالتو خردلی باید بدانید که هرگز کیف و کفشتان را خردلی انتخاب نکنیدو اگر دوست دارید کیف و کفشتان به رنگ خردلی باشد، رنگ مانتو شما نباید خردلی باشد. کیف و کفش مشکی، سفید، پلنگی و سورمه ای بهترین انتخاب برای مانتو خردلی هستند. شما در فصل پاییز برای داشتن استایلی زیبا می توانید یک بوت و یا نیم بوت زیبا به رنگ مشکی را با پالتو خردلی خود ست کنید.

مانتو خردلی با چه شالی ست می شود؟
می توانید مانتوی خردلی را با شال مشکی، طوسی، بادمجانی و آبی ست کنید.ست خردلی با شال مشکی یا طوسی دلنشین و زیباست. از ترکیب آبی و زرد نیز می توان در یک استایل مجلسی استفاده نمود.