دنیای انیمه‌‌ها برای کسانی که اهل تماشای آن هستند پر است از شگفتانه‌‌ها. یکی از تازه‌‌ترین انیمه‌‌های که می‌‌تواند انیمه خون‌‌تان را بالا ببرد و شگفت‌‌زده‌‌تان کند «تناسخ یک بیکار» است که می‌‌توانید آن‌‌ را با دوبله اختصاصی در بخش «فیلم و سریال» بیا نی نی ببینید.
این انیمه قصه یک مرد میانسال ژاپنی است که یک عمر بیکار و بی‌‌هدف زندگی کرده، اما در یک شب بارانی هنگام نجات جان یک نفر دیگر تصادف می‌‌کند و می‌‌میرد. جالب‌‌ این‌‌که دقیقه‌‌ای بعد با تمام خاطرات و تجربه‌‌هایش در دنیای فانتزی و پر از جادو به‌‌دنیا می‌‌آید. در این دنیا شمشیر و جادو حرف اول را می‌‌زنند و حالا نوزادی به آن اضافه شده که تجربه‌‌های بزرگ را از بدو تولد دارد.

پس با ایده جالبی طرفیم که زمینه تناقض‌‌های بامزه را ایجاد می‌‌کند. تصور کنید اطرافیان نمی‌‌دانند او همه‌‌چیز را می‌‌فهمد. این انیمه به‌‌رغم بامزه بودن به دلایل زیادی مناسب بچه‌‌ها نیست، از جمله این‌‌که چون ایده محوری‌‌اش با بخشی از اعتقادات و فرهنگ ما همخوانی ندارد. اما بزرگ‌ترها  که به راحتی دچار چالش فکری نمی شوند می‌‌توانند از آن لذت ببرند به‌‌خصوص این‌‌که قصه سرراست و ساده‌‌ای هم ندارد و مدام غیرقابل پیش‌‌بینی و عجیب پیش می‌‌رود. برای تماشای این انیمه به‌‌لینک زیر مراجعه کنید: 

>> لینک تماشای فیلم تناسخ یک بیکار با دوبله فارسی  

اگر اهل انیمه هستید، این پیشنهاد ما را هم از دست ندهید:

.

.

.

.

.