1403/02/01

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

کفش پیاده روی دخترانه مدل هامون کد ۱۰۱ PI

کفش پیاده روی دخترانه مدل هامون کد ۱۰۱ PI

  • ویژگی‌های زیره: مقاوم در برابر سایش
  • نحوه بسته شدن کفش: بندی، چسبی

این محصول توسط تولید کننده اصلی (برند) تولید نشده است

نقد و بررسی اجمالی
استفاده از یک کفش استاندارد برای کودکان اهمیت زیادی دارد چراکه باعث شده تا به پای کودک ما آسیبی وارد نشود. فرزندنمان با وجود بازی‌های کودکانه، دویدن خیلی زود کفش‌شان را خراب می‌شود برای همین نیاز است که از یک کفش مناسب استفاده کنند که مدت قابل توجهی ماندگاری داشته باشد. کفش مخصوص پیاده روی بچگانه مدل هامون کد ۱۰۱ PI با وجود استفاده از متریال مناسب نسبت به سایر کفش‌های مشابه انتخاب مناسبی برای کودکان است. از قابلیت‌های ویژه این محصول می‌توان به استفاده از پارچه مش با قابلیت تردد هوا اشاره کرد. با وجود این قابلیت به راحتی می‌توان از این محصول به عنوان کفش روزمره برای استفاده در ساعات طولانی استفاده کرد. لازم به ذکر است که در ساخت این کفش زیبا از زیره پیو و پارچه سبکی استفاده شده است. که همین باعث شده تا این کفش وزن تقریبا سبکی داشته باشد. با وجود کف کفش بافت‌دار و برجستگی‌های ریز این کفش، خطر لیزر خوردن کودک شما را کاهش می‌دهد.

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس

    چرم مصنوعی
    ,

    مش

  • ویژگی‌های زیره

    مقاوم در برابر سایش

  • نحوه بسته شدن کفش

    بندی
    ,

    چسبی

  • توضیحات جنس

    متریال استفاده شده در این کفش پارچه لمینت شده با پفک نرم (فوم) وبیاله خارجی است که از با کیفیت ترین مواد اولیه موجود می باشد. زیر کفش از جنس پیو است که کاملا سبک بوده و در برابر سایش و شکستگی مقاوم است.
  • نگهداری

    از پارچه نمدار برای گردگیری استفاده شود و در صورت کثیفی از ابر (اسفنج) آغشته به مایع ظرفشویی ترجیحا بیرنگ استفاه شود بدین صورت که ابر را کفدار کرده و کف را بر روی سطح کفش بکشید از ورود اب به داخل کفش جلوگیری کنید.از ماشین لباسشویی استفاده نشود.محل نگهداری کفش در زمانی که از آن استفاده نمیکنید در معرض نور مستقیم خورشید نباشد و در اب دریا به علت نمک فراوان وارد نشود تا عمر کفش بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *