1403/01/10

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

با این ۷ جمله برای مرد زندگیت دلبری کن.

با این ۷ جمله برای مرد زندگیت دلبری کن.

گاهی یک جمله می‌تواند دل مردی را آب کرده و همسرش را در نظر او بهترین سازد. شما به عنوان یک زن با سیاست می‌توانید جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند را بشناسید.

با این 7 جمله برای مرد زندگیت دلبری کن.

در این مطلب از مجله دلتا  به بیان جملات مورد علاقه مردان می‌پردازیم. می‌خواهیم بدانیم که مردان دوست دارند چه چیزی را از خانم ‌ها بشنوند؟ آیا مردان هم از همان چیزهایی که خانم‌ها دوست دارند بشنوند، لذت می‌برند؟ یا اینکه مردان به‌طور ذاتی متفاوت هستند؟

جملات مورد علاقه مردان

پیدا کردن جملات یا اقداماتی که بتواند روی مردان تاثیر بگذارد، سخت است. در این بخش نکاتی را در خصوص جملاتی که مردان را راضی از زندگی مشترک می‌کند، پیدا کرده‌ایم که می‌خواهیم با شما به اشتراک بگذاریم.

من خیلی خوش شانسم که تو رو دارم از جملات مورد علاقه مردان

شاید تعریف کردن از ظاهر مردها برایشان خوشایند باشد اما در روابط بلند مدت، باید عمیق‌تر بیندیشید. تجربه نشان می‌دهد که این جمله تاثیر خوبی می‌گذارد. مردها دوست دارند بدانند که چقدر در زندگی همسرشان اهمیت دارند و اینکه وجود آن‌ها چه تفاوتی را ایجاد می‌کند. فکر نکنید که این چیزها خیلی اهمیت ندارند.

با این 7 جمله برای مرد زندگیت دلبری کن.

من عاشق اینم که تو همیشه میدونی کی و کجا چه حرفی بزنی

راستش وقتی که شما و همسرتان مدت زیادی رو با هم بودین. خیلی خوب همدیگرو می‌شناسید و به همین خاطر او همیشه می‌داند که کجا باید چه حرفی بزند که برای شما خوشایند باشد. پس خیلی خوب است که خودش هم در جریان این توانایی آن باشد و حتما از دانستن آن خوشحال می‌شود. برای اینکه رابطه عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب هشدار، هرگز به همسر خود زیادی محبت نکنید! سر بزنید.

من به تو باور دارم و همیشه خواهم داشت

گاهی اوقات در زندگی اتفاق‌هایی می‌افتد که دستیابی به رویاها برای شما دو نفر سخت می‌شود و در تنگنا قرار می‌گیرید. در این زمان هر دوی شما به انگیزه نیاز دارید. پس در این مواقع به او بگویید که به تو و توانایی‌هایت ایمان دارم.

قدردان هر کار کوچکی هستم که به‌خاطر من انجام میدی از جملات مورد علاقه مردان

طوری که به شما نگاه می‌کند و به شما گوش می‌دهد. وقتی به دنبال شما می‌آید یا شما را به جایی که می‌خواهید بروید می‌رساند و هرکاری که انجام می‌دهد تا زندگی روزمره شما قابل تحمل‌تر شود. برای همه این‌ها قدردان باشید.

با این 7 جمله برای مرد زندگیت دلبری کن.

عزیزم به کمکت احتیاج دارم

مردها چه چیزی دوست دارند بشنوند؟ دوست دارند بشوند که به آن‌ها نیاز دارید. مخصوصا وقتی که چیزی در خانه به تعمیر نیاز دارد. مثلا باز کردن یک شیشه خیارشور یا بستن لوله‌ها در حمام. در واقع هر چیزی که باعث شود احساس کند قابل ستایش و احترام است.

متشکرم که همیشه به صحبت‌های من گوش می‌کنی

همه ما می‌دانیم که مردها خیلی دوست ندارند که درباره هر چیز کوچکی که در طول روز برایشان اتفاق افتاده صحبت کنند. بنابراین اگر شما همسری دارید که با مهربانی به شما گوش می‌دهد و درباره روزتان از شما می‌پرسد، از او تشکر کنید زیرا همه زن‌ها چنین همسری ندارند.

خدای من! امروز خیلی خوشتیپ شدی

حتی اگر مثل یک سوپر استار سینما به‌نظر نمی‌رسد، باز هم از ظاهرش تعریف کنید. شاید هنوز خیلی اعتماد به نفس درباره ظاهر خود ندارد. اما بالاخره تصمیم گرفته که خودی نشان دهد. هیچ وقت از توجه به تغییراتی که در ظاهرش ایجاد کرده است، غافل نشوید. به احتمال زیاد شما یکی از دلایلی هستید که او می‌خواهد به‌ خاطرش تیپ بزند.

با این 7 جمله برای مرد زندگیت دلبری کن.


پیشنهاد مطالعه: مطلب ارتباط صحیح زن و شوهر، نکات مهم را بخوانید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *