1403/01/31

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

آیا استفاده از عطر باعث سردرد می‌شود؟

آیا استفاده از عطر باعث سردرد می‌شود؟

آیا استفاده از عطر باعث سردرد می‌شود؟

برای جلوگیری از سردرد ناشی از عطر عطری که به شما سردرد می‌دهد را شناسایی کنید و از مصرف آن خودداری کنید. می‌توانید از روغن‌های طبیعی به عنوان یک عطر شخصی استفاده کنید. اگر به عطر اطرافیان خود حساس هستید یک خنثی‌کننده مؤثر و دارو‌های بدون نسخه مانند ایبوپروفن همراه داشته باشید.

 

آیا عطر‌های خاصی می‌توانند باعث سردرد شوند؟

ممکن است احساس عجیبی باشد که یک میگرن شدید ناشی از چیزی باشد که هیچ تأثیری بر اطرافیان شما ندارد. این می‌تواند باعث شک و تردید شود و حتی برخی از افراد تعجب می‌کنند که آیا سردرد آن‌ها در وهله اول ناشی از عطر‌ها است یا خیر. اگر به محتویات شیمیایی آن‌ها حساس باشید، عطر‌های خاصی می‌توانند باعث سردرد شوند. چنین سردرد‌هایی به عنوان میگرن بویایی شناخته می‌شوند و بسته به نوع افراد می‌توانند توسط عطر‌های مختلف ایجاد شوند.

چگونه از شر سردرد‌های عطری خلاص شویم؟

سردرد‌های عطری ممکن است به دو دلیل ایجاد شوند و روشی که شما باید سردرد عطری خود را درمان کنید بر این اساس متفاوت است. در ادامه روشی کلی برای مقابله با چنین سردردی ارائه شده است، صرف نظر از اینکه شدت عطر یا محتویات رایحه باعث ایجاد آن می‌شود برای خلاص شدن از شر سردرد‌های عطری یک دوش سریع می‌تواند مشکل را برطرف کند. اگر هیچ چیز دیگری مؤثر نباشد مصرف یک داروی سردرد بدون نسخه مانند ایبوپروفن نیز می‌تواند کمک‌کننده باشد. هر زمان که احساس کردید چنین سردردی دارید وارد محیطی در هوای آزاد شوید. اگر سردرد شما به دلیل شدت عطر ایجاد شده باشد این کار بسیار خوب عمل می‌کند.

 

برای جلوگیری از سردرد ناشی از مصرف عطر چه نکاتی را رعایت کنیم؟

اگر عطر خود را دوست دارید اما باعث سردرد‌های جزئی می‌شود ممکن است نخواهید از آن استفاده نکنید. میگرن بویایی از فردی به فرد دیگر به شدت متفاوت است و شدت اقدامات پیشگیرانه‌ای که باید انجام دهید به آن بستگی دارد.

چه مقدار عطر بزنیم تا دچار سردرد نشویم؟

اگر عطر شما فقط در بعضی مواقع باعث سردرد می‌شود به احتمال زیاد واکنش شما به شدت وابسته است و صرفاً استفاده کمتر از عطری که می‌زنید می‌تواند از شما در برابر چنین میگرنی محافظت کند. معمولاً وقتی عطری را عوض می‌کنید این مشکل ممکن است اتفاق بیفتد. برخی از عطر‌ها بوی قوی‌تری نسبت به سایرین دارند و ثابت نگه داشتن تعداد پمپ‌ها از یک عطر سبک‌تر هنگام تغییر به عطر قوی‌تر می‌تواند به طور ناخواسته شدت آن را افزایش دهد.

 

منبع:

styleuphq.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *