1403/01/10

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

بهترین روش سفید کردن ناحیه تناسلی

بهترین روش سفید کردن ناحیه تناسلی

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که بهترین روش سفید کردن ناحیه تناسلی چیست؟

سوال : بهترین روش سفید کردن ناحیه تناسلی چیست؟

پاسخ : واژن زنان از نظر شکل، اندازه و رنگ متفاوت است. این تفاوت ها طبیعی هستند و بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که این عضو بدن خود را همانطور که هستند بپذیرید. از نظر علمی ثابت شده است که داشتن پوست تیره تر در ناحیه واژن کاملا طبیعی است. طبق مطالعات، این به این دلیل است که پوست واژن دارای ملانوسیت بالایی است که باعث ایجاد رنگدانه می شود. 

برای آگاهی بیشتر از بهترین روش سفید کردن ناحیه تناسلی به سراغ دکتر شهناز شایان فر، جراح و متخصص زنان و زایمان رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به دکتر شهناز شایان فر یا دریافت نوبت از دکتر شهناز شایان فر کلیک کنید.

بهترین روش سفید کردن ناحیه تناسلی

چه کسانی کاندید سفید سازی واژن هستند؟

ازآنجایی‌که این نوع عمل جراحی، انتخابی است، شرایطی وجود دارد که باید دید شما نیز جزء کسانی هستید که نیاز به این عمل جراحی دارید یا خیر:

  • شما متعلق به نژادی هستید که به لحاظ ژنتیکی، مستعد داشتن پوست تیره هستید. 
  • برخلاف بلیچینگ شیمیایی، افراد با داشتن بیماری‌های بی‌خطر (باکتری‌های خفیف) می‌توانند از این درمان استفاده کنند، اما افراد مبتلابه لوپوس، پسوریازیس، تبخال و یا زگیل‌های تناسلی نمی‌توانند به‌طور مؤثر به نتایج مطلوب دست یابند. درصورتی‌که در شرایطی مشابه هستید، با پزشک خود مشورت کنید و در مورد شانس بهره‌گیری از آن صحبت کنید.
  • کسانی که به علت تیرگی واژن در برقراری رابطه جنسی احساس شرم  دارند.
  • زنانی که از ظاهر بدن خود ناراضی هستند و از آن خجالت کشیده و اعتماد به نفسشان پایین است.
  • زنانی که از تیرگی هورمونی پوستشان، زخم‌های پس از زایمان و کشیدگی پوست و تغییر رنگ درنتیجه پیری، رنج می‌برند.
  • کسانی که پس از بین بردن موهای زائد واژن، با پوستی تیره در زیر آن مواجه می‌شوند.
  • می‌بایست انتظارات واقع‌گرایانه‌ای نسبت به میزان «سفید شدن» پس از درمان و میزان هزینه وجود داشته باشد.

انواع روش های بلیچینگ واژن

روش های مختلفی برای سفیدکردن ناحیه واژن توصیه می شود که هر کدام از آن ها مزایا و محدودیت های خاص خود را دارد. مهم ترین این روش ها:

  • بلیچینگ با لیزر
  • استفاده از کرم های موضعی
  • استفاده از صابون های مخصوص

بهترین روش سفید کردن ناحیه تناسلی

باید توجه داشته باشید که بکار گیری کرم های موضعی و یا صابون ها با عارضه هایی همراه است که باعث می شود پزشکان و متخصصین توصیه کنند از این روش ها استفاده نکنید. زیرا که این مواد علاوه بر این که به سفید شدن واژن کمک نمی کنند بلکه در طولانی مدت باعث تغییرات در PH  واژن می شوند. تغییرات در میزانPH  واژن، تیرگی پوست این ناحیه را افزایش خواهد داد. بنابراین می توان گفت سفید کردن واژن با لیزر بهترین روش برای سفید کردن واژن است و این روزها نتایج قابل توجهی رقم می زند.

سفید کردن واژن با لیزر چگونه انجام می شود؟

در روش لیزر ابتدا محل مورد نظر را با کرم های بی حس کننده، بی حس می کنند. سپس با تاباندن اشعه های لیزر به طور مستقیم روی واژن رنگدانه های پوستی یعنی ملانین را از بین می برند.  با از بین رفتن ملانین، تیرگی پوست بهبود پیدا می کند.

البته باید تعداد مشخصی از جلسات لیزر درمانی را شرکت کنید تا روند درمان تکمیل شود. بنابراین توصیه می کنیم که هرگز روند درمان را به طور ناقص رها نکنید تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

اقدامات لازم بعد از سفید کردن واژن با لیزر

بعد از استفاده از لیزر ممکن است متخصص زنان کرم های بی حس کننده و دارو های آنتی بیوتیک را تجویز کند، لازم است به توصیه های پزشک خود عمل کنید تا نتیجه خوبی حاصل شود. تا جای ممکن بعد از لیزر از لباس های گشاد و راحت استفاده کنید. انجام کار های روزمره و ورزش بعد از لیزر مانعی ندارد، همچنین ناحیه لیزر باید خشک و تمیز نگه داشته شود و بهتر است شروع رابطه جنسی دو روز بعد از لیزر صورت گیرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *