1403/02/01

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

جلو کالسکه بلو باکس مدل Bugs Stroller Fun

جلو کالسکه بلو باکس مدل Bugs Stroller Fun

Blue Box Bugs Stroller Fun Front Strollers

نقد و بررسی اجمالیBlue Box Bugs Stroller Fun Front Strollers

(جلو کالسکه بلو باکس مدل Bugs Stroller Fun) یک اسباب‌بازی مناسب برای کودکان از بدو تولد است. این وسیله برای زمان‌هایی که کودک باید در یک جای ثابت برای مدتی بنشیند، بسیار مناسب است. نشستن برای زمانی حتی اندک باعث می‌شود کودکان بی‌تابی کنند. برای این مسئله می‌توان از اسباب‌بازی‌هایی که بر روی میز و یا حفاظ جلویی آن‌ها بسته می‌شود، استفاده کرد.

جلو کالسکه مدل Bugs Stroller Fun یک اسباب‌بازی ۱۶ سانتی است که توسط شرکت (Blue Box) طراحی‌شده است. این محصول، به علت تنوع بالای رنگی‌اش توجه کودک را به خود جلب می‌کند و توسط دوزبانه باقابلیت تنظیم بر روی کالسکه، نصب می‌شود. جنس بدنه‌ی آن از پارچه راه‌راه و رنگی است و در قسمت سر و انتهایی‌اش دو عروسک صدادار از جنس پلاستیک سخت قرار دارد. هر دو این عروسک‌ها صدادار هستند. عروسک جلویی آن‌یک زنبور بامزه است که به سمت عقب و جلو می‌رود. عروسک انتهایی آن‌یک پروانه خندان و رنگی است که بر روی گل صورتی قرارگرفته است. این پروانه می‌تواند به‌صورت کامل بچرخد. علاوه براین یک‌زبانه پارچه‌ای با صدای پلاستیکی به‌صورت آویز در پایین این اسباب‌بازی قرارگرفته که کودک می‌تواند با تمامی آن‌ها بازی کند و حسابی سرگرم شود. بر روی این کرم رنگ‌رنگی سه زبانه پلاستیکی به رنگ‌های آبی، قرمز و زرد قرار دارد که کودک می‌تواند با آن‌ها نیز بازی کرده و یا دردهانش بکند و یا آن‌ها را بچرخاند. چرخاندن و بالا و پایین کردن عروسک‌ها و…به ماهیچه‌ی دست کودک کمک می‌کند. از طرفی دیگر، جنس‌های گوناگون قسمت‌های مختلف این اسباب‌بازی باعث می‌شود، کودک با جنس‌های متفاوت پارچه‌ای و پلاستیکی و سفتی و نرمی آن به‌تدریج، آشنا شود. این امر، حس لامسه را در کودک تقویت می‌کند. از طرفی دیگر تضاد رنگی متنوع این اسباب‌بازی، باعث تقویت حس بینایی در کودکان می‌شود.

این اسباب‌بازی سبک در یک بسته به ابعاد ۲۱ × ۹ × ۳۴.۵ سانتی‌متر یک وسیله مناسب برای هدیه به نوزادان است که می‌توانید برایشان بخرید و یا در سیسمونی از آن استفاده کرده و کالسکه و…را زیباتر کنید.

مشخصات کالاBlue Box Bugs Stroller Fun Front Strollers

مشخصات

  • ابعاد

    ۳۰ × ۶ × ۱۵.۲ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات

    مناسب برای کودکان از بدو تولد


  • – دارای بند و قابل تنظیم بر روی صندلی ماشین و یا سینی کالسکه

  • – دارای دو سر با قابلیت چرخش و صدادار

  • – دارای ۳ مهره رنگی

  • – دارای یک زنبور پارچه‌ای و صدادار

  • – کمک به کودک در جهت تقویت ماهیچه‌های نوزاد برای انجام کارهای ظریف

  • – ابعاد بسته‌بندی: ۳۴.۵ × ۹ × ۲۱ سانتی‌متر

  • وزن بسته‌بندی:۳۶۸ گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *