ستاره/ یک خانم باشخصیت و با کلاس، ویژگی هایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می‌کنیم. شما هم می‌توانید در پایان در بخش «نظرات» ویژگی های دیگری که به نظرتان می‌رسد را به این لیست اضافه کنید و برای ما بنویسید. 

۱. زبان بدن مناسبی دارند
چگونه مثل یک خانم راه برویم؟ یک خانم با شخصیت اگر چه فروتن و مهربان است، اما اعتماد به نفس بالایی دارد و این از زبان بدن او کاملا مشخص است. صاف می‌ایستد و سر خود را بالا نگه می دارد. هنگام نشستن قوز نمی‌کند و یا زیاده از حد باز و ولنگار نمی‌نشیند و …

۲. پوشش و آرایش‌شان جلف نیست
یک دختر سنگین و متین در انتخاب پوشش و آرایشش بسیار هوشیار است. بیش از اینکه پیرو مد باشد اندام خود را می‌شناسد و لباس‌های مناسب برای اندام و موقعیتی که در آن قرار می‌گیرد انتخاب می‌کند. برای مکان های رسمی لباس‌های رسمی می‌پوشد و برای میهمانی و جشن های دوستانه لباس‌های مناسب میهمانی. در روز آرایش غلیظ مخصوص شب انجام نمی‌دهد و از پوشیدن اکسسوری‌ها و زیورآلات زیاد و جلف اجتناب می‌کند. 

۳. فضول و حسود و بی ادب نیستند
چگونه با شخصیت حرف بزنیم؟ بی شک شخصیت هر فرد با صحبت کردن آشکار می‌شود. یک خانم با کلاس غیر از ظاهر موجه و زیبا، کلامی متین و آرام دارد. سوالات خصوصی ناخوشایند نمی‌پرسد. راز دیگران را بازگو نمی‌کند و در صحبت هایش اثری از حسادت و بی ادبی مشاهده نمی‌شود. چگونه یک خانم با شخصیت باشیم؟ پاسخ آن در خود سوال نهفته است. پرورش و بالا بردن شخصیت و رفع ضعف‌ها و حقارت های درونی، رفتار و گفتار ما را تغییر می‌دهد و این در ظاهر ما کاملا مشهود خواهد بود. 

۴. همیشه تمیز و منظم هستند
یک خانم باشخصیت و با کلاس به نظافت و مرتب بودن اهمیت زیادی می‌دهد. لباس‌های اتوکشیده، کفش‌های تمیز و بدون گرد و خاک، دهان و بدن خوشبو و تمیز و وسایل و کیف مرتب و منظم نشانه های یک دختر و زن با وقار و جذاب است. 

۵. اطلاعات عمومی و مهارت‌های فردی بالایی دارند
احتمالا همه ما با افرادی مواجه شده ایم که ظاهری بسیار فریبنده و با کلاس دارند اما وقتی بحثی پیش آمده، به پوچی این ظاهر پی برده ایم. سواد و اطلاعات عمومی پایین، فن بیان ضعیف و بی هنری و عدم مهارت، همه را از آن فرد ناامید می‌کند. جذابیت ظاهری فقط تا زمانی است که از درون یک شخص بی خبریم. متقابلا با افراد زیادی برخورد داشته ایم که در عین اینکه ظاهری ساده دارند، چنان با هنرها و مهارت‌هایشان و با کلام محکم و علم و دانسته هایشان همه را جذب می‌کنند که کم کم آن ها را زیباتر از پیش می‌بینیم و البته هرگز از مصاحبت با آن ها خسته نمی‌شویم.

۶. حتی در مواقع عصبانیت آرامش خود را حفظ می‌کنند
اینکه فقط تا وقتی همه چیز مطابق میل ما است آرام و موقر باشیم کاری ندارد. شخصیت افراد را در مواقع عصبانیت می‌توان سنجید. چگونه یک خانم با شخصیت باشیم؟ صبر و متانت و آستانه ی تحمل خود را بالا ببریم و در عین اینکه همیشه از حق و حقوق خود دفاع می‌کنیم و ضعف نشان نمی‌دهیم، ادب و آرامش خود را حفظ کنیم تا در مواقع خشم رفتار ناپسندی از خود نشان ندهیم. یک خانم با شخصیت بر کلام و رفتار خود مسلط است و با بیان درست از پیچیده شدن مسائل و زیر سوال بردن خود جلوگیری می‌کند.