در ترمیم مو به روش تار به تار ، تارهای موی طبیعی روی یک پروتز نانو کاشته می شود و پروتز روی سر فیکس می شود. ترمیم مو تراکم بسیار بالاتری نسبت به کاش مو دارد و در زمان کمتری انجام می شود و نتیجه فوری دارد. 
در این روش تارهای مو طبیعی داخل شبکه توری از جنس نانو به صورت تار به تار و یکی یکی کاشته می شوند و چسباندن موها روی شبکه نانو با چسب کراتین گیاهی انجام می شود که با پوست سازگار است و ایجاد حساسیت یا خارش نمیکند.  در انتهای کار روی سر چسبانده می شوند. 

در ترمیم مو به روش تار به تار یا hrp می توان جاهای خالی مو را به صورت طبیعی با موهای دیگر پر کرد. ترمیم مو به روش تار به تار هیچ ربطی به کاشت مو ندارد. در ترمیم مو ، تارهای مو را روی پوست سر نمی کارند بلکه روی یک لایه تورمانند از جنس نانو موها را می کارند و سپس با چسب مخصوص روی پوست سر ثابت میکنند. 
موهایی که در روش ترمیم مو روی سرتان نصب می شوند قابلیت رشد ندارند بنابراین باید در ابتدای کار در مورد مدل مو و قد مویی که میخواهید تصمیم گیری کنید. 

مزایای ترمیم مو به روش تار به تار یا HRP
استفاده از پروتزهای نانو روی پوست سرد هیچ اختلالی در عملکرد پوست ایجاد نمی کند و هوا به راحتی میتواند به پوست نفوذ کند. ترمیم مو در ۱ جلسه ۱ ساعته انجام می شود و خط رویش مو به قدری طبیعی خواهد بود که توسط نزدیکان هم قابل تشخیص نیست. 
شما میتوانید بعد از آموزش اولیه خودتان هر ۱۵ روز یک بار ترمیم مو را انجام دهید. 
ترمیم مو به روش تار به تار یا hrp مزیت های مختلفی دارد که در ادامه آن ها را برای شما توضیح می دهیم. 

عدم نیاز به موی فرد
در این روش نیازی به استفاده از موهای خود شخص برای تهیه پروتز وجود ندارد و میتوان از هر مدل موی طبیعی و هر رنگ مویی که تمایل داشته باشید برای نصب روی پروتز استفاده کنید. در این روش موهای فرد در قسمت ترمیمی پرپشت تر دیده می شود و باعث جلوه زیباتر موها می شود. 
 ثابت بودن پروتز از مزایای ترمیم مو به روش تار به تار است
 
ثابت بودن پروتز
پروتزهایی که برای ترمیم مو استفاده می شوند کیفیت بالایی دارند و حتی اگر فرد مویش را شانه بزند یا دستش را لای موها حرکت دهد از جای خود تکان میکند. این پروتزها روی پوست ثابت هستند و فقط با روش های خاص و توسط پزشک متخصص قابلیت جدا شدن دارند. 

ایجاد تراکم زیاد
تراکم موها در ترمیم مو نسبت به کاشت مو بیشتر است و برای خانمهایی که دچار ریزش مو شده اند بسیار خوشایند است. 

ترمیم مو بدون درد و خونریزی است
در ترمیم مو قرار نیست فولیکولهای مو را در پوست سر شما بکارند بلکه روی یک لایه نانو قرار می گیرند و سپس با چسب روی پوست سر ثابت می شوند بنابراین بدون درد و خونریزی خواهد بود. 

به راحتی میتوانید به استخر و باشگاه بروید
افرادی که از کلاه گیس استفاه میکنند امکان رفتن به باشگاه و استخر را ندارند ولی روشهای ترمیم مو به شما کمک میکند که بدون نگرانی بابت خراب شدن و یا به هم ریختگی موها به استخر و باشگاه بروید.

حالت دادن موها
از آن جا که در ترمیم مو از تارهای مو طبیعی استفاده می شود به راحتی میتوانید مانند موهای معمولی موهایتان را با سشوار و اتومو حالت بدهید یا حتی رنگش را تغییر دهید. 

هزینه به صرفه
هزینه ترمیم مو به روش تار به تار یا hrp بسیار کمتر از کاشت مو است بنابراین برای کسانی که رشد کردن  یا رشد نکردن موها برایشان اولویت ندارد استفاده از این روش توصیه می شود. 

ترمیم مو به روش تار به تار برای چه افرادی مناسب است
این روش برای افرادی که دچار طاسی شده اند و استفاده از کلاه گیس برایشان سخت است یا امکان استفاده از کاشت مو را ندارند مناسب است. کسانی که نتیجه ترمیم مو فوری می خواهند. افرادی که بانک موی کافی برای کاشت مو ندارند. 
افرادی که تمایل به جراحی کاشت مو ندارند و نمیخواهند درد و خونریزی و زحمت مراقبت های بعد از جراحی کاشت مو را بکشند. 
برای افراد بالای ۲۵ سال که الگوی ریزش مویشان مشخص شده است. 
 
معایب ترمیم مو به روش تار به تار
عمر مفید پروتزها بین ۲- ۳ سال و حداکثر تا ۵ سال است که بسته به آب و هوا و تعریق زیاد پوست میتواند کمتر هم بشود. 
امکان آسیب دیدن پیاز موهای طبیعی خود فرد