1403/02/01

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

جراحی لیفت بازو، مناسب چه کسانی است؟

جراحی لیفت بازو، مناسب چه کسانی است؟

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که چه کسانی برای انجام جراحی براکیوپلاستی (لیفت بازو) مناسب هستند؟

سوال : چه کسانی برای انجام جراحی براکیوپلاستی (لیفت بازو) مناسب هستند؟

پاسخ : بسیاری از افراد در اثر پیری، نوسان وزن و نیروی گرانش، دچار افتادگی پوست در امتداد بازوی داخلی خود می‌شوند. در افرادی که نوسانات اساسی در وزن آن‌ها ایجاد شده است، پوست بیش از اندازه‌ای در این ناحیه ایجاد می‌شود. برخی از بیماران از نظر ژنتیکی دارای پوست بیش از اندازه، سستی و ترک پوستی زیادی هستند. جراحی لیفت بازو یا براکیوپلاستی می‌تواند ویژگی‌های ناخوشایند بازوی فوقانی را برای بهبود ظاهر شما اصلاح کند.

برای آگاهی بیشتر از کاندید جراحی براکیوپلاستی (لیفت بازو) به سراغ کلینیک بین المللی آتریسا رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به کلینیک بین المللی آتریسا یا دریافت نوبت از کلینیک بین المللی آتریسا کلیک کنید.

جراحی لیفت بازو، مناسب چه کسانی است؟

براکیوپلاستی چیست؟

جراحی لیفت بازو پوست زائد بازوی داخلی فوقانی را برداشته و آن را سفت می‌کند. این روش اصلاحی یک جای زخم قابل مشاهده در قسمت داخلی بازوی فوقانی شما باقی می‌گذارد. اما برای بیمارانی که پوست اضافی زیادی دارند، ارزشش را دارد.

در بیمارانی که پوست اضافی کمتری دارند، ایجاد جای زخم در لباس‌های بدون آستین باعث می‌شود این عمل جراحی کمتر مورد توجه قرار بگیرد. متأسفانه روش دیگری برای سفت کردن پوست در این ناحیه وجود ندارد. چین کوچک در زیر بغل به خودی خود اثرات بسیار نامحسوس و ظریفی دارد، اما ممکن است فقط برای بیمارانی موثر باشد که مقدار کمی پوست اضافی دارند.

به طور کلی، افرادی که پوست اضافی کمی دارند که روی بازوی فوقانی آن‌ها تأثیر گذاشته است، بهتر است با یک روش غیر جراحی، از رژیم و ورزش برای بهبود کانتور بازوی خود استفاده کنند. برای بیمارانی که دارای ذخایر چربی نامتناسب در امتداد بازو و قوام طبیعی پوست هستند، لیپوساکشن به تنهایی ممکن است بهترین روش برای کاهش افتادگی بازوی فوقانی بدون ایجاد زخم قابل مشاهده باشد.

جراحی لیفت بازو، مناسب چه کسانی است؟

چه کسی کاندید عمل جراحی لیفت بازو است؟

  • افراد دارای پوست شل یا چروکیده در بازوها که معمولاً بعد از کاهش وزن شدید یا عمل باندینگ یا بای پس معده به آن دچار می‌شوند.
  • افرادی که پوست بالای بازوی آن‌ها آویزان است یا ترک‌های پوستی قابل مشاهده‌ای دارند، یا ذخایر چربی کمی در بازو فوقانی را دارند که باعث می‌شود نتوانند هر لباسی را بپوشند.
  • بیمارانی که دارای بازوهای فوقانی باریک هستند نسبت به افرادی که چربی بیشتری دارند، کاندیدهای بهتری برای این عمل هستند زیرا پوست این افراد می‌تواند به طور موثرتری سفت شود. در بیمارانی که دارای ذخیره چربی متوسط تا شدید در بازو هستند، ممکن است یک روش اولیه لیپوساکشن برای کاهش بخش عمده چربی در امتداد بازو توصیه شود. در این صورت بعداً پوست می‌تواند به حداکثر سفتی خود برسد. لیپوساکشن تهاجمی همزمان با عمل لیفت بازو به دلیل تورم و تغییر گردش خون که ممکن است مانع بهبود مناسب برش‌ها شود، توصیه نمی‌شود
  • افرادی که پوست زائد در زیر بغل دارند
  • بیماران باید سالم، نزدیک به وزن طبیعی باشند و مایل به پذیرش اسکار دائمی در نتیجه عمل روی بازوی داخلی خود باشند

جراحی لیفت بازو یک روش مؤثر برای درمان پوست اضافی بیش از انداره بازو است. در میان کاندیداهای مناسب از رضایت بالایی برخوردار است. بیماران باید انتظارات واقع بینانه‌ای داشته باشند و درک کنند که نتایج عمل می‌تواند از فردی به فرد دیگر متغیر باشد و انتظار نداشته باشند که صد درصد افتادگی پوستشان اصلاح شود. بیماران همچنین باید انتظار زخم دائمی قابل مشاهده در امتداد قسمت بالای داخلی بازو را داشته باشند که در لباس بدون آستین قابل مشاهده خواهد بود.

در مورد بیماران با درجه خفیف‌تر پوست اضافی، روش غیر جراحی توصیه می‌شود. ورزش بالاتنه برای تقویت ماهیچه‌های بازو باعث سفت شدن پوست نمی‌شود اما ممکن است ظاهر بازوی فوقانی را بهبود بخشد. در حال حاضر هیچ روش درمانی یا فناوری دیگری وجود ندارد که با اطمینان یا به طرز چشمگیری بهتر از عمل جراحی براکیوپلاستی، پوست بازوی فوقانی را محکم کند. نتایج براکیوپلاستی طولانی مدت است و می‌تواند باعث بهبود چشمگیر در استحکام و ظاهر بازوهای فوقانی شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *