1403/01/09

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

درمان موفقیت آمیز ناباروری با طب سنتی

درمان موفقیت آمیز ناباروری با طب سنتی

درمان موفقیت آمیز ناباروری با طب سنتی

 به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، دستیار تخصصی طب سنتی ایران با بیان اینکه ناباروری بسیاری از مراجعان به مراکز درمانی طب سنتی درمان‌پذیر است، گفت: با مراجعه زوج نابارور به متخصص طب سنتی، ابتدا اخلاط ۴ گانه به توازن در می‌آید سپس ضعف جنسی برطرف می‌شود.

الهام اختری دستیار تخصصی طب سنتی ایرانی  اظهار داشت: به طور کلی اگر بدن را یک مجموعه بدانیم، هرغذایی که افراد مصرف می کنند یا هر هوایی را که استنشاق می‌کنند، منجر به تولید ۴ خلط سودا، صفرا، بلغم و دم در بدن می‌شود.
 
به گفته وی اگر هر کدام از این اخلاط از موازنه خود خارج شود، هر عضو ضعیفی در بدن را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد که این عضو ضعیف می‌تواند قلب، تخمدان، کبد، رحم و یا بیضه‌ها باشدکه به صورت بیماری خود را نشان می‌دهد.
 
دستیار تخصصی طب سنتی ایران عنوان کرد: اگر یک زوج نابارور به متخصص طب سنتی مراجعه کنند، ابتدا اخلاط ۴ گانه را به توازن در می‌آوریم و تعادل میان اخلاط در بدن زوج صورت می‌گیرد. این در حالی است که اگر یک زوج نابارور به متخصص زنان و نازایی مراجعه کنند، ابتدا تعداد اسپرم‌ها و تخمک‌ها را چک می‌کنند و کاری به بقیه اعضای بدن فرد ندارند و ممکن است به این زوج لقاح خارج از رحمی یا IVF را پیشنهاد دهند.
 
اختری اضافه کرد: متخصصان طب سنتی برای درمان ناباروری به اعضای بدن فرد توجه می‌کنند و هماهنگی‌های لازم را ایجاد کرده و تولید اخلاط را در بدن فرد اصلاح می‌کند ضعف رحم و ضعف بیضه ها را با یک سری از داروهای طب سنتی اصلاح می کنند که این موجب بارور شدن زوج نابارور می‌شود و موارد زیادی وجود دارد که بسیاری از زوج‌های نابارور با اصلاح غذا و سبک زندگی بارور شدند البته آمار دقیقی در این زمینه وجود ندارد اصلاح خوردن، اشامیدن، خوابیدن و مصرف برخی داروهای گیاهی موجب بارور شدن زوج نابارور می‌شود.
 
وی بیان داشت: در بعضی از موارد زوج نابارور با استفاده از این روش‌ها بارور نمی‌شوند که ضعف تخمدان یا ضعف بیضه‌ها را برطرف می‌کنیم اگر با این روش‌ها نیز زوج بارور نشدن همگام با متخصص زنان و نازایی پیش می‌رویم و به مداوای بیمار می‌پردازیم. به طور مثال اگر زوجی دو ماه دیگر قصد لقاح خارج از رحمی یا IVF را دارند، متخصصان طب سنتی به آن کمک می‌کند و شرایط رحم زن را طوری قرار می‌دهدIVF  را بتواند قبول کند و جنین سقط نشود.
 
دستیار تخصصی طب سنتی ایران ادامه داد: افراد قبل از باردار شدن از مصرف غذاهای آماده، مانده، فست فودها و غذاهای فریز شده پرهیز کنند و غذای تازه خانگی بهترین نوع غذا برای افراد است. با توجه به شرایط آب و هوایی ایران مصرف گوشت گوساله را به افراد توصیه نمی‌کنیم و بیشتر از گوشت گوسفند، بوقلمون، شترمرغ و مرغ استفاده کنند.
 
منبع: جام نیوز


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *