1403/02/17

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

اهمیت سلامت مادر در دوران بارداری

اهمیت سلامت مادر در دوران بارداری

اهمیت سلامت مادر در دوران بارداری

کودک بدون وجود مادری سالم و شاد نمی‌تواند زندگی خوبی داشته باشد. سلامت مادر قبل از تولد و پس از زایمان برای سلامت جسمی و روانی مادر بسیار مهم است. مادران نقش اساسی در سلامت و همچنین کیفیت زندگی فرزندان خود دارند به همین دلیل توجه به سلامت مادر در دوران بارداری بسیار مهم است. بیشتر زنان باردار تمرکز خود را بر رشد و سلامت فرزند متولد نشده خود می‌گذارند.

سلامت مادر را نادیده نگیرید:

اگرچه برای یک مادر باردار طبیعی است که بخواهد سلامت کلی فرزندش را تضمین کند اما این مهم است که آن‌ها اقدامات درستی را برای حفظ سلامت کلی خود در طول بارداری و بعد از آن انجام دهند.

 سایر نگرانی‌های سلامتی:

علاوه بر واکسیناسیون متخصصان دوران بارداری سایر نگرانی‌ها و مسائل بهداشتی را در طول ویزیت‌های دوران بارداری با شما در میان خواهند گذاشت. تست پاپ باید به طور معمول انجام شود. ارزیابی‌ها و توجه بیشتر به عوامل خطر مرتبط با تعدادی از مسائل بالقوه سلامتی داده می‌شود که ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • فشار خون بالا
  • دیابت
  • سلامت روان
  • مراقبت از دندان

در نتیجه بسیار مهم است که زنان اهمیت سلامت مادر را درک کنند و نه تنها برای مراقبت‌های مورد نیاز در مراحل بارداری بلکه برای سلامت شخصی خود پس از تولد فرزندشان تلاش کنند. بهینه‌سازی سلامتی شما تضمین می‌کند که بتوانید در تمام مراحل زندگی کودک خود مراقبت و توجه لازم را به خود داشته باشید.

چه کسانی باید در کلاس‌های دوران بارداری شرکت کنند؟

بسیاری از مردم این تصور را دارند که کلاس‌های قبل از تولد فقط برای مادران باردار است اما هنگام شرکت در کلاس‌های دوران بارداری با آموختن چیز‌های جدید و ارزشمند حس خوبی خواهید داشت. شرکت در کلاس‌های دوران بارداری به مادران اجازه می‌دهد تا با ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی و پزشکانی که ممکن است نقش مهمی در زایمان  آن‌ها داشته باشند ارتباط برقرار کنند. هنگامی که با ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی ملاقات می‌کنید مهم است که هر گونه سؤالی که ممکن است داشته باشید بپرسید و در مورد نگرانی‌هایتان صحبت کنید. ممکن است بخواهید از متخصص بیهوشی سؤالات مفصلی در مورد گزینه‌های تسکین درد در دسترس شما و عوارض جانبی آن در صورت وجود بپرسید.

 

منبع:

www.riversidemedgroup.com


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *