1403/01/28

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

بهترین دکتر لیفت اندوسکوپی پیشانی

بهترین دکتر لیفت اندوسکوپی پیشانی

لیفت اندوسکوپی پیشانی یا همان بالا کشیده شدن پوست پیشانی، لیفت ابرو را هم شامل می‌شود. خوبی آن این است جای زخم پس از عمل به حداقل می‌رسد.

بهترین دکتر لیفت اندوسکوپی پیشانی

لیفت اندوسکوپی پیشانی یا همان بالا کشیده شدن پوست پیشانی، لیفت ابرو را هم شامل می‌شود. خوبی آن این است جای زخم پس از عمل به حداقل می‌رسد. در لیفت اندوسکوپی پیشانی هدف علاوه بر بالا بردن ابرو، کاهش ریتید پیشانی (چروک‌ها یا چین‌های پوستی) و کاهش سطح پوست زیر ابرو هم هست. در این مقاله با بهترین دکتر لیفت اندوسکوپی پیشانی آشنا می‌شوید.

در این مقاله می‌خوانید:

  • لیفت اندوسکوپی پیشانی چیست؟
  • بهترین دکتر لیفت اندوسکوپی پیشانی چه می‌کند؟
  • مراقبت بعد از عمل
  • عوارض لیفت اندوسکوپی
  • هزینه لیفت آندوسکوپی پیشانی
  • بهترین دکتر لیف آندوسکوپی پیشانی

لیفت اندوسکوپی پیشانی چیست؟

لیفت آندوسکوپی پیشانی یک روش موثر و طولانی مدت است.

لیفت آندوسکوپی پیشانی یک روش موثر و طولانی مدت است و نسبت به روش‌های سنتی با زمان بهبودی کوتاه تر و جای زخم کمتر همراه است.
مختصر و مفید در باره این روش باید بگوییم که جراح تعدادی برش کوچک داخل موهای شما ایجاد می‌کند. با ابزارهای تخصصی جراحی بافت پیشانی را جدا می‌کند و بالا می‌کشد یا به اصطلاح لیفت می‌کند.

با لیفت آندوسکوپی پیشانی، جراح ۳ تا ۵ برش کوتاه در پوست سر ایجاد می‌کند که طول هر کدام کمتر از ۱ اینچ است. سپس یک لوله نازک به نام آندوسکوپ از طریق ۱ برش وارد می شود. این لوله دارای یک دوربین کوچک در یک طرف است، بنابراین جراح می‌تواند عضلات و بافت های زیر را ببیند. این روش دوران نقاهت کوتاه‌تری دارد.

بهترین دکتر لیفت اندوسکوپی پیشانی
بهترین دکتر لیفت اندوسکوپی پیشانی چه می‌کند؟
در طول معاینه، باید یک آینه دستی به بیمار داده شود. آینه به بیماران اجازه می‌دهد تا اهداف خود را توضیح دهند. همچنین به جراح فرصتی می‌دهد تا به موقعیت صحیح پیشانی، ابرو و نقش احتمالی پوست پلک اشاره کند و همچنین انتظارات واقع بینانه از جراحی را برای بیمار ترسیم کند.

بیهوشی لیفت آندوسکوپی پیشانی با بی حسی موضعی با آرامبخش یا بیهوشی عمومی انجام می‌شود.

قبل از عمل باید به بیماران هشدار داده شود که هیپواستزی (درک بیش از حد حس لامسه) عصب جمجمه، نوروپراکسی (آسیب اعصاب محیطی) گذرا در صورت و آلوپسی(ریزش مو) احتمالی در نزدیکی محل‌های برش تا سه ماه طول بکشد. بیهوشی لیفت آندوسکوپی پیشانی با بی حسی موضعی با آرامبخش یا بیهوشی عمومی انجام می‌شود. یک بلوک عصبی سوپرااوربیتال دو طرفه با استفاده از مخلوط لیدوکائین با اپی نفرین و بوپیواکائین و اپی نفرین به دست می‌آید.

بهترین دکتر لیفت اندوسکوپی پیشانی

سپس بی‌حسی موضعی اضافی با استفاده از همان مخلوط در امتداد نشانه‌های جراحی، در سراسر پیشانی اعمال می‌شود. از چاقوی جراحی برای برش دادن پوست گیجگاهی بر روی علامت بیضی شکل در هر طرف استفاده می‌شود. تشریح بیشتر فاسیای گیجگاهی عمیق را آشکار می‌کند. سطح تشریح باید بین فاسیای گیجگاهی سطحی و عمقی باشد.

بی‌حسی موضعی اضافی با استفاده از همان مخلوط در امتداد نشانه‌های جراحی، در سراسر پیشانی اعمال می‌شود.

آندوسکوپ از طریق برش گیجگاهی بالای فاسیای گیجگاهی عمیق وارد می‌شود. با ادامه در هر پاکت تمپورال، تشریح به سمت زاویه کانتال جانبی انجام می‌شود. سپس رباط کانتال جانبی تحت تجسم آندوسکوپی جدا می شود. جراح برش‌های مرکزی ایجاد و از تیغه‌ای برای برش پوست و پوست سر استفاده می‌کند.

بهترین دکتر لیفت اندوسکوپی پیشانی
مراقبت بعد از عمل

بیماران معمولاً می‌توانند در عرض ۳ تا ۵ روز به سر کار بازگردند

  • یک پانسمان سفت در اطراف پیشانی قرار داده می‌شود تا تورم بعد از عمل کاهش یابد و به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت در جای خود باقی می‌ماند.
  • آنتی بیوتیک‌ها و داروهای ضد درد و ضد التهاب ممکن است به صلاحدید جراح ارائه شود.
  • بیماران معمولاً می‌توانند در عرض ۳ تا ۵ روز به سر کار بازگردند و بخیه‌ها در مدت ۷ تا ۱۰ روز برداشته می‌شوند.

بهترین دکتر لیفت اندوسکوپی پیشانی
عوارض لیفت اندوسکوپی

ورم و کبودی به پلک پایین و به بینی هم منتقل می‌شود.

  • در ناحیه پیشانی احساس کشیدگی پدید می‌آید. این احساس ناراحتی و کشیده شدن احتمالاً در پوست بالای سر و پشت سر هم وجود دارد
  • بعد از عمل جراحی درد و ورم به ویژه بالای پلک‌ها دیده می شود.
  • کبودی ظاهر می‌شود.
  • ورم و کبودی به پلک پایین و به بینی هم منتقل می‌شود.

بهترین دکتر لیفت اندوسکوپی پیشانی
هزینه لیفت آندوسکوپی پیشانی
برای انجام این عمل باید دست‌کم ۵ میلیون کنار بگذارید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که با توجه به پزشک معالج شما و شرایط پوستی و روش لیفت هزینه عمل جراحی تغییر می‌کند.

بهترین دکتر لیفت اندوسکوپی پیشانی
بهترین دکتر لیفت آندوسکوپی پیشانی

اگر کار را به دست کاردان بسپارید می‌توانید به ماندگاری ۱۰ ساله این عمل مطمئن باشید. برای انجام این عمل به شما برخی از بهترین دکتر لیفت اندوسکوپی پیشانی را پیشنهاد می‌کنیم:

  • دکتر مجید نداف کرمانی، فوق تخصص جراحی پلاستیک
  • کلینیک زیبایی دکتر زریان جعفری
  • کلینیک زیبایی آنجلو
  • دکتر مهدی صبوری بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *