1403/01/10

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

جدیدترین روش کاشت مو با رشد طبیعی مو چیست؟

جدیدترین روش کاشت مو با رشد طبیعی مو چیست؟

برای آشنایی با جدیدترین روش کاشت مو لطفا با ما همراه باشید تا ببینیم در این متد تازه، آیا موها رشد می‌کنند؟ بانوان هم می‌توانند آن را انجام دهند؟ قیمت این روش چقدر است؟ در‌ بیا نی نی بخوانید.

جدیدترین روش کاشت مو چیست؟ پیش‌تر در بیا نی نی انواع روش‌های کاشت مو  را به‌طور کامل توضیح داده‌ایم. بسیاری از مردان و زنانی که با مشکل طاسی یا ریزش مو مواجه بوده‌اند؛ از عوارض این روش‌های سنتی کاشت مو، شکایت‌هایی داشته‌اند. در سال‌های اخیر، محققان پوست و مو، در خصوص کاشت مو، فعالیت‌های داشته‌اند. به این ترتیب با متدهای جدید، موی کاشته شده، مانند موی عادی رشد می‌کند. اگر دوست دارید در خصوص این متد جدید اطلاعات داشته باشید؛ لطفا با ما تا پایان صفحه همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید:

  • جدیدترین روش کاشت مو چیست؟
  • انواع روش‌های کاشت مو برای چه کسانی مناسب است؟
  • تاریخچه کاشت مو چیست؟
  • انواع روش‌های کاشت موی سر
  • روش FUSS را چطور انجام می ‌دهند؟
  • کاشت مو به روش FUE چیست؟
  • جدیدترین روش کاشت مو چقدر طول می‌کشد؟
  • عوارض جدیدترین روش کاشت مو و ناراحتی‌هایش
  • انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو

بهترین روش کاشت مو چیست؟ جدیدترین روش کاشت مو با رشد طبیعی مو چیست؟

جدیدترین روش کاشت مو چیست؟

با افزایش سن، تاثیر هورمون‌های جنسی زنانه و مردانه، سبب ریزش مو می‌شود. افرادی که همیشه به دنبال جدیدترینن روش کاشت مو بوده‌اند؛ ریزش موی موقت ندارند.

به دنبال کاشت مو، باید پروسه‌ای را در کلینیک کاشت مو طی کنید؛ این پروسه چندان راحت و بی‌درد نیست.

این موها دیگر رویش نمی‌کند. معمولا آقایان با طاس شدن موهایشان مشکلی ندارند؛ اما گروهی هم از مردان هستند که وجود مو، روی سر را از ویژگی‌های جذابیت می‌دانند. پیش‌تر روش‌های مختلفی برای کاشت مو وجود داشت.
با این حال ناراحتی‌های این روش‌ها از مزایای کاشت مو بیشتر بود. در متدهای جدید کاشت مو، دیگر این عوارض دیده نمی‌شود.

جدیدترین روش کاشت مو با رشد طبیعی مو چیست؟

انواع روش‌های کاشت مو برای چه کسانی مناسب است؟

به دنبال کاشت مو، باید پروسه‌ای را در کلینیک کاشت مو طی کنید؛ این پروسه چندان راحت و بی‌درد نیست. از طرفی ظاهر سر بعد از کاشت مو، برای دیگران خوشایند نیست. پس حتما باید ببینید اصلا کاندید مناسبی برای کاشت مو هستید یا خیر؟

جدیدترین روش کاشت مو با رشد طبیعی مو چیست؟

کاشت مو  زنان واجب است؟

اگر کم پشت شدن موها یا طاس شدن سر به علت بیماری واقعا برای‌تان ناخوشایند است؛ همچنین در صورتی که به صورت مادرزادی و ژنتیکی، موهای کم‌پشتی دارید؛ به عنوان یک خانم، کاندیدای مناسبی برای کاشت مو به روش‌های جدید هستید. 
این روش می تواند یکی از راه های اعتماد به نفس بیشتر در مورد ظاهر شما باشد. اما ابتدا با پزشک خود در مورد انتظارات خود در طول و بعد از جراحی صحبت کنید.

 

جدیدترین روش کاشت مو با رشد طبیعی مو چیست؟

تاریخچه کاشت مو چیست؟

کاشت مو یک موضعی است که موها را به منطقه طاس منتقل می‌کند. پزشکان از سال ۱۹۵۰ این پیوندها را در ایالات متحده انجام می دهند، اما روشهای جدیدی هم در سالهای اخیر به میان آمده است.

جدیدترین روش کاشت مو با رشد طبیعی مو چیست؟

انواع روش‌های کاشت موی سر

برای کاشت موی زنان یا مردان ممکن است یکی از این دو روش پیشنهاد شود:

  • جراحی نوار واحد فولیکولار (FUSS)
  •  استخراج واحد فولیکولار (FUE)

 

جدیدترین روش کاشت مو با رشد طبیعی مو چیست؟

روش FUSS را چطور انجام می ‌دهند؟

  • این عمل را در مطب پزشک انجام می دهند.
  • ابتدا ، جراح پوست سر شما را پاک می کند.
  • دارو مناسب را برای بی حسی تجویز می‌کند.
  • جراح یک نوار ۶ تا ۱۰ اینچی از پوست را از پشت سر شما برمی دارد.
  • آن را کنار می گذارند و پوست سر را بخیه می زند.
  • ای ناحیه بلافاصله توسط موهای اطراف پوشانده می شود.

جدیدترین روش کاشت مو با رشد طبیعی مو چیست؟

در جدیدترین روش کاشت مو چند واحد باید پیوند زده شود؟

تیم جراح نوار پوست سر برداشته شده را به ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ پیوند کوچک تقسیم می کند که هر کدام دارای یک تکه مو یا فقط چند تار مو هستند. تعداد و نوع پیوندی که دریافت می کنید بستگی به نوع مو ، کیفیت ، رنگ و اندازه ناحیه ای که در آن کاشت را انجام می دهید ، دارد.

کاشت مو به روش FUE چیست؟

  • تیم جراح پشت سر شما را می تراشند.
  • پزشک فولیکول های مو را یک به یک از آنجا خارج می کند.
  • ناحیه با نقاط کوچک پیوند زده می شود.
  • موهای کناری شما ناحیه را می پوشاند.جدیدترین روش کاشت مو با رشد طبیعی مو چیست؟

بعد از پیوند زدن چه اتفاقی می افتد؟

در این دو روش جدید مو، بعد از برداشتن پیوند، دیگر سایر مراحل مشابه است: پس از آماده سازی پیوندها ، جراح ناحیه ای که موها روی آن قرار می گیرند را تمیز و بی حس می کند ، سوراخ ها یا شکاف هایی با چاقوی جراحی یا سوزن ایجاد می شود و هر پیوندی را با ظرافت در یکی از سوراخ ها قرار می گیرد. 

جدیدترین روش کاشت مو چقدر طول می‌کشد؟

بسته به اندازه پیوندی که انجام می دهید ، این روند حدود ۴ تا ۸ ساعت طول می کشد. اگر همچنان به ریزش مو ادامه می دهید یا تصمیم می گیرید موهای ضخیم تری داشته باشید ، ممکن است بعداً به روش دیگری نیاز داشته باشید.

جدیدترین روش کاشت مو با رشد طبیعی مو چیست؟

عوارض جدیدترین روش کاشت مو و ناراحتی‌هایش

بعد از جراحی کاشت و پیوند مو، پوست سر فرد، ممکن است خیلی حساس شود. بنابراین شاید لازم باشد تا چند روز از داروهای مسکن استفاده کنید.

بعد از جراحی کاشت و پیوند مو، پوست سر فرد، ممکن است خیلی حساس شود. بنابراین شاید لازم باشد تا چند روز از داروهای مسکن استفاده کنید. 

جراح از شما می خواهد که حداقل یک یا دو روز روی سرتان بانداژ کنید. آنها همچنین ممکن است آنتی بیوتیک یا داروی ضد التهابی را برای چندین روز برای شما تجویز کنند.
اکثر افراد می توانند ۲ تا ۵ روز پس از عمل به سر کار بازگردند. طی ۲ تا ۳ هفته پس از عمل ، موهای پیوند شده می ریزند ، اما شما باید ظرف چند ماه متوجه رشد جدید شوید.
اکثر مردم بعد از ۶ تا ۹ ماه ۶۰ درصد رشد موهای جدید را مشاهده می کنند. برخی از جراحان داروی رشد مو ماینوکسیدیل (روگاین) را برای بهبود رشد موها پس از پیوند تجویز می کنند ، اما مشخص نیست که چقدر خوب عمل می کند.

خطرات و هزینه های درمان

قیمت کاشت مو تا حد زیادی به حجم موهای شما بستگی دارد ، اما معمولاً بین ۴ تا ۱۵ میلیون تومان متغیر است. اکثر برنامه های بیمه آن را پوشش نمی دهند.مانند هر نوع جراحی ، پیوند خطرات زیادی از جمله خونریزی و عفونت را در پی دارد. همچنین این احتمال وجود دارد که موهای زخم دار و غیر طبیعی ظاهر شوند.

با شروع رشد پیوندهای جدید ، برخی از افراد دچار التهاب یا عفونت فولیکول های مو می شوند که فولیکولیت نامیده می شود. آنتی بیوتیک ها و کمپرس می توانند مشکل را برطرف کنند. همچنین ممکن است به طور ناگهانی مقداری از موهای اصلی را در ناحیه ای که تارهای جدیدی ایجاد کرده اید ، از دست بدهید که به آن ریزش شوک گفته می شود. اما بیشتر اوقات ، دائمی نیست.

جدیدترین روش کاشت مو با رشد طبیعی مو چیست؟

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو 

در تهران و تمام شهرهای کشور، کلینیک‌های کاشت موی زیادی وجود دارند؛ برابی این‌که بتوانید یک کلینیک مجهز را انتخاب کنید که هم روش جدید کاشت مو را استفاده کند؛ هم مجهز و مدرن باشد؛ بهتر است با پزشکان کلینیک بیا نی نی مشورت کنید. از پزشکان پوست و مو در خصوص، جزئیات دو متد جدید بپرسید؛ عوارض و حدود بهبودی را جویا شوید؛ سپس تصمیم بگیرید که دوست دارید موهای‌تان را بکارید یا خیر.

خلاصه
با افزایش سن، تاثیر هورمون‌های جنسی زنانه و مردانه، سبب ریزش مو می‌شود. با این حساب شاید به دنبال روشی برای کاشت مو باشید. پزشک در کاشت مو، نوار پوست سر را به ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ پیوند کوچک تقسیم می کند. پس از این روش ممکن است پوست سرتان حساس شود و تا چند روز باید از داروهای مسکن و آنتی بیوتیک استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی: 

  • مزوتراپی چیست و چه کاربردی دارد؟
  • شامپوی ویتامینه و پروتئینه از ریزش مو جلوگیری می‌کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *