1403/01/10

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

تزریق فیلر زیر چشم برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق فیلر زیر چشم برای چه افرادی مناسب است؟

اگر بخواهید زیر چشم های‌تان را فیلر بزنید؛ باید حتما بدانید که کاندیدای مناسب این عمل زیبایی سرپایی هستید یا خیر؟ فیلر زدن زیر چشم برای افرادی مناسب است که پف ندارند و سن‌شان بالای ۳۰ است؛ سایر موارد را در این صفجه برای‌تان گفته‌ایم.

تزریق فیلر زیر چشم برای چه افرادی مناسب است؟

فیلرهای زیر چشم، موادی هستند که می‌توانند به‌طور موقت  چروک‌های ریز زیر چشم را از بین ببرند. به این ترتیب پوست یک دست و ظریف به‌نظر خواهد رسید و ظاهر‌تان جوان‌تر می‌شود. در ادامه بررسی می‌کنیم تزریق فیلر زیر چشم مناسب چه کسانی است؟ لطفا با ما همراه باشید.

در این مطلب می‌خوانید: 

  • تزریق فیلر زیر چشم مناسب چه کسانی است؟
  • انواع فیلر زیر چشم چیست؟
  • سن مناسب تزریق فیلر زیر چشم چند سال است؟
  • چند سی‌سی‌فیلر باید زیر چشم زد؟
  • فیلر زیر چشم مناسب مردان چیست؟

تزریق فیلر زیر چشم برای چه افرادی مناسب است؟

فیلر زیر چشم شامل چیست؟

برای تزریق فیلر زیر چشم پزشک می‌تواند از ژل‌هایی که مخصوص این هدف ساخته شده‌اند؛ بزند یا چربی بدن خودتان را زیر چشم‌تان تزریق کند. فیلرهای ژل خودشان انواعی دارند و کارخانه‌های مختلفی آنها را تولید می‌کنند.

انواع فیلر ژل برای تزریق زیر ژل

برای تزریق زیر چشم می‌توان مواد مختلفی را به کار برد؛ ماده موثر این فیلرها عبارتند از: 

  • اسید هیالورونیک
  • هیدروکسی لاپاتیت کلسیم 
  • پلی ال-لاکتیک اسید 
  • پلی متیل متاکریلات 

تزریق فیلر زیر چشم برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق چربی زیر چشم چگونه است؟

برای فیلر زدن زیر چشم می‌توان از چربی خود بدن هم استفاده کرد. به این منظور باید پزشک به کمک لیپوساکشن، مقدار چربی را از بدن شما استخراج کند. سپس بعد از مناسب کردن حالت فیزیکی این چربی برای تزریق زیر چشم، آن را به بخش‌های گود شده زیر چشم، تزریق می‌کند. 

برای تزریق فیلر زیر چشم، ژل بهتر است یا چربی؟

درباره این‌که ژل بهتر است یا چربی باید بگذارید پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی، تصمیم بگیرد. ژل و چربی به عنوان ماده موثر تزریق فیلر زیر چشم، هر دو خوب هستند اما این پزشک متخصص است که بسته به نیاز شما، فیلر مناسب را پیشنهاد می‌دهد.

تزریق فیلر زیر چشم برای چه افرادی مناسب است؟

خطرات فیلر زیر چشم چیست؟

در صورتی‌که فیلر زیر چشم را به طور اصولی تزریق کنید؛ هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند. با این‌حال اشخاصی که تزریق فیلر زیر چشم را نزد پزشکانی که تخصص کافی برای این عمل زیبایی ندارند؛ انجام می‌دهند؛ معمولا دچار مشکلاتی از این دست می‌شوند:

  • واکنش حساسیتی شدید
  • دفرمگی زیر چشم
  • نامتقارن شدن زیر چشم
  • کبودی شدید
  • عفونت

برای از بین بردن خطرات فیلر زیر چشم باید چه کرد؟

اگر به دلیل انتخاب نامناسب پزشک متخصص، دچار هر یک از عوارض بالا شدید؛ حتما باید نزد یک متخصص پوست و موی باتجربه بروید. این متخصص با بررسی وضعیت شما، تصمیم می‌گیرد که چطور مشکل شما را حل کند.

تزریق فیلر زیر چشم برای چه افرادی مناسب است؟

فیلرهای تقلبی برای زیر چشم مناسب نیستند

گاهی تزریق فیلر را نزد اشخاصی انجام می‌دهید که دستمزد بسیار کمی می‌گیرند. این اشخاص ژل مرغوب و استاندارد تهیه نمی‌کنند. مثلا موادی تقلبی را به عنوان فیلر زیر جشم می‌زنند که فرمول‌شان مورد تایید سازمان‌های غذا و داروی جهانی و کشور ما نیست.

فیلرهای تقلبی حاوی چه موادی هستند؟

برخی از فیلرها، حاوی ژل موی سر هستند. گروهی دیگر از فیلرها در فرآیندهای استاندارد، استریل نشده‌اند. بنابراین با تزریق به زیر چشم سبب واکنش‌های التهابی و عفونت‌های شدید می‌شوند.

تزریق فیلر زیر چشم برای چه افرادی مناسب است؟

عوارض تزریق فیلر نزد افراد غیر متخصص

گاهی بعضی پزشکان یا پرستارانی که تجربه و تخصص کافی برای تزریق فیلر زیر چشم را ندارند؛ برای بیمار ژل مرغوب را انتخاب می‌کنند اما روش تزریق مناسب را نمی‌دانند یا آناتومی ناحیه زیر چشم را نمی‌شناسند. انجام روش نادرست تزریق ژل و چربی زیر چشم سبب این واکنش‌ها می‌شود:

  • تورم
  • ایجاد توده
  • مرگ سلول‌های پوست
  • ایجاد لخته خون (آمبولی)
  • کوری 

تزریق فیلر زیر چشم برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق فیلر زیر چشم مناسب چه کسانی است؟

اگر شخصی هستید که به طور مادرزادی، حدقه چشمان‌تان خیلی گود است یا در اثر افزایش سن، زیر چشم‌تان چروک شده و خطوط پنجه کلاغی اطراف‌ چشم‌تان ایجاد شده؛ می‌توانید برای تزریق فیلر زیر چشم،، به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید.

همچنین برخی افراد به دلیل شغلی که دارند، باید زیر چشم‌شان را فیلر بزنند؛ مثلا:

  • کسانی که مرتب زیر آفتاب کار می‌کنند و پلک چشم خود به حالت جمع شده، می‌گیرند. مثل کارکنان ساحل رانندگان یا مامورین شهرها.
  • افرادی که به دلیل شغل خود با دستگاه، باید دقت کنند و پلک خود را به حالت منقبض نگاه می‌دارند. مانند تراش‌کارها، نجارها، آزمایش‌گرها و افرادی که کارشان بسیار دقیق است.

آقایان هم می‌توانند زیر چشم‌شان را فیلر بزنند؟

برای تزریق ژل و چربی زیر چشم، مردها هم می‌توانند کاندید شوند. امروزه زیبایی یک پدیده مهم در سبک زندگی تمام مردم است؛ چه زن باشند و چه مرد. آقایان هم برای این‌که حس بهتری از خود بگیرند و از جوانی‌شان بیشتر لذت ببرند؛ می‌توانند زیر چشم‌شان را فیلر بزنند.

تزریق فیلر زیر چشم برای چه افرادی مناسب است؟

چرا زیر چشم چروک می‌شود؟

با افزایش سن زیر چشم‌ها چروک می‌شود؛ زیرا:

  • پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد.
  • پوست افتاده می‌شود.
  • چربی‌های پوست، جابه‌جا می‌شوند.

از دست دادن خاصیت ارتجاعی

مبا بالارفتن سن، ممکن است متوجه شوید که پوست شما انعطاف پذیری کمتری دارد و به نظر برسد که بیشتر از زمانی که جوان تر بودید، افتاده است. با گذشت زمان، بافت همبند در پوست شما ضعیف می شود.

تزریق فیلر زیر چشم برای چه افرادی مناسب است؟

افتادگی پوست

همانطور که با افزایش سن، پوست شما خاصیت ارتجاعی و استحکام خود را از دست می دهد، به مرور حالت افتادگی پیدا می‌کند. از طرفی غضروف بینی شما نیز استحکام خود را از دست می دهد و شروع به آویزان شدن می کند.

تزریق ژل تقلبی زیر چشم، می‌تواند سبب عفونت یا کوری شود؛ در انتخاب پزشک متخصص، دقت کنید

چربی جابجا می شوند

پوست شما چربی پشت خود را در جای خود نگه می دارد. همانطور که پوست شما حرکت می کند، چربی نیز تغییر می کند. نیروی جاذبه چربی را از نواحی مانند استخوان گونه و چانه به پایین می کشد در نتیجه ظاهر پوست تغییر می‌کند. پوست در برخی نواحی شل تر و کم حجم‌تر می شود.

تحلیل میزان چربی زیر چشم

با افزایش سن، چربی‌هاب بدن تحلیل می‌روند؛ یکی از نواحی مهم بدن که با افزایش سن خیلی تغییر می‌کند؛ حدقه چشم است. با تزریق فیلر زیر چشم می‌توان این مشکل را تا حدود زیادی، برطرف کرد.

تحلیل چربی زیر چشم و رنگ چشم

هنگامی‌که چربی زیر چشم تحلیل برود؛ پوست به بافت‌های زیرین نزدیک می‌شود و حدقه زیر چشم سیاه به نظر می‌رسد. از طرفی باید دقت کنید که پزشک متخصص تزریق را به درستی انجام دهد و فیلر را زیادتر از حد مناسب به این ناحیه تزریق نکند؛ در غیر این صورت زیر چشم، پف‌آلود می‌شود.

تزریق فیلر زیر چشم برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق فیلر زیر چشم خوب یا بد؟

به طور کلی، اگر دوست دارید با روحیه جوان زندگی کنید و به خودتان احساس بهتری داشته باشید؛ باید به زیبایی خود برسید. این‌که هر روز با دیدن خود در آینه احساس جوانی کنید؛ اعتماد به نفس‌تان را بیشتر می‌کند. به همین دلیل بهتر است سعی کنید ظاهر جوان خود را به کمک متخصصان پوست، مو و زیبایی حفظ کنید. تزریق اصولی فیلر زیر چشم، یکی از این راه‌های احساس جوانی است؛ حتما امتحان‌اش کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *