1403/02/06

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

آغوشی چلینو کد ۲۱۹۶

آغوشی چلینو کد ۲۱۹۶

  • برند :
    متفرقه
  • دسته‌بندی :
    آغوشی

  • گروه سنی: ۳ تا ۱۲ ماهگی
  • جنس: پارچه
  • بند قابل تنظیم: دارد

نقد و بررسی اجمالی

آغوشی وسیله‌ای برای در آغوش گرفتن و حمل نوزاد است. اگر شما هم تابه‌حال صاحب فرزند شده‌اید، حتما سختی بیرون رفتن، قدم‌زدن و خریدکردن با نوزاد را تجربه کرده‌اید. با خرید یک آغوشی می‌توانید به راحتی فرزند نوزاد خود را در آغوش بگیرید، قدم بزنید و شیر بدهید. « آغوشی چلینو کد ۲۱۹۶» محصولی از برند چلینو است. جنس این مدل از پارچه نخی ضدتعریق بوده و مادران بابت این مشکل نگرانی نخواهندداشت. وزن محصول فوق ۳۲۵ گرم بوده، بسیار سبک است و تا ۹ کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند. بند قابل‌تنظیم این محصول موجب می‌شود مادر آن را در وضعیت مناسب خود قرار دهد و به‌راحتی کارهای روزمره‌اش را انجام دهد. جمع‌و‌جور بودن آغوشی به شما این قابلیت را می‌دهد در مواقعی که امکان استفاده از کریر را ندارید، از آن برای حمل نوزاد کوچولو استفاده کنید. مدل ذکرشده مجهز‌به یک نگهدارنده چسبی کودک است که فرزندتان را محکم نگه‌می‌دارد و نگرانی بابت این مورد نخواهیدداشت.

نقد و بررسی تخصصی

درست است که کالسکه، کریر و ساک حمل، وسایل مفید و کارآمدی برای حمل کودک هستند اما گاهی اوقات، فضا به شما امکان عبور و تردد با این وسایل را نمی‌دهد و نمی‌توانید ازاین‌گونه وسایل برای جا‌به‌جایی کودک دلبندتان استفاده کنید. علاوه‌براین، با در آغوش گرفتن کودک در مدت‌زمان طولانی بسیاری خسته‌کننده و دشوار است. فایده دیگر آغوشی این است که ارتباط عاطفی بین کودک با والدین را همچنان حفظ می‌کند. در زمان خرید آغوشی باید به وزن، ابعاد و شیوه قرار گرفتن آن توجه ویژه داشته باشید. آغوشی «چلینو» (Chelino) کد «۲۱۹۶» از سری محصولات خوش‌‍ساختی است که جابجایی کودک را آسان می‌کند.

طراحی

طول آغوشی ۲۱۹۶ برابر با ۷۵ سانتی‌متر است. بنابراین، خانم‌ها هم مانند آقایان به‌راحتی می‌توانند برای فرزندشان از آن استفاده کنند. این اندازه برای نگهداری از کودکان ۳ تا ۱۲ ماهه کاملاً مناسب است. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید از محلی شلوغ و پرتردد رد شوید. در این زمان‌ها استفاده از کالسکه کار صحیحی نیست و ممکن است امنیت فرزندتان را به خط بی اندازد. اما در همین زمان می‌توانید با استفاده از آغوشی کاربردی خیالتان را از بابت امنیت کودک راحت کنید. این آغوشی دارای بند رو دوشی قابل تنظیم است. شاید شما هم با دیدن این بند، به یاد کمربندهای ایمنی خودرو بیافتید. البته این شباهت فقط در ظاهر نیست و می‌توانید مطمئن باشید که در عمل هم بند شانه‌ی ۲۱۹۶ مانند یک کمربند ایمنی مستحکم اجازه نمی‌دهد که آغوشی از بدنتان فاصله بگیرد. این کمربند ایمنی به‌سادگی با استفاده از یک گیره در جای خود محکم می‌شود. نگهدارنده‌ای که در این محصول وجود دارد دارای کاربردی آسان است. این نگهدارنده در عمل یک کمربند ایمنی دیگر است که برای محکم شدن کودک در جای خود کاربرد دارد. این کمربند به‌صورت چسبی روی نوزاد قرار می‌گیرد تا از افتادن کودک جلوگیری کند.

دیگر ویژگی‌ها

این محصول برند چلینو از جنس پارچه‌ است. به همین دلیل در درازمدت باعث تعریق آزاردهنده نیست و باعث ایجاد خراش و ناراحتی روی بدن پدر یا مادر نمی‌شود. سطح داخلی این آغوشی هم به‌گونه‌ای طراحی شده است که مانند گهواره‌ای گرم‌ونرم از کودک را در دل خود نگه می‌دارد. از لایه‌های مختلف نرم و پدهای مختلفی پوشانده شده است تا راحتی کودک را تضمین کند. شکل قرارگیری کودک در این آغوشی مشکلی برای فرم بدنی ایجاد نخواهد کرد. چراکه طراحی و ساخت این محصول کاملاً استاندارد است.

دوخت محکم و استفاده از مواد اولیه باکیفیت از ویژگی‌های آغوشی ۲۱۹۶ چلینوست. بنابراین، اگر به دنبال آغوشی برای فرزندتان هستید، این محصول را به‌عنوان انتخابی هوشمندانه و مقرون‌به‌‌صرفه در نظر بگیرید.

مشخصات فنی

مشخصات

  • ابعاد

    ۷۵ × ۲۵ × ۵۵ سانتی متر
  • وزن

    ۰.۳۲۵ کیلوگرم
  • گروه سنی

    ۳ تا ۱۲ ماهگی

  • وزن قابل تحمل

    ۰-۹ کیلوگرم
  • جنس

    پارچه

  • بند قابل تنظیم

    دارد

  • سایر توضیحات

    مجهز به نگهدارنده چسبی کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *