1403/02/01

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

چادر بازی کودک مدل سرخپوستی کد ۳۰۰۳

چادر بازی کودک مدل سرخپوستی کد ۳۰۰۳

  • جنس چادر: پارچه
  • جنس ستون: چوب

نقد و بررسی اجمالی
اگر می‌خواهید یک چادر کودک برای فرزند دلبندتان بخرید ما به شما چادر بازی کودک مدل سرخپوستی کد ۳۰۰۳ را پیشنهاد می‌کنیم. چادرها در گذشته از ملحفه‌های مادرانمان ساخته می‌شد و معمولا این امر آن‌ها را عصبانی می‌کرد؛ اما ما بازهم از ملحفه‌ها استفاده می‌کردیم و اکنون به‌عنوان خاطرات شیرین کودکی از آن یاد می‌کنیم. امروزه فناوری پیشرفت کرده است و بازی‌های دیجیتالی دنیای بچه‌ها را پر کرده‌اند؛ ولی هنوز هم کودکان دوست دارند که یک چادر مخصوص خود داشته باشند تا داخل آن بروند و ساعت‌ها بازی کنند. کودکان می‌توانند اسباب‌بازی‌هایشان را هم با خود به داخل چادر رویایی‌شان ببرند و بازی کنند. چادر بازی کودک مدل سرخپوستی کد ۳۰۰۳ را می‌توان به‌عنوان یک چادر مخصوص بچه‌ها در پیک‌نیک هم استفاده کرد. وزن سبک و ابعاد جمع شده آن باعث شده تا بتوان آن را به‌راحتی جمع کرد و در صندوق‌عقب خودرو قرار داد.
نقد و بررسی تخصصی

ورود به قلمرو بچه‌ها

 

 

ساختار چادرهای بازی کودک به گونه‌ای بوده که در محیط خانه و بیرون قابل استفاده است. تنوع در مدل و طرح این گونه چادرها به قدری بالا بوده که در خرید آن باید به نکاتی مانند جنس و کیفیت آن توجه ویژه‌ای داشت. ناگفته نماند که دقت به جنس محصول نشان دهنده‌ی دوام و ماندگاری آن است.همچنین  لذت داشتن یک‌خانه‌ی شخصی را همه‌ی کودکان دوست دارند. اگر می‌خواهید یک چادر کودک برای فرزند دلبندتان بخرید ما به شما چادر بازی کودک مدل سرخپوستی کد ۳۰۰۳ را پیشنهاد می‌کنیم. طراحی ظاهری آن به‌گونه‌ای است که کودکان شما فکر می‌کنند که در قلعه خود مستقر شده‌اند. این چادر با توجه به ابعادش، وسیله‌ای مناسب برای تحقق این خواسته‌ی والدین و بچه‌هاست.

طراحی متفاوت و بامزه

 

 

 

چادر بازی کودک مدل سرخپوستی کد ۳۰۰۳ یک چادر یک‌نفره است که با توجه به ارتفاع ۱۶۰ سانتی‌متری، فضای زیادی را در اتاق اشغال نمی‌کند؛ اما فضای خفه‌ای هم ندارد. کودکان می‌توانند اسباب‌بازی‌هایشان را هم با خود به داخل چادر رویایی‌شان ببرند و بازی کنند. این چادر اسباب‌بازی را می‌توان به‌عنوان یک چادر مخصوص بچه‌ها در پیک‌نیک هم استفاده کرد. وزن سبک و ابعاد جمع شده آن باعث شده تا بتوان آن را به‌راحتی جمع کرد و در صندوق‌عقب خودرو قرار داد.

 

 

 

از ویژگی‌های مهم در چادرهای کودک جنس و سیستم تهویه‌ی آن‌هاست. جنس آن پارچه کتان درجه یک بوده که توسط ستون چوبی که برای آن در نظر گرفته شده بتوانید به راحتی آن را اسمپل کرد. همان‌طور که در جدول مشخصات کالا مشاهده می‌کنید برای این چادر یک کفی پر شده از الیاف طراحی شده که به هیچ عنوان در زمان بازی کردن اذیت نمی‌شود.

رفت‌وآمد درون چادر بسیار راحت و آسان است. به‌گونه‌ای که یک در در قسمت وردی این قلعه طراحی‌ شده است که می‌توان به‌صورت دستی آن را جمع کرد و سپس با استفاده از بند موجود در این اسباب‌بازی آن را بست. کودکان می‌توانند به‌راحتی وارد این خانه‌ی رویایی‌ شوند. یک پنجره در قسمت دیواره، تهویه‌ی درون چادر را بهتر می‌کند. با توجه به سیستم فنربندی مناسبی که در آن طراحی‌ شده، می‌توان آن را بدون نیاز به ابزار خاصی به‌راحتی باز یا جمع کرد و درون کاورش قرار داد و به‌راحتی آن را جابه‌جا کرد. گفتنس است که مدل فوق، برای کودکان بالای سه سال  طراحی‌شده است.

سخن آخر

بچه‌ها، « چادر بازی کودک مدل سرخپوستی کد ۳۰۰۳ » یک مخفی گاه مناسب برای شماست که می‌توانید درون آن بازی کنید و یا مخفی شوید. همین‌طور می‌توانید آن را در سفر هم همراه خود ببرید و در داخلش استراحت کنید. اگر شما هم مثل من از دوستداران چادر سرخپوستی هستید، این محصول می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد

    ۱۲۲x122x160 سانتی‌متر
  • وزن

    ۳۹۰۰ گرم
  • جنس چادر

    پارچه

  • جنس ستون

    چوب

  • سایر توضیحات

    – ابعاد کفی: ۱۲۰×۱۲۰×۱ سانتی متر


  • – جنس پارچه کتان نخ درجه یک ایرانی

  • – کفی نشیمن پر شده با الیاف نرم

  • – چوب ستون به شکل گرد (استوانه)

  • – دارای یک عدد پنجره در کنار به همراه پرده و بند پرده

  • – در دارای بند برای نگه داشته شدن در کنار

  • – مناسب سن ۳ تا ۱۰ سال

  • – قابل حمل با خودرو

  • – قابل شستشو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *