1403/01/10

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

توصیه های اقتصادی برای خرید لباس بچه‌گانه عید ۹۸

توصیه های اقتصادی برای خرید لباس بچه‌گانه عید ۹۸

توصیه های اقتصادی برای خرید لباس بچه‌گانه عید 98

لباس بچه‌گانه عید ۹۸ را علاوه بر اینکه بر اساس رنگ سال انتخاب می‌کنید، با توجه به معیارهای این مقاله بخرید تا در روزهایی که قیمت‌ها شوخی بردار نیستند، هم خرید به صرفه‌ای داشته باشید و هم بتوانید استایل فرزندتان را نسبت به سال‌‌های پیش زیباتر کنید.

لباس بچه گانه عید ۹۸ بی توجه به مد!

تقریبا همه می‌دانند که هر سال مدل جدیدی از لباس بچگانه مد می‌شود؛ اگر دوست دارید خریدتان به صرفه و اقتصادی باشد و بتوانید از اجزای ست لباس عید در سایر ایام سال هم استفاده کنید، خیلی در قید و بند مد نباشید. برای مثال امسال لباس‌های پولک‌دار مد شده‌اند و احتمالا پایشان را به ویترین خیلی از مغازه‌ها باز می‌کنند؛ اما لازم نیست حتما لباس بچه گانه عید ۹۸ که برای فرزندتان می‌خرید پولکی باشد؛ می‌توانید یک دست لباس ساده اما زیبا برایش تهیه کنید و نهایتا تل سر پولکی برایش بخرید یا بخشی از لباسش را پولک دوزی کنید. این کار باعث می‌شود استایل فرزندتان روی مد باشد و علاقه‌اش به وسایل پولک دار بی‌جواب نماند و هم اینکه این لباس در سایر ایام سال هم برایش قابل استفاده بماند.

خرید لباس عید بچه گانه

خرید لباس بچگانه رویه دار

یکی دیگر از مواردی که خوب است برای خرید لباس بچه گانه عید ۹۸ در نظر داشته باشید، تقسیم لباس به چند لایه و خرید لایه‌های مختلف است. برای مثال می‌توانید برای دخترتان یک تاپ ساده به همراه یک رویه زیبا تهیه کنید. رویه لباس‌ها وقتی به کار می‌آیند که هوا ثبات زیادی نداشته باشد و سرد و گرم شود؛ با گرم شدن می‌توان رویه را درآورد و با سرد شدن می‌توان آن را به لباس اضافه کرد. ضمن اینکه با جدا کردن رویه لباس و خود لباس می‌توان ست‌های متنوعی ساخت؛ مثلا در تابستان تاپ این ست بهاره را برداشت و با یک دامن خنک تابستانه همراهش کرد و از رویه آن برای اوایل پاییز کمک گرفت.

توصیه اقتصادی برای خرید کفش بچگانه

یکی از خریدهای لباس بچه‌گانه عید ۹۸، خرید کفش است. با توجه به بالا رفتن قیمت همه چیز، از جمله کفش بچگانه خوب است به چند نکته دقت کنید:

  • همیشه برای کفش راحتی فرزندتان که در اغلب ساعت‌های روز پوشیده است، خوب هزینه کنید و مدل استانداردی بخرید؛ اما لزومی ندارد برای کفش مهمانی یا کفش عیدش هزینه زیادی کنید. یک مدل معمولی اما راحت برایش مناسب خواهد بود؛ چون همین مدل احتمالا سال دیگر به پایش نخواهد خورد.
  • خرید کفش بچه‌ها را به آخر وقت موکول کنید؛ زمانی که فرزندتان بازی‌هایش را کرده است و پاهایش حجم بیشتری پیدا کرده‌اند. اگر اول وقت برایش کفش بخرید احتمالش هست که همان کفش در پایان روز پاهایش را بزند.
  • با توجه به رشد سریع پاهای بچه‌ها، خرید کفشی که نیم سایز بزرگتر است، فکری اقتصادی است که کمک می‌کند مدت بیشتری را با هزینه کمتری برای خرید کفش سپری کنید.

خرید کفش برای عید بچه ها

چسب، دکمه یا زیپ؟

موقع خرید لباس بچه‌گانه عید ۹۸ دقت داشته باشید که لباس‌هایی مثل بارانی به جای دکمه با چسب یا زیپ بسته می‌شوند. واقعیت این است که دوام دکمه نسبت به زیپ و دوام زیپ نسبت به چسب بالاتر است. بنابراین خرید لباس دکمه‌دار برای بچه‌ها توجیه اقتصادی بیشتری دارد؛ با وجود این ممکن است باز و بسته کردن دکمه‌ها برای بچه‌ها سخت باشد و به کمک شما نیاز پیدا کنند.

لباس‌های ساده، اکسسوری‌های براق

به خاطر داشته باشید هر چقدر لباس بچه‌گانه عید ۹۸ را ساده‌تر انتخاب کنید، احتمال اینکه بتوانید بعدا به آن تنوع بدهید، بیشتر است. برای مثال می‌توانید یک شلوار ساده برای فرزندتان تهیه کنید و بعد از مدتی که آن را پوشید، یک کمربند جدید به آن اضافه کنید یا حتی از تگ‌هایی که می‌توان به بخش‌هایی از لباس دوخت کمک بگیرید تا مدل شلوار را متنوع کنید. این کار را با شلواری که از قبل دوخت داشته باشد، نمی‌توان انجام داد. به همین دلیل تاکید ما روی انتخاب لباس‌های ساده است تا بعدا بتوان از طریق اکسسوری به آن‌ها تنوع داد و مدت زمان بیشتری از آن‌ها استفاده کرد.
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *