1403/02/04

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

تعیین جنسیت جنین در خانه

تعیین جنسیت جنین در خانه

تعیین جنسیت جنین در خانه

به محض اینکه متوجه شدید باردارید سوالی که به ذهنتان می‌رسد این است که فرزندتان پسر است یا دختر؟ بدون شک هیجان اینکه بدانید جنسیت جنینی که در شکم دارید چیست، لحظه‌ای رهایتان نمی‌کند اما تا چهار ماهگی باید صبر کنید هرچند تا این مدت ممکن است دل توی دلتان نباشد و شاید بخواهید از روش‌های دیگر برای اینکه بدانید پسر در شکم دارید یا دختر، استفاده کنید. در این میان خیلی‌ها ادعا می‌کنند روش تعیین جنسیت خانگی را بدون سونوگرافی می‌دانند و روشهایی را پیشنهاد می‌کنند که می‌تواند در دانستن این موضوع کمک کند. بعضی از این روش‌ها از دوران باستان تاکنون دست به دست شده و به اینجا رسیده‌اند. در اینجا برخی روش‌های متداولی که ممکن است بسیاری از شما امتحان کنید مرور می‌کنیم. اما این باورها لزوما درست نیستند و در نهایت باید بدانید درست‌ترین روش تشخیص جنسیت سونوگرافی است.

تعیین جنسیت با جوش شیرین

اگر می‌خواهید زودتر از سونوگرافی معمولی که نزد پزشکتان انجام می‌دهید از جنسیت جنین‌تان با خبر شوید یک راهش این است که سراغ جوش شیرین بروید. ۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین را در یک ظرف یک بار مصرف بریزید و ادرارتان را روی آن بریزید اگر جوش شیرین گازدار شده و بجوشد، فرزندتان پسر است و اگر صاف ماند دختر است. همچنین می‌توانید پیش از خواب نمک را روی سینه‌تان بگذارید. اگر صبح نمک مرطوب باشد فرزندتان دختر است. واقعیت این است که هر مایع اسیدی زمانی که با جوش شیرین ترکیب شود گازدار می‌شود.

استفاده از جوش شیرین در تعیین جنسیت نوزاد

ویاری شوری یعنی پسر دارید

اگر مدام دلتان گوشت و پنیر و خوراکی‌های نمکی می‌خواهد احتمالا و براساس باورهای قدیمی شما صاحب پسر هستید. اما اگر برعکس تمایل به خوردن شکر و ادویه و هر چیز شیرینی که می‌بینید دارید فرزندتان دختر است.

به وزن همسرتان نگاه کنید

اینکه یک خانم باردار در طول بارداری وزن اضافه کند کاملا طبیعی است اما آیا همسرتان نیز مانند شما دچار افزایش وزن شده است؟ اگر اینطور است شاید فرزندتان دختر باشد. آیا هردو شما تهوع دارید؟ در برخی فرهنگ‌ها معتقدند اگر پدر نیز مانند مادر دچار ویار صبحگاهی باشد احتمالا انتظار یک پسر را دارید.

به جهت ها دقت کنید

براساس یک تست قدیمی چینی جنین شما پسر است اگر بعد از ماه هفتم دست راستش سمت چپ شکم شما قرار داشته باشد و خب طبیعی است که اگر این جهت برعکس باشد شما جنین دختر دارید.

تعیین جنسیت با تاب خوردن حلقه عروسی

برای انجام این تست قدیمی شما نیاز به حلقه عروسی‌تان دارید. کافی است حلقه عروسی را داخل گردن بند انداخته را روی شکم خود نگهدارید. اگر حلقه به شکل دایره‌ای روی شکم شما چرخید بچه درون شکمتان دختر است. اگر به عقب و جلو حرکت کرد فرزند شما پسر است. البته در برخی فرهنگ‌ها معتقدند اگر شما از تخمدان چپ باردار شوید صاحب دختر خواهید شد و اگر از تخمدان راست باردار شدید باید منتظر پسر باشید.

تست حلقه ازدواج و تعیین جنسیت

تست کلم قرمز برای تعیین جنسیت

در این آزمایش قدیمی کلم قرمز را جوشاند و آب آن را نگه می‌دارند. سپس آن را با ادرار مخلوط می‌کنند، اگر رنگ آب صورتی شود بچه دختر است و اگر آب آن بنفش شود بچه پسر است.
تست سیر برای تعیین جنسیت
این روایت قدیمی می‌گوید اگر یک حبه سیر بخورید و بوی آن از منافذ بدنتان قابل استشمام باشد جنین پسر است و اگر تا سه روز هیچ بویی ندهید بچه دختر است. حتما می‌دانید که هیچ کدام از این موارد مبنای علمی ثابت شده ندارد.

آکنه دارید، بچه دختر است

همه ما می‌دانیم که آکنه بر اثر نوسانات هورمونی در دوران بارداری بروز می‌کند. اما برخی معتقدند که این نشانه آن است که شما جنین دختر در شکم دارید.

تست کلید برای تعیین جنسیت

در این باور کافی است کلید خانه را به دست مادر باردار بدهید. اگر مادر باردار کلید را از انتهای باریکش بگیرد، دختردار خواهد شد و اگر کلید را از سر گردش بگیرد جنین پسر است.

چارت چینی تعیین جنسیت

در این مورد شما فقط نیاز به دو چیز دارید تا بتوانید جنسیت جنینتان را پیش بینی کنید، سن‌تان و ماهی که شما باردار شدید. به این ترتیب با نگاه کردن به جدول چینی می‌توانید به راحتی محاسبات را انجام دهید.

چارت چینی و تعیین جنسیت جنین

خط موی گردن بچه اول جنسیت بچه دوم را مشخص می‌کند

این آزمایش برای پیش بینی اولین بارداری کاربردی ندارد اما در حاملگی‌های بعدی کار می‌کند. در این تست گفته می‌شود خط موی گردن کودک اول می‌تواند جنسیت حاملگی شما را در بارداری دوم مشخص کند. اگر خط مو صاف و مستقیم باشد بچه دوم هم جنس بچه اول است. اگر مو در نقاطی به صورت دایره‌ای باشد جنسیت جنین با فرزند اولتان فرق دارد.

زوج یا فرد؟

قدیمی‎ها معتقد بودند ترکیب سن مادر در زمان لقاح و سالی که لقاح انجام شده برای این تست لازم است. اگر جمع این دو عدد زوج باشد بچه دختر است و اگر جمع اعداد به فرد رسید شما منتظر یک پسر هستید.

تست ضربان قلب در تعیین جنسیت

برخی بر این باورند که اگر ضربان قلب جنین شما ۱۴۰ ضربه در دقیقه یا بالاتر باشد جنین دختر است. اگر ضربان قلب زیر ۱۴۰ باشد جنین پسر است. امتحان کنید، شاید درست بود.

به علاقه پسر بچه بستگی دارد

اگر به این تست باور داشته باشید باید بدانید در صورتی که یک پسر بچه به شکم شما علاقه نشان دهد شما دختر باردارید و اگر حتی نگاهش هم نکند در اصل شما قرار است صاحب پسر شوید.

پسر دوست دارید یا دختر؟

بالا و پایین بودن شکم

بر پایه این باور بسیار معروف اگر شکم‌تان پایین باشد، بچه پسر است و اگر شکم‌تان به سمت بالا باشد، او دختر است.

پاهای پرمو

بنابر این باور اگر رشد موها نسبت به پیش از بارداری سریع‌تر شده است شما احتمالا صاحب پسر خواهید شد.

موقعیت بالش در تعیین جنسیت

براساس این اعتقاد قدیمی اگر زمانی که می‌خوابید، بالش شما به سمت شمال باشد، بنابراین در انتظار پسر هستید و اگر جنوب است به معنای فرزند دختر است.

تعیین جنسیت با زیبایی و زشتی

افرادی که به این تست تعیین جنسیت اعتقاد دارند می‌گویند اگر طی بارداری ظاهری عالی دارید، در نتیجه پسری در راه است. اگر چندان جذاب به نظر نمی‌رسید، دختردار خواهید شد.

پاهای سرد یا گرم

براساس باورهای قدیمی اگر پاهایتان از زمان پیش از بارداری سردتر است، این نشانه داشتن پسری است و اگر پاهای‌تان مثل سابق است، دختری را در راه دارید.

به رنگ ذرت توجه کنید

برای این کار نیاز به یک باغچه و البته ادرار است. دو دانه ذرت را در باغچه بکارید و آنها را با ادرار آب دهید. اگر گوش‌های ذرتی که رشد می‌کند سیاه و سفید باشد جنین پسر است و اگر گل‌های ذرت زرد باشد یعنی شما دختر دارید. یادتان باشد این ذرت را به هیچ عنوان نخورید.

استفاده از ذرت در تعیین جنسیت جنین

قاشق چنگال در تعیین جنسیت

به یکی از اعضای خانواده بگویید یک قاشق را زیر یک صندلی و یک چنگال را زیر یک صندلی دیگر آشپزخانه قایم کند. اگر شما روی صندلی نشستید که قاشق زیرش بود شما دختر دارید و اگر چنگال پسر دارید. براساس یکی دیگر از باورهای قدیمی مادر بارداری که دستمال سفره را با گوشه هایش بردارد یعنی جنین پسر در شکم دارد.

ماه را بررسی کنید

در برخی مناطق افراد باور دارند که اگر شما بعد از نیمه شب نزدیکی داشته باشید دختر دارید در حالی که رابطه زناشویی در زمانی که ماه تاز درآمده شما پسر دارید.

مدل چاقی در تعیین جنسیت

براساس این باور اگر بیشتر چاقی شما به قسمت جلوی بدن و شکمتان منتقل شده است، در نتیجه پسر حامله هستید …، اما اگر باسن و بالای ران‌های بزرگتری دارید ، بنابراین دختری از راه خواهد رسید.

آزمایش تست چشم

در حدود یک دقیقه به آینه نگاه کنید. اگر مردمک چشم شما گشاد شد به این معناست که شما یک پسر باردارید.

فشار خون قبل از لقاح جنسیت را مشخص می کند

یک مطالعه نشان داده است که فشار خون بالا ۲۶ هفته پیش از لقاح احتمال بارداری پسر را افزایش می‌دهد. بنابراین اگر قبل از اینکه باردار شوید با پزشکتان ملاقات داشته‌اید ببینید فشار خونتان چند بوده است. این می‌تواند در تعیین جنسیت فرزند شما بسیار موثر باشد.

جدول تعیین جنسیت بدون سونوگرافی

در جدول زیر برخی از باورهای تعیین جنسیت بدون انجام سونوگرافی را می‌توانید بخوانید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *