با تجربه‌هایی که از زندگی داریم همیشه دوست داریم یک بار دیگر فرصت داشته باشیم تا مسیر تازه‌ای برویم، فرصت دوباره نفس کشیدن در دنیایی جدید، خانواده‌ای متفاوت، کالبدی ارتقایافته و سرنوشتی که احتمالا با توجه به تجربه زندگی پیشین، با کیفیت بیشتری بنا نهاده خواهد شد. «موشوکو تنسی» یا «تناسخ یک بیکار» عنوان انیمه‌ای است که این روزها تاج و تخت پادشاهی دنیای انیمه‌ها را در اختیار گرفت است.

شخصیت اصلی داستان «تناسخ یک بیکار» در همان قسمت اول، توسط یک ایسوزو زیر گرفته شده و پرونده‌اش به کلی بسته می‌شود. در قسمت دوم شاهد اتفاقی محیرالعقول هستیم. فکرش را بکنید؛ مردی ۳۴ ساله در بدن ظریف کودکی چشم به جهان می‌گشاید. کودکی که هنوز توان تکلم و قدم برداشتن ندارد، اما از لحاظ ذهنی از پدر و مادر جوان خود حدودا ۱۰ سالی بزرگ‌تر است. قطعا تلفیق ذهنی ۳۴ ساله با بدنی صفر کیلومتر جریان‌ساز اتفاقاتی بامزه خواهد بود. انیمیشن «بچه رئیس» را به خاطر دارید؟ رودیوس، شخصیت اصلی داستان «تناسخ یک بیکار»، کاراکتری مشابه با «بچه رئیس» است. فقط کافی است که آن پرستیژ و ابهت «باس بی‌بی» را کم کرده و تا حد ممکن شیطنت و ایضا انحراف به آن اضافه کنید.

>> لینک تماشای سریال تناسخ یک بیکار با دوبله فارسی  

بله رودیوس یک پسربچه خوش سیما، خوش صدا و با استعداد است. خصوصیتی که باعث شده این انیمه علاوه بر فانتزی، جادو، تناسخ و ماورالطبیعه بودن یک کمدی حال خوب کن و دلچسب باشد. رودیوس در ابتدا با دیدن وضعیت خانه و زندگی خانواده جدید و محیط اطراف تصور می‌کند که در یک منطقه روستایی، خانواده‌ای اروپایی و در قرون وسطا به دنیا آمده است؛ اما کم‌کم متوجه می‌شود جهان زندگی او به کلی تغییر پیدا کرده. جهانی خالی از علم و تکنولوژی و بنا شده بر پایه قدرت‌های جادویی. رودیوس که زندگی دشواری را در گذشته تجربه کرده است؛ تصمیم می‌گیرد از همین ابتدای جوانی کار و تلاش را آغاز کرده و تبدیل به انسانی موفق بشود. در کنار تمام خصوصیات مثبتی که از انیمه «تناسخ یک بیکار» برشمردیم؛ داستان منحصر به فرد آن را هم اضافه کنید. داستانی که به تازگی فصل اول آن به پایان رسیده است. هر چند این انیمه در ظاهر برای کودکان است اما شاید به لحاظ محتوایی تماشای آن برای کودکان مناسب نباشد. این انیمه جذاب را می‌توانید از لینک زیر با دوبله اختصاصی فارسی تماشا کنید:

>> لینک تماشای سریال تناسخ یک بیکار با دوبله فارسی  

.

نکته: اگر از اینترنت تلفن همراه استفاده کنید نیازی به خرید اشتراک ندارید. برای تماشای آثار بخش «فیلم و سریال» با اینترنت خانگی لازم است یک اشتراک با تخفیف ویژه بخرید. در این حالت حجم مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود. 

اگر اهل انیمه هستید، این پیشنهادهای ما را از دست ندهید:

.

.

.

.

.