1403/02/29

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

معرفی سایت منبع بارداری و سلامت

معرفی سایت منبع بارداری و سلامت

از بارداری تا شیردهی به نوزاد در سلام دنیا

همه ما میدانیم که وقتی زنی باردار میشود، چه دوران سخت و پر استرسی را پشت سر میگذارد. مادران در تمام مدت ۹ ماه بارداری، با چالش ها و مسائل مختلفی رو به رو میشوند و میخواهند هر چه سریعتر و با هزینه و گذاشتن وقت کمتر، به جواب سوالات خود برسند.

مسلما اگر نگوییم بهترین راه، اما راحت ترین و کم هزینه ترین راه برای رسیدن به جواب سوالات تمام نشدنی مادران باردار، جست و جو در اینترنت است.

حال در دنیای اینترنت و صدها سایت و هزاران مقاله که به زبان فارسی نوشته یا ترجمه شده اند، به کدام یک اطمینان کنیم و مطمئن باشیم که اطلاعاتی که به ما میدهد، درست و علمی و ثابت شده هستند؟!!!

در اینجا میخواهیم یک منبع تخصصی در زمینه “بارداری و نوزاد” را به شما معرفی کنیم که تمامی مقالات موجود در آن، از سایت های معتبر خارجی (همچون healthline, Medicalnewstoday, Webmd) استخراج، ترجمه، ویرایش و منتشر میشود.

نام این تیم معتبر و با سابقه در زمینه تولید محتوا، “سلام دنیا” میباشد. سایت سلام دنیا به جرات یکی از پیشتازان تولید محتوا در بارداری و مسائل مربوط به مادران و کودکان است.

اگر در دوران بارداری و شیر دهی هستید، هم اکنون میتوانید به سایت سلام دنیا به آدرس salamdonya.com مراجعه کنید و در زیر شاخه “بارداری و نوزاد”، به دنبال کسب اطلاعات مفید بگردید.

در اینجا برای نظم دادن به ذهن شما و همچنین معرفی بیشتر “سلام دنیا”، ۳ گروه تعریف میکنیم:

قبل از بارداری:

شاید فکر کردن به فرزند آوری و بار مسئولیت آن، شما را ترسانده باشد. ممکن است هنوز آماده نباشید و به دنبال راه های پیشگیری از بارداری هستید. یا اگر تصمیم به بچه دار شدن دارید، میخواهید فرزندی به دنیا بیاورید که هم از نظر جسمی و هم از نظر ذهنی بهترین باشد. یا شاید با همسرتان به تعیین جنسیت دلخواه فرزندتان می اندیشید. از ده ها مقاله سلام دنیا استفاده کنید تا بدون استرس و با گام های محکم، این مرحله را پشت سر بگذارید.

دوران بارداری:

حساس ترین و چالش برانگیزترین مرحله در میان این ۳ گروه، ۹ ماه بارداری شماست. کافی است چرخی در اینترنت بزنید؛ میبینید که مادران باردار تا چه حد به دنبال کسب اطلاعات و راه حل میگردند. این مرحله تغییرات روانی و جسمی فراوانی در زنان به وجود می آورد. هزاران سوال و مسئله و مشکل و بیماری در این دوران خواهید داشت که سلام دنیا به تک تک آنها پاسخ میدهد.
نوزاد

پس از زایمان:

این مرحله نیز همانند مرحله “قبل از بارداری” حائز اهمیت است و شما در آن به مواردی بر میخورید که نیاز به مشاوره دارید. این راهنمایی ها از بر طرف کردن بی خوابی و گریه کودک آغاز میشود، و تا مهمترین مورد در این دوره یعنی “شیر مادر و مسائل مربوط به شیردهی” ادامه می یابد. همه این موارد به صورت کامل و تخصصی در سلام دنیا عنوان شده اند.
 
مطمئنیم که شما از تنوع و تعداد مقاله های مربوط به “بارداری و نوزاد” در سایت “سلام دنیا” متعجب شده اید. پس هم اکنون وقت را طلف نکنید و به مطالب مربوط به دوران بارداری و حاملگی در زمینه:درمان های خانگی، خواص خوارکی ها، بیماری ها، اطلاعات دارویی و پزشکی، طب سنتی و گیاهان دارویی، تغذیه و رژیم غذایی، تناسب اندام، سلامت روان، سلامت بانوان و کودکان و … در “سلام دنیا” سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *