1403/01/09

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

بهترین جراح اسلیو معده در تهران، چطور انتخابش کنیم؟

بهترین جراح اسلیو معده در تهران، چطور انتخابش کنیم؟

بهترین جراح اسلیو معده در تهران را می‌شناسید؟ این جراحی پرطرفدار نباید برای هر کسی انجام شود؛ اگر هم کاندیدای مناسب آن باشید باید یک پزشک فوق تخصص جراحی که بارها این عمل را انجام داده، معده شما را اسلیو کند. در ادامه معیارهای انتخاب چنین جراحی را گفته‌ایم.

بهترین جراح اسلیو معده در تهران

اگر به دلیل اینکه سال‌ها رژیم غذایی و ورزش را امتحان کرده‌اید؛ هنوز اندام‌تان متناسب نشده و باید کلی از وزن زیادتان را کاهش دهید؛ احتمالا به جراحی اسلیو معده هم فکر کرده‌اید. به جز مزایا و معایب این جراحی باید بدانید که بهترین جراح اسلیو معده در تهران یا سایر شهرستان‌ها کیست و چطوری می‌توانید پیدایش کنید. در ادامه این صفحه بیا نی نی به بررسی فاکتورهای مناسب در انتخاب جراح فوق تخصص گوارش و جراحی پرداخته‌ایم؛ کسی که بتوانید برای اسلیو معده با خیال راحت به او اعتماد کنید.

در این مطلب می‌خوانید: 

  • جراحی اسلیو معده چیست؟
  • جراحی اسلیو معده با بای‌پس معده چه فرقی دارد؟
  • مزایا و معایب اسلیو معده چیست؟
  • بهترین جراح اسلیو معده چطور، این عمل را انجام می‌دهد؟
  • چه کسانی باید اسلیو معده کنند؟
  • بهترین جراح اسلیو معده در تهران کیه؟

بهترین جراح اسلیو معده در تهران

جراحی اسلیو معده چیست؟

در این عمل، جراحان بخشی از معده شما را برمی دارند و قسمت های باقی مانده آن را به هم می چسبانند تا شکم یا اسلیو جدیدی به اندازه موز بسازند. تنها با یک کیسه کوچک (حدود ۱ دهم اندازه شکم اصلی خود)، خیلی سریعتر از قبل احساس سیری خواهید کرد. شما نمی توانید به اندازه قبل غذا بخورید، که به کاهش وزن کمک می کند. به علاوه، این جراحی بخشی از معده شما را که هورمونی را تولید می کند که اشتهای شما را افزایش می دهد، برمی دارد.

بهترین جراح اسلیو معده در تهران

جراحی بای پس معده همان اسلیو معده است؟

در بای پس معده، جراح یک کیسه کوچک می سازد که قسمت اعظم معده شما را رد می کند و مستقیماً به روده می رود. جراحی اسلیو معده برای افرادی که BMI (شاخص توده بدنی) حداقل ۴۰ دارند بهترین روش کنترل اشتهاست. این بدان معناست که شما ۴۵ کیلوگرم یا بیشتر از وزن ایده آل خود بیشتر وزن دارید. برخی از افراد برای جراحی بای پس معده خیلی سنگین هستند، بنابراین ممکن است این عمل برای آنها جایگزین اسلیو باشد.

بهترین جراح اسلیو معده در تهران

روش کار بهترین جراح اسلیو معده چیست؟

عمل جراحی حدود ۱  ساعت طول می کشد. جراح اسلیو شما چند بریدگی کوچک در شکم شما ایجاد می کند و یک لاپاروسکوپ – ابزاری با یک دوربین کوچک که تصاویر را به مانیتور می فرستد – وارد می کند. سپس جراح سایر ابزارهای پزشکی را از طریق بریدگی های اضافی وارد می کند ۳ چهارم معده شما را خارج می کند. در نهایت، بقیه شکم شما را دوباره به هم می‌چسبانند تا “اسلیو” یا لوله را تشکیل دهند. ممکن است حدود ۲ یا ۳ روز در بیمارستان باشید. جراحی اسلیو یک روش دائمی است.

بهترین جراح اسلیو معده در تهران

توصیه‌های جراح بعد از جراحی اسلیو معده 

روز اول پس از جراحی، مایعات شفاف می نوشید. تا زمانی که بیمارستان را ترک می کنید، می توانید غذاهای پوره شده و شیک های پروتئینی بخورید و این کار را برای حدود ۴ هفته ادامه خواهید داد.

عادت های غذایی بعد از اسلیو معده

به خاطر داشته باشید که باید روش غذا خوردن خود را برای همیشه تغییر دهید. پس از آن ماه اول، به آهستگی به خوردن غذاهای جامد نرم روی می آورید. نکات دیگری که باید در نظر داشت:

  • همه چیز باید قبل از بلعیده شدن به طور کامل جویده شود.
  • هنگام غذا خوردن آب نخورید، زیرا ممکن است معده جدید شما بیش از حد پر شود.
  • نیم ساعت بعد از پایان غذا مایعات بنوشید.
  • از نوشیدنی های گازدار پرکالری و تنقلات خودداری کنید.
  • هر روز مکمل های ویتامین و مواد معدنی مصرف کنید.
  • بعد از ۲ یا ۳ ماه، می توانید به رویکرد خوردن وعده های غذایی معمولی بروید. اما یادتان باشد اصلا نمی توانید به اندازه قبل غذا بخورید.

معمولا جراحان اسلیو معروف تهران که عمل‌های موفقی داشته‎اند این موارد را به مراجعان خود کامل توضیح می‌دهند.

بهترین جراح اسلیو معده در تهران

جراح اسلیو معده چقدر از وزنمان را کم می‌کند؟

افراد معمولاً ۶۰ درصد از وزن اضافی خود را طی ۱۲ تا ۱۸ ماه از دست می دهند. بنابراین اگر ۱۰۰ پوند اضافه وزن دارید، حدود ۶۰ پوند وزن کم می کنید، اگرچه برخی بیشتر و برخی دیگر کمتر وزن کم می کنند. البته ورزش و تغذیه صحیح به کاهش وزن شما کمک می کند.

بهترین جراح اسلیو معده در تهران

خطرات جراحی اسلیو معده چیست؟

عفونت، خونریزی و در موارد نادر، نشت در امتداد خط اصلی ممکن است. بلافاصله پس از جراحی، ممکن است حالت تهوع، استفراغ یا یبوست داشته باشید.

رژیم غذایی جدید بعد از اسلیو معده

برخی از غذاها ممکن است دیگر با معده شما سازگار نباشند. همچنین ممکن است پس از عمل جراحی دچار مشکلات تغذیه ای شوید، به همین دلیل است که باید تا آخر عمر از ویتامین ها و مکمل ها استفاده کنید. پزشک دقیقاً آنچه را که نیاز دارید به شما توصیه می کند.

بهترین جراح اسلیو معده تهران کیه؟

برای انجام اسلیو معده می‌توانید سری به کلینیک بیا نی نی بزنید؛ در بخش گوارش و جراح عمومی، بگردید؛ آنجا کلی‌ جراح ماهر و باتجربه هستند که این عمل را برای متقاضیان انجام می‌دهند.

مطلب پیشنهادی: پرطرفدارترین جراحی های زیبایی کدامند؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *