خراسان/ باب ترالوک، اهل آکسفوردشایر انگلستان، همیشه دوست داشت تا ورزش اسکی را امتحان کند. تا این که سرانجام در ۹۲ سالگی و در حالی که در خانه سالمندان ساکن بود، به این خواسته‌اش رسید. مسئولان این خانه سالمندان پس از این که متوجه شدند باب این آرزو را در سر دارد، دست به دست هم دادند تا او را به خواسته‌اش برسانند که به قول خودش: «یک بار دیگر احساس کردم زنده هستم».

باب تعریف می‌کند که از ۲۰ سالگی، هنگامی که در تابستان با همسرش به سوئیس رفته بود دوست داشت اسکی کند. اما در آن زمان برفی روی کوه‌ها نبود و از همان سن تصمیم داشت تا بار دیگر در زمستان به آن‌جا برود و به آرزویش برسد. البته باب هیچ‌گاه به سوئیس بازنگشت ولی وقتی کارمندان خانه سالمندان روی «درخت آرزوها» برگه آرزوی باب را دیدند، برنامه‌ای چیدند تا او یک بار دیگر شانسش را بیازماید. مسئولان خانه سالمندان ترتیبی دادند تا این مهمان ۹۲ ساله‌شان به مجتمع تفریحی برفی سرپوشیده در نزدیکی شهرشان برود و اسکی با صندلی چرخدار را تجربه کند.
باب از همان لحظه که سوار بالابر شد تا به قله برفی مصنوعی برود ذوق‌زده بود و هیجان را می‌شد در چهره‌اش دید. سرانجام وقتی با موفقیت اسکی را انجام داد و به پایین رسید، به افرادی که با خوشحالی دورش جمع شده بودند گفت: «سرعتی که با آن حرکت کردم بسیار درخشان بود. افسانه کلمه‌ای است که من می‌توانم آن را توصیف کنم. این از انتظارات من فراتر بود.» این‌گونه بود که باب ترالوک هم به خواسته چند ده ساله‌اش رسید و هم نامش را به عنوان یکی از مسن‌ترین افرادی که روی برف اسکی کرده‌اند ثبت کرد.
منبع : دیلی میل