فارس/ بانوی قهرمان موتورسواری خراسان رضوی گفت: با حمایت آیت الله علم‌الهدی، مجوز ساخت پیست مخصوص موتورسواری بانوان را گرفتیم که این امر در رشد ورزش موتورسواری بانوان نقش به‌سزایی داشت.
سمانه حمیدی در خصوص مشکلات هیأت اظهار کرد: جهت پیگیری امورات هیأت موتورسواری در گذشته مشکلاتی را به ویژه در بخش بانوان داشتیم که مسبب آن سوء مدیریت سرپرستان هیأت در یک سال گذشته بود.

بانوی قهرمان موتورسواری خراسان رضوی اداره شدن فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌‌رانی توسط سرپرست را یکی از چالش‌های پیش روی رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان رضوی دانست و عنوان کرد: ریاست گذشته با مدیریت خوب مجوز موتورسواری بانوان و همچنین ساخت اولین پیست تخصصی بانوان در سطح کشور را گرفت.

وی با اشاره به حمایت امام جمعه مشهد از رشته موتورسواری بانوان تصریح کرد: با حمایت آیت الله علم‌الهدی مجوز ساخت پیست مخصوص موتورسواری بانوان را گرفتیم که این امر در رشد ورزش موتورسواری بانوان، نقش به‌سزایی داشت؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی معتقدند اگر فضای مناسب و مخصوص بانوان فراهم شود فعالیت آنها در رشته‌هایی همچون دوچرخه‌سواری و موتورسواری بلامانع است به همین خاطر در گرفتن مجوز ساخت پیست موتورسواری بانوان از من حمایت کردند.

حمیدی تاکید کرد: با افزایش قیمت دلار، گرانی قیمت موتور و لوازم جانبی هزینه‌های بالایی را پرداخت می‌کنیم ولی همچنان با شرایط سخت به تمرینات خود ادامه می‌دهیم، روزهای دوشنبه و جمعه بانوان در پیست جدید مخصوص خود تمرین می‌کنند، امیدوارم با حمایت مسئولین مربوطه در خراسان رضوی و اداره کل وزش و جوانان استان شاهد پیشرفت ورزش موتورسواری استان باشیم.

بانوی قهرمان موتورسواری خراسان رضوی با اشاره به فعالیت بانوان در شهرستان‌های خراسان رضوی تصریح کرد: بانوان فقط در پیست مخصوص در دو قسمت موتور ریس و کراس به صورت جداگانه تمرین دارند، محدثه عظیمیان از تایباد و زهرا فرهادی قهرمان کشور هستند که نشان می‌دهد در شهرستان‌ها پتانسیل‌های خوبی داریم.