یک کلیشه رایج فیلم و سریال‌ها، نمایش مردانی باهوش است که محور داستان‌های پلیسی و جاسوسی هستند، قاتلان خشن و توانمند در چالش با مامورانی زبده و باهوش. اما سریال «کشتن ایو» یک سریال پلیسی با داستانی کاملاً زنانه است. کاملاً زنانه که می‌گوییم نه فقط از نظر داستان، بلکه عوامل اصلی مثل نویسنده، کارگردان و حتی تهیه‌کننده.

ماجرای سریال درباره یک قاتل زنجیره‌ای است به‌نام اوکسانا است که برخلاف چهره مهربان و دخترانه‌اش، کاملاً حرفه‌ای و بی‌رحم است. افسر پرونده او از سازمان اطلاعات انگلستان ایو، یک زن آسیایی و خوش فکر است. دوئل مغزهای آن‌ها یک قصه جذاب پلیسی با کمدی سیاه خاص را رقم می‌زند. (سریال را رایگان تماشا کنید)

کارگردان و تهیه‌کننده و در اصل خالق این سریال جذاب فیبی والربیج دختری است که در سن کم توانسته جوایز متعددی را بگیرد و غیر از «کشتن ایو» با سریال جذاب و عمیق «فلیبگ» شهرت جهانی مضاعفی پیدا کرده. جودی کومر و ساندرا اوه بازیگران این سریال هستند که توانسته هم آقایان را با داستان پلیسی و هم خانم‌ها را با ارائه متفاوتی از دنیای زنانه جذب خود کند. تا به‌حال ۴ فصل این سریال پخش شده که می‌توانید از لینک زیر تماشا کنید. 

>> لینک تماشای سریال کشتن ایو

نکته: هزینه اشتراک برای تماشا با اینترنت همراه رایگان (حجم اینترنت تمام بهاء) است. اگر هم از اینترنت خانگی استفاده کنید می‌توانید با تخفیف ویژه اشتراک بخرید، در این حالت اینترنت شما نیم بهاء است.      

این پیشنهادهای ما را هم از دست ندهید:

.

.

.

.