1403/02/05

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

عکس باورنکردنی دختر جوان بعد از شکست عشقی

عکس باورنکردنی دختر جوان بعد از شکست عشقی

دختری که همیشه به دلیل زیباتر بودن نامزدش، در میهمانی ها و جمع های دوستانه مورد طعنه قرار میگرفت پس از شکست عشقی و از دست دادن پسر مورد علاقه اش، دست به اقدامی زد و تصاویرش به سرعت در رسانه های اجتماعی ویتنامی وایرال شد است.

تصویر قبل و بعد از عمل زیبایی این دختر که مشاهده می کنید، یکی از پربازدیدترین عکسهای فضای مجازی شد و به سرعت داستانش همه جا منتشر گشت.

عکس باورنکردنی دختر جوان بعد از شکست عشقی

چهره دختر جوان قبل و بعد از جراحی زیبایی

نگوین توونگ وی در ۱۷ سالگی، پس از مدت کوتاهی نامزدی عاشقانه با پسرس که دوستش داشت، از او جدا شد. دلیل این جدایی چهره نازیبای این دختر و به قول معروف سرتر بودن نامزدش بود که همیشه او را با رفتار و نگاههای آزاردهنده اطرافیان روبرو میکرد.

پس از این شکست عشقی و جدایی تلخ، مادر “توونگ” به او امیدواری داده و گفت که با پرداخت هزینه ها و همراهی اش در مراحل درمان جراحی زیبایی، به او کمک خواهد کرد تا به چهره ایده آل خود برسد و خیلی زود این شکست را فراموش کند.

توونگ وی در سن ۱۹ سالگی، به محض فارغ التحصیلی از دبیرستان، جراحی پلاستیک خود را آغاز کرد و تحت چندین جراحی از جمله عمل بینی، فیلر لب و چانه و غیره قرار گرفت و چهره اش به شکلی که دیدید، دگرگون شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *