1403/02/07

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

بند پستانک نیپ مدل ۳۷۰۰۰

بند پستانک نیپ مدل ۳۷۰۰۰

Nip 37000 Pacifier Holder

نقد و بررسی اجمالیNip 37000 Pacifier Holder

بند پستانک «نیپ» (Nip) مدل اسنپی، بهترین وسیله برای نگه‌داشتن پستانک نوزادان است. عموما نوزادان بعد از استفاده از پستانک، آن را به محیط اطرافشان پرتاب می‌کنند. این امر می‌تواند موجب آلودگی پستانک و در نتیجه مریض شدن نوزاد خواهد شد. این محصول که از تنوع رنگ نسبتا بالایی بهره می‌برد؛ برای پستانک‌های دارای حلقه طراحی‌شده است. همچنین این محصول در رده‌ی کالاهای ارزان‌قیمت با کیفیت قرار می‌گیرد. نیپ، یک شرکت بزرگ آلمانی است که در حدود ۱ قرن است که در زمینه‌ی ساخت سیسمونی نوازد و لوازم موردنیاز کودکان، فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد.

  • سهولت در استفاده

    ۵

  • کیفیت ساخت

    ۵

  • طراحی و زیبایی

    ۴

  • ارزش خرید به نسبت قیمت

    ۵

نقد و بررسی تخصصیNip 37000 Pacifier Holder

معرفی برند

کارخانه نورنبرگ گومی قدیمی‌ترین تولیدکننده پستانک در آلمان است. این کارخانه برای چندین دهه به طور انحصاری برای برترین برندهای بین‌المللی پستانک تولید و بسته‌بندی می‌کرده است، که اکنون با گسترش حیطه عملکرد خود برند «نیپ»  را معرفی کرده است. داستان شرکت «نیپ»  به سال ۱۹۱۲ بر می‌گردد. «نیپ»  در آن سال در کشور آلمان کار خود را در زمینه تولید لوازم نوزاد و کودک و تحت عنوان تجاری Hatu Gummiwerke Hartmann And Tuphorn آغاز کرد‏.‏

به مرور زمان و با توجه به نیاز بازار، این برند رشد کرد و محصولات مختلفی را به خط تولید خود افزود. کیفیت ساخت بالا، استفاده از مواد اولیه مرغوب و در نظر داشتن راحتی نوزادان، کودکان و مادران از ویژگی‌های اصلی این برند هستند که «نیپ» را به نامی جهانی تبدیل کرده‌اند‏.‏

پستانک همدم نوزادان

 

 

همان‌طور که می‌دانید کودکان ذاتا به مکیدن علاقه دارند و آرامش آن‌ها در هنگام خوابیدن یا تا زمان آماده شدن شیر، توسط پستانک صورت می‌گیرد.  انتخاب یک پستانک با کیفیت که فرم فک و دهان کودک را حفظ کرده و از مواد مرغوب ساخته شده باشد حائز اهمیت فراوانی است.  پس از انتخاب پستانک، می‌توان از بندهای دکتر براونز جهت حفظ و نگهداری بیشتر پستانک استفاده کرد.

پستانک کودک را در کنار خودش نگه دارید

 

 

 

با بند گیره‌ای پستانک نیپ ، پستانک همیشه نزدیک کودک شماست و تمیز می‌ماند. بند گیره‌ای این پستانک طوری طراحی شده که به راحتی وصل شده و هیچ ردی روی لباس کودکتان بر جای نمی‌گذارد. همچنین در طراحی این محصول رنگ‌های متنوعی به‌کار رفته که می‌توانید متناسب با لباس کودکتان آن را تهیه کنید.

ساختار بند پستانک

 

 

 

بند پستانک نیپ دارای یک گیره‌ی سیلیکونی است که به حلقه‌ی پستانک متصل می‌شود  و در طرف دیگر آن گیره‌ای وجود دارد که مناسب برای اتصال به لباس کودک است. این بند قابل شست‌وشو بوده و می‌توانید آن را با آب گرم و صابون ضدعفونی کنید.

مناسب برای در دسترس بودن و تمیز ماندن پستانک

 

 

گم‌شدن پستانکی که کودکتان به آن عادت کرده و تبدیل به یکی از لوازم شخصی محبوبش شده، تجربه وحشتناکی است، زیرا ممکن است نتوانید در زمانی کوتاه و به این سادگی‌ها کودکتان را به استفاده از پستانکی جدید ترغیب کنید و به بهانه‌گیری‌هایش پایان دهید. همچنین نوزادان معمولا عادت دارند پس از استفاده از پستانک آن را به اطراف پرتاب می‌کنند، که این اتفاق باعث آلودگی پستانک کودککتان خواهد شد برای جلوگیری از این آلودگی‌های ناخواسته استفاده از بند پستانک کمک بسیاری به والدین خواهد کرد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات کالاNip 37000 Pacifier Holder

مشخصات

  • نوع محصول

    بند پستانک

  • سایر توضیحات

    – زنجیر پستانک


  • – مناسب برای پستانک‌های دارای حلقه

  • – فاقد BPA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *