بیا نی نی/ برای اولین بار ترکیبی از دو تا از موفق ترین درمان های ضد پیری پوست، میکرونیدلینگ یا فرکانس رادیویی معرفی شده است که در ترکیب با یکدیگر می تواند مشکلات پوستی را به خوبی درمان کند. 
این درمان همان لیفت صورت بدون جراحی است. درمان اسکارلت انقلاب جدیدی در درمان های دیگر به وجود آمده است که همراه با فرکانس رادیویی کوتاه با پالس کوتاه و میکرونیدلینگ انجام می گردد. این درمان تراکم پوست را افزایش می دهد، در نتیجه باعث سفتی پوست می شود و ظاهر چین و چروک و علائم پیری را در آن از بین می برد. همچنین دارای فواید زیادی برای سلامت پوست است. 
معمولا انجام آن نسبت به روش های دیگر هیچ دردی ندارد و یا حداقل درد آن کمتر است. این روش از طریق سازمان جهانی سلامت یک روش امن و تاثیر گذار برای از بین بردن اثرات پیری معرفی شده است. دستگاه اسکارلت انرژی های فرکانس رادیویی را در زیر لایه های پوست اعمال می کنند و اثر آن را با میکرونیدلینگ افزایش می دهند. سپس پوست تحریک به کلاژن سازی می شود. کلاژن یک پروتئین ساختاری اصلی پوست است که پوست را ترمیم می کند و آن را سفت نگه می دارد.
 کامل توضیح داده ایم که سفت شدن پوست باعث می شود که چروک های روی پیشانی، افتادگی پلک، افتادگی گونه ها، چین و چروک اطراف دهان، خط لبخند و پوست اطراف چانه بهبود پیدا کند که معمولاً در زمان گذشته برای بهبود این قسمت ها فقط از لیفت جراحی استفاده می کردند. 

درمان اسکارلت دقیقا چه کاری انجام می دهد ؟
درمان آکنه ها و زخم های آکنه فعال
 ساخت دوباره کلاژن های از دست رفته
 لیفت صورت
 سفتی پوست
 بهبود گلسرخی
 از بین بردن منافذ
 کاهش ظاهر رگ های متورم
 درمان آفتاب سوختگی و زخم
 صاف کردن چین و چروک ها
 بهبود تناژ پوستی از طریق کاهش رنگدانه ها 
آیا درمان اسکارلت یا همان آر اف برای شما گزینه مناسبی می باشد؟ 
تقریباً هر کس می تواند از فواید این پروسه استفاده کند. درمان اسکارلت برای تمام انواع پوست ها نتیجه خوبی در پیش خواهد داشت ، زیرا بر اساس امواج رادیویی است و به رنگ پوست ربطی ندارد اما معمولاً قبل از انجام این کار ، حتماً یک جلسه مشاوره برای شما اختصاص می دهند.
اسکارلت معمولاً برای خانم های باردار یا شیرده توصیه نمی شود و همچنین افرادی که عمل های جراحی سخت ، دارا بودن پروتز داخل بدن، قرار داشتن فلز در بدن یا سرطان داشته اند نیز باید مورد بررسی قرار بگیرند.  

برخی فواید کلیدی 
 درمان مشکلات پوست سر، صورت ، گردن، سینه ، شکم، بازو ، ران ، زانو
 امن برای لب ها و اطراف دهان
 سفت کردن پوست صورت
 سفت کردن پوست سر
 درمان حفره های پوستی ، زخم ها و علائم پیری
 قابل انجام در بیش از ۷۰ کشور
 مناسب برای انواع پوست ها
نحوه آمادگی قبل از درمان 
درمان اسکارلت یا همان آر اف نیاز به آمادگی خاصی از قبل ندارد. اگرچه که این درمان پزشکی معمولاً با تیم مشاوره ای انجام می گردد اما اگر هرگونه نگرانی یا اضطرابی در مورد این درمان دارید، حتما سوالات خود را در جلسه مشاوره بپرسید. 

این درمان چقدر طول می کشد؟
درمان اسکارلت معمولاً نزدیک به ۱۲ دقیقه برای صورت و ۱۰ دقیقه برای گردن به طول می انجامد. زمان مورد نیاز برای اسکارلت بدن بستگی به سایز و وضعیت محل مورد درمان دارد. این درمان هم از لحاظ زمان و هم از لحاظ تغییرات اساسی به صرفه است. 

اقدامات بعد از درمان
درمان اسکارلت جزء امن ترین درمان ها در زمینه سیستم های آراف شناخته می شود و معمولاً هیچ عوارض جانبی و سختی به همراه ندارد. 
چند ساعت بعد از درمان قرمزی و ورم روی پوست ظاهر می گردد که هر دو بسیار خفیف هستند . ممکن است در صورتتان احساس گرمی کنید، انگار که دچار آفتاب سوختگی خفیف شده اید. مراقبت های معمولی از پوست و مو می تواند در چند روز آینده شما را با بهبود پوست مواجه کند. 
بیشتر بیماران معمولاً سریعاً بعد از درمان به فعالیت های روزانه خود می پردازند. آنهایی که درمان اسکارلت را در پوست سر انجام می دهند ، ممکن است احساس سوزش تا چند روز داشته باشند که معمولاً پزشک با تجویز مراقبت هایی این سوزش را از بین می برد. 

چقدر طول می کشد تا نتیجه درمان خودش را نشان دهد؟
معمولاً نتیجه سفت شدن پوست سریعاً ظاهر می شود و نتایج مدل سازی صورت نیز بعد از ساخت کلاژن و فیبر ها واضح تر خواهد بود. نتایج به تدریج در دو الی سه ماه کامل می شوند . معمولاً در حالت حداقلی سه جلسه به فرد توصیه می گردد. این نتایج از ۶ ماه تا یک سال باقی می مانند که بستگی به وضعیت عمومی پوست فرد دارد. 

پروسه اسکارلت چگونه است؟
اسکارلت از تکنولوژی الکترود میکرونیدلینگ با وسعت کم استفاده می کند و انرژی آراف کنترل شده را با دقت در عمق های مختلف به پوست اعمال می کند . عمق درمان ، قدرت و حالت آن کاملا نمایش داده می شود و می توان در طول درمان ، آن را تغییر داد.
سلامت کلی پوست معمولاً از طریق بازیابی و اتصال دوباره اجزای ضروری تضمین می گردد و ظاهری جوان با کلاژن و انعطاف پذیری بیشتر به شما هدیه می دهد. وجود انرژی های موجود در زیر پوست باعث اثربخشی بیشتر درمان می گردد. این درمان جزء مهم ترین درمان ها محسوب می شود که هیچ عارضه جانبی خاصی ندارد. 

آیا می توان این درمان را یک درمان ترکیبی نام برد؟ 
بله. این درمان یک درمان ترکیبی و کامل کننده برای درمان هایی مثل بوتاکس و یا فیلر های پوستی محسوب می گردد. برای اینکه پوست شما سریع تر بهبود پیدا کند و اثر اسکارلت روی آن واضح تر باشد، پیشنهاد می کنیم که پوست خود را با سانتریفیوژهای اعمال شده توسط پزشک دقیقاً بعد از درمان تمیز کنید و همچنین سرم های پوستی می تواند سرعت بهبود و شفابخشی پوست را افزایش دهند. 

برای اسکارلت چند جلسه درمانی مورد نیاز است؟
اثرپذیری درمان اسکارلت بستگی به وضعیت پوست شما دارد اما معمولاً سه الی چهار جلسه در ماه می تواند شما را به نتایج مدنظرتان برساند.
بعد از درمان توصیه می شود حتما از مرطوب کننده و ضد آفتاب های معمولی استفاده کنید.
همچنین مصرف میوه ها را در ۵ الی ۷ روزه بعد از پروسه افزایش دهید.
از نور مستقیم آفتاب دور باشید تا هیچ عارضه جانبی شما را اذیت نکند.
نیاز به هیچگونه مرخصی نیز نخواهید داشت.