1403/01/09

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

بهترین دکتر زیبایی دندان در تهران کیست؟

بهترین دکتر زیبایی دندان در تهران کیست؟

بهترین دکتر زیبایی دندان در تهران را می‌شناسید؟ برای انتخاب یک متخصص باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ روش‌های مرسوم زیبایی دندان چیست؟ در ادامه پاسخ داده‌ایم.

بهترین دکتر متخصص زیبایی دندان در تهرانبهترین دکتر زیبایی دندان در تهران

روش‌های ترمیمی زیبایی دندان در سال‌های اخیر خیلی متداول شده است که بسیاری دندانپزشکان آن را انجام می‌دهند. با این حال برخی از این دندانپزشکان، نتیجه کار خوبی ندارند. بنابراین مراجعان دوست دارند کار خودشان را نزد بهترین دکتر زیبایی دندان در تهران یا شهر خودشان انجام دهند.. در ادامه روش‌هایی که این دندانپزشکان برای ترمیم و اصلاح لبخند به کار می‌برند را نام برده‌ایم و راه انتخاب بهترین متخصص دندانپزشک را به شما گفته‌ایم. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

در این مطلب می‌خوانید:

  • ویژگی‌های بهترین دندانپزشک زیبایی 
  • سفید کردن دندان
  • روکش های دندانی
  • ارتودنسی
  • بهترین دندانپزشکان زیبایی شرق و غرب تهران

فوق تخصص زیبایی دندان در تهران بهترین دکتر زیبایی دندان در تهران

ویژگی‌های بهترین دکتر متخصص زیبایی دندان در تهران

تقاضا برای دندانپزشکی زیبایی در حال افزایش است. چگونه یک دندانپزشک می تواند بهترین خدمات را برای مراجعانش ارائه دهد؟ در ادامه به این ویژگی‌ها اشاره کرد‌ایم.

  • داشتن تخصص دندانپزشکی ترمیمی زیبایی
  • مطب تمیز و بهداشتی
  • برخورد خوب و حرفه‌ای 
  • پاسخ دهی به تمام سوالات بیمار درباره روش انتخابی
  • بهره‌گیری از دانش روز و متدهای جدید دنیا

بهترین جراح زیبایی دندان در تهران بهترین دکتر زیبایی دندان در تهران

انواع روش‌های زیبایی دندان

همه روش های زیر برای هر فردی مناسب نیستند. دندانپزشک شما می تواند به شما کمک کند که روش موثر و مفیدی که برایتان مناسب است را تعیین کنید. او می‌داند که کدام روش برای اصلاح لبخند شما بهترین کار برد را دارد. دندانپزشکانی که فقط به سودجویی خود می‌اندیشد؛ ممکن است روش نامناسبی را به شما معرفی کنند.

سفید کردن دندان 

به آن “بلیچینگ دندان” نیز می گویند، این روش می تواند دندان های شما را از تغییر رنگ یا لکه دار شدن روشن و سفید کند. می توان آن را در مطب دندانپزشکی یا در خانه انجام داد. دندان های همه افراد را نمی توان سفید کرد، بنابراین بسیار مهم است که ابتدا با دندانپزشک خود مشورت کنید.

فوق تخصص زیبایی دندان در تهران بهترین دکتر زیبایی دندان در تهران

فوق تخصص زیبایی دندان در تهران برای روکش

روکش های زیبایی دندان یا ونیرها پوسته‌های نازکی هستند که از پرسلن یا مواد کامپوزیت ساخته شده اند. این مواد در قسمت جلوی دندان گذاشته می شوند. روکش را می توان برای درمان بیماری های دندانی مانند کجی دندان، تغییر رنگ دندان ها، دندان های افتاده یا حتی برای پوشاندن فضاهای بین دندان ها استفاده کرد. از طرفی ایمپلنت های دندانی زیبایی برای دندانپزشکی زیبایی کاربرد دارند. درباره ایمپلنت می‌توانید دیگر مطالب بیا نی نی را که مفصل در این باره توضیح داده‌اند را مطالعه کنید.

بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در تهران بهترین دکتر زیبایی دندان در تهران

روکش‌های زیبایی دندان

روکش‌های دندانی به صورت از پیش آماده نیستند؛ یعنی برای هر بیمار، قالب‌گیری شده و به‌طور سفارشی ساخته می‌شوند. به این ترتیب پس از نهایی شدن ساخت در لابراتوار دندان‌پزشک زیبایی؛ دندانپزشک آنها را روی کل دندان‌ها نص می‌کند. این روکشها معمولاً از اکریلیک یا چینی مخصوص ساخته می شوند که برای مقاومت در برابر فشار گاز گرفتن به فلز ذوب شده است. 

بهترین جراح زیبایی دندان در تهران بهترین دکتر زیبایی دندان در تهران

باندینگ زیبایی دندان

باندینگ فرآیندی است که در آن مواد همرنگ دندان به دندان می‌چسبند (باند می‌شوند). این روشی است که می تواند برای ترمیم یا بهبود ظاهر دندانی که به شدت لکه دار، شکستگی  استفاده شود. 

ارتودنسی زیبایی

ارتودنسی فقط برای کودکان نیست. بیشتر و بیشتر بزرگسالان به دنبال درمان از ارتودنسی  هستند. اگر دندان های کج دارید، از دندانپزشک خود بپرسید که آیا  این روش برایتان مناسب است؟ ابتدا دندان‌ها را مرتب کنید؛ سپس روکش لمینت یا کامپوزیت را به کار برید که نمای دندان‌هایتان زشت نشود.

بهترین جراح زیبایی دندان در تهران بهترین دکتر زیبایی دندان در تهران

بهترین دکتر دندانپزشک زیبایی در تهران کیست؟

در تهران صد‌ها دندانپزشک زیبایی فعالیت می‌کنند که می‌توانید برای اصلاح لبخند و زیبایی دندان‌هایتان به آنها مراجعه کنید. بهتر است دقت کنید که این افراد دانش تخصصی و مدرک فوق تخصص دندانپزشکی ترمیمی زیبایی داشته باشند.

بهترین دکتر زیبایی دندان در شرق تهران

  • دکتر خورشید خورگامی
  • دکتر مژده بقایی انارکی
  • دکتر هاجر دهقان

بهترین دکتر زیبایی دندان در غرب تهران

  • دکتر نیما نداف پور
  • دکتر میترا وثوقی
  • دکتر عاطفه فراهانی

انتخاب بهترین دکتر دندانپزشک ترمیمی زیبایی

در این مطب بیا نی نی نکات مهمی را درباره انتخاب دندانپزشک ترمیمی زیبایی، اشاره کردیم؛ توضیح دادیم که روش‌های زیبایی متداول برای دندان چیست؟ مزایا و معایب هر کدام را نام بردیم و اسامی بهترین دندانپزشکان زیبایی را در شرق و غرب تهران، فهرست کردیم. با این حال اگر دندانپزشکی را می‌شناسید که دانش و مهارت کافی برای انجام این درمان‌های زیبایی را دارد؛ می‌توانید بعد از تحقیق کافی، به او مراجعه کنید.

برای اطلاع از جدیدترین مطالب دندانپزشکی، هر روز به بیا نی نی سر بزنید؛ برایتان اطلاعات مفیدی داریم.

مطلب پیشنهادی: علت پوسیدگی دندان، بشناسید و پیش‌گیری کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *