1403/01/31

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

آیا سردی دست‌های نوزاد باعث تب می‌شود؟

آیا سردی دست‌های نوزاد باعث تب می‌شود؟

آیا سردی دست‌های نوزاد باعث تب می‌شود؟

یک بیماری شبه آنفولانزا یا سرماخوردگی می‌تواند بلافاصله پس از عفونت اولیه ایجاد شود. علائم سرماخوردگی با تب شروع شده و به مرور زمان باعث سردرد و گلو درد خواهد شد.

علت داشتن تب با وجود دست و پا‌های سرد چیست؟

چندین بیماری با این علائم همراه است. پوست شما می‌تواند به این شکل ظاهر شود به خصوص با قرار گرفتن در معرض بیش از حد سرما.

چه چیزی باعث تب ناگهانی در نوزادان می‌شود؟

تب در نوزادان می‌تواند از دهان، پا‌ها یا گلو همراه با عفونت‌های ویروسی از جمله سرماخوردگی، آنفولانزا، روزئولا و ویروس‌های تنفسی از جمله آنفولانزا و ویروس سنسیشیال تنفسی منشأ بگیرد. این اغلب پنومونی ویروسی یا باکتریایی است و می‌تواند باعث کم آبی بدن شود.

وقتی تب دارید اما دست و پایتان سرد است به چه معناست؟

سرماخوردگی بیش از حد، تنگ شدن رگ‌های خونی یا عفونت عواملی هستند که می‌توانند باعث سردی دست و پا شود.

چرا هنگام بیماری دست‌ها سرد می‌شوند؟

گاهی اوقات خونریزی ممکن است به طور غیر منتظره یا حتی بدون هیچ توضیحی رخ دهد. سردی دست‌ها در اثر این انقباض یا وازواسپاسم ایجاد می‌شود. همانطور که جریان خون در دستان شما از سر گرفته می‌شود ممکن است احساس گرما کنید زیرا انگشتان و دست‌ها ممکن است صورتی، خاکستری یا سفید داشته باشند.

آیا سردی دست و پا‌ها زمان داشتن تب طبیعی است؟

افراد مبتلا به تب اغلب در نزدیکی پا‌ها و اندام‌های خود احساس سرما می‌کنند. یکی از شایع‌ترین علل تب عفونت ویروسی است که در آن عفونت طی۷ تا ۱۰ روز قابل درمان است.

چه کمبودی باعث سردی دست و پا می‌شود؟

داشتن کم خونی و فقر آهن ممکن است باعث سردی دست‌ها و پا‌ها شود. کم خونی با کمبود گلبول‌های قرمز خون مشخص می‌شود که اکسیژن را به بافت‌های بدن می‌رساند.

به چه علت کودک بدون داشتن هیچ علائم سرماخوردگی تب می‌کند؟

علت اصلی تب خاموش در دختران عفونت مثانه است. عفونت کام یا سطح اسفنال مشخصه برخی از سرطان‌ها است.

آیا تب می‌تواند بدون دلیل اتفاق بیفتد؟

تشخیص ممکن است دشوار باشد. تب معمولاً با درد، سرفه یا علائم دیگری همراه است که توضیح می‌دهد که چرا فرد به آن مبتلا می‌شود. هنگامی که هیچ دلیل آشکاری برای شیوع تب وجود ندارد گاهی اوقات افراد به آن مبتلا می‌شوند.

 

منبع:

mutsy.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *