بعضی از افراد اعتقاد دارند که برخی از گیاهان باعث ایجاد خوش شانسی می شوند. برای جذب انرژی مثبت و خوش شانس شدن از این گیاهان زیبا در منزلتان استفاده کنید.

گیاهان آپارتمانی که به ایجاد خوش شانسی معروفند
شاید با خواندن این تیتر تعجب کنید اما بعضی از گیاهان هستند که طبق عقاید بعضی از افراد، باعث ایجاد خوش شانسی می شوند. حال خوش شانسی ممکن است که از هر جنبه ای وارد زندگی شما شده باشد. در این قسمت این گیاهان را به شما معرفی می کنیم.
گیاه پالم
گیاه پالم جزء آن دسته از گیاهانی است که معروف به خوش شانسی است و باعث می‌ شود که جذابیت طبیعی شما بالا برود، و انرژی خوب را جذب کنید. به همین دلیل فنگ شویی، آن را توصیه می کند.
 
درخت پول پاچیرا
درخت پول پاچیرا همانطور که از نامش پیداست، می تواند عامل ایجاد خوش شانسی برای خانه باشد. پس این گیاه را به شما توصیه می کنیم که البته فنگ ‌شویی هم برای جذب ثروت همیشه این گیاه را توصیه می کند.

گیاه پول
گیاه پول با درختی که در مورد قبل نام بردیم، متفاوت است. این گیاه می‌ تواند عامل ایجاد خوش شانسی و جذب ثروت باشد و به طور کلی رشد، تکامل و انرژی مثبت را به همراه می آورد.

گل بامبوی خوش شانس
بامبو شانس همانطور که از نامش پیداست، یکی دیگر از گیاهان مورد علاقه فنگ شویی است که تجربیات مثبتی را در خانه و محل زندگی شما افزایش می دهد.

گیاه لیلی صلح
یکی از بهترین گیاه های توصیه شده در فنگ ‌شویی است که نیاز به نور زیادی ندارد و مراقبت خیلی سختی هم نمی‌ خواهد. فقط آن را در خانه قرار دهید و از انرژی مثبت و خوش ‌شانسی هایی که می آورد بهره مند شوید.

گیاه یشم
گیاه یشم یکی از گیاهانی است که برگ های گرد دارد و عامل ایجاد موفقیت اعضای خانه خواهد شد. حتی می توانید آن را برای کادو و هدیه هم در سایز متوسط به دیگران بدهید، قطعاً باعث جذب ثروت می شود.

ارکیده گلدانی
کافی است که یک گیاه ارکیده گلدانی را در منزل قرار دهید که در فنگ شویی هم خیلی آن را توصیه می کنند. این گیاه باعث بهبود روابط اعضای خانواده می‌ شود و رابطه بین همسران را خوب می کند، زیرا انرژی مثبتی می دهد. همچنین اکسیژن زیادی را آزاد می‌ کند که باعث می‌ شود شما خواب آرامی داشته باشید.

گیاه تولسی یا ریحان
این گیاه مربوط به نواحی آسیایی است. گیاهی با ظاهر زیبا که بدون شک از لحاظ فلسفی انرژی مثبت را وارد منزل می کند. همچنین عامل از بین بردن باکتری ها نیز خواهد بود.

گیاه مار
گیاه مار؛ هم ظاهر جذابی دارد و هم با شرایط سخت سازگار است و مهم تر از همه اینکه گاز های سمی موجود در هوا را به خودش جذب می‌ کند، انرژی منفی را می‌ گیرد و عامل ایجاد انرژی مثبت در محیط منزل خواهد شد.

فیکوس
گیاه فیکوس نه تنها محیط منزل شما را جذاب می‌ کند، بلکه باعث جذب ثروت شده و در فنگ شویی این گیاه نماد رونق و پول است. به همین دلیل آن را به عنوان گیاه خوش شانسی می شناسند.

اکالیپتوس
اگر به دنبال افزایش انرژی در محیط منزل هستید یا می خواهید روابط تان را بهبود ببخشید، اکالیپتوس استفاده کنید. اکالیپتوس بوی بسیار عالی دارد و حس شادابی، نشاط و تازگی را به شما می‌ دهد و وجودش در منزل عامل ایجاد خوش شانسی و جذب انرژی های خوب خواهد بود.