سینما و تلویزیون یک تصویر ثابت از سارق در ذهن ما جا انداخته، مردانی خشن با صورت‌های زخمی که با اسلحه سراغ بانک می‌روند و همه را تهدید می‌کنند تا بتوانند پول زیادی به جیب بزنند. اما سریال «دختران خوب» خلاف جریان حرکت کرده، در این سریال کمدی جنایی، چند مادر معمولی به‌خاطر مشکلاتی که دارند کم‌کم در دام سرقت می‌افتند و یواش یواش سارقان حرفه‌ای می‌شوند.
کارگردان این سریال که با دوبله فارسی ارائه شده هم یک خانم به‌نام «جنا بنس» است که سریال موفق «آناتومی‌ گری» را در کارنامه دارد و بازیگران محبوبی مثل «کریستینا هندریکس» و «مِی ویتمن» هم در آن بازی می‌کنند. برخلاف بیشتر سریال‌های کشورمان، «دختران خوب» از همان قسمت اول موتور داستانش راه می‌افتد و مخاطب را همراه می‌کند. برای همین توجه خوبی از خوبی مخاطب جهانی و نقدهای مثبتی هم از منتقدان دریافت کرده است. صداهای آشنای شما مثل نازنین یاری، مریم بنایی و نغمه عزیزی هم دوبله آن‌را به عهده داشتند. برای فرار از خستگی روز یک قسمت از این سریال را ببینید و لذت ببرید:

<< لینک تماشای رایگان دختران خوب با دوبله اختصاصی

نکته: برای تماشای رایگان با اینترنت همراه (بدون نیاز به خرید اشتراک) کافی است آخرین‌خبرتان را به‌روز کنید، حجم اینترنتی شما تمام بهاء خواهد بود. در صورت استفاده از اینترنت خانگی، می‌توانید با تخفیف ویژه اشتراک بگیرید و دسترسی نامحدود به تمام فیلم‌ها داشته باشید، تازه اینترنت‌تان هم نیم بهاء خواهد بود.       
.

.

.

.

.