احتمالاً درباره هنر مینیمالیستی شنیده اید، اما مد مینیمالیستی چطور؟ مد مینیمالیستی با یک اصل اصلی تعریف می شود: ساده باشید! اشکال ساده، انتخاب کوچکی از رنگ ها و حتی حداقل مقدار کمی از رنگ ها در لباس خود استفاده کنید. سادگی کلید تعیین استایل مینیمال است. با ما همراه باشید تا بیشتر با این استایل آشنا شوید.

سبک مینیمالیست مد (سبک) چیست؟
در زمینه مد، مینیمالیسم سبکی است که بر بسیاری از طراحان مهم تأثیر گذاشته است، و در نتیجه برخی از نمادین ترین روندهای نیم قرن گذشته به وجود آمد. با وجود همه گیر بودن، با این حال، مد مینیمالیستی همیشه به آسانی قابل تشخیص و توضیح نیست. برخی افراد مینیمالیسم را مترادف سادگی یا کاربردی می دانند. برخی دیگر لباس های مینیمالیستی را ترد، بی شکل و بی روح می دانند. برای جلوگیری از این اشتباهات، این مقاله کوتاه، مفهوم مینیمالیسم را در مد بیان می کند.


زیبایی شناسی مینیمالیستی چیست؟
بدون شک، مد مینیمالیستی ارتباط زیادی با سادگی دارد. با این حال، فراتر از این است. از نظر زیبایی شناسی، مد مینیمالیستی در مورد ساده سازی مواد، رنگ ها، طراحی و ساخت به منظور ایجاد هماهنگی و تعادل بدون از دست دادن عملکرد است. به عبارت دیگر، مد مینیمالیستی از لباس های ساده، بدون تزیین و اغلب تک رنگ استفاده می کند تا به راحتی ظاهر ترکیبی زیبا ایجاد کند.


رویکرد مینیمالیستی چیست؟
مکمل زیبایی مینیمالیستی، یک رویکرد مینیمالیستی به مد به منظور داشتن عمدی بودن و عملی بودن زمان انتخاب کمد لباس اشاره می کند. اساساً وقتی شما کیفیت و کارکرد را بر کمیت ترجیح می دهید، رویکردی مینیمالیستی در زمینه مد دارید. این فلسفه را هنگام انتخاب لباس خود به کار بگیرید و در راه اجرای رویکرد مینیمالیستی در زمینه مد باشید. 


بازگشت به اصول اولیه
بخش عمده ای از لباس های مینیمال به انتخاب لباس های اصلی بستگی دارد که می توانند به عنوان بخشی از ظاهر متفاوت طراحی شوند. تا بتوانیم تا حد امکان سازگار و همه کاره باشیم. این لباس ها نباید آشکارا زینتی یا نمایشی باشند. در عوض، آنها باید ساده و ساده باشند. 


ترکیب کردن اشکال در استایل مینیمال
برای ایجاد ظاهری مینیمالیستی باید به سه شکل اساسی توجه کنید. اول، برش های جعبه ای (معمولاً برای تاپ ها و ژاکت ها استفاده می شود). دوم ، شکل مانند A (دامن و لباس). در نهایت، شبح های مستقیم (شلوار جین و شلوار). با ترکیب این اشکال، شما می توانید به سرعت و به راحتی تعداد بیشماری از این استایل را ایجاد کنید. 

درباره رنگ
یک تصور غلط رایج در مورد مینیمالیسم این است که مستلزم از بین بردن همه رنگ ها است. این به هیچ وجه دقیق نیست. در حالی که درست است که یک رویکرد مینیمالیستی به مد، اغلب ظاهر کاملی را به نمایش می گذارد که فقط از چند رنگ استفاده می کند، هیچ دلیلی وجود ندارد که این رنگ ها مبهم یا جدی باشند. بدون شک، مشکی، خاکستری و سفید برای مد مینیمالیستی مهم هستند زیرا بسیار متنوع هستند. با این حال، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید آنها را با رنگ های مورد علاقه خود ترکیب کنید، هرچند روشن یا شاد. 

نتیجه
همانطور که می بینید، یک استایل مینیمال فقط مربوط به ظاهر خاص یا قطعات لباس نیست. در عوض، این یک نگرش همه جانبه به مد و لباس به طور کلی است. با داشتن یک چارچوب ذهنی که به جای نگرانی از جزئیات غیر مهم، بر موارد ضروری تمرکز می کند، شما قادر خواهید بود بدون ایجاد سردرد روزانه ظاهر زیبا و چشم نوازی داشته باشید.