1403/01/10

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

دعوت اختصاصی معراج شهدا از زوج‌های جوان

دعوت اختصاصی معراج شهدا از زوج‌های جوان

یکی از دغدغه‌های زوج‌های جوان برای مراسم عقد، پیدا کردن سالن یا محضری است که بهترین ساعات ابتدایی پیوند آسمانیشان را در آنجا بگذرانند تا بهترین لحظات را در قاب دوربین ثبت کنند.

یکی از مکان‌هایی که مورد اقبال زوج‌های جوان قرار گرفته است، مکانی است که معطر به عطر وجود شهداست. در مرکز شهر تهران، جایی به نام «معراج شهدا» وجود دارد که از سال ۱۳۹۵ در پی تقاضای مردمی بر آن شد که در این امر خداپسندانه سهیم باشد. 

آماری جالب از مراسم عقد در معراج شهدا

بیش از ۵۰۰ زوج جوان که علاقه‌مند به فرهنگ ایثار و شهادت هستند در معراج شهدا پیوند آسمانیشان را برگزار کردند. زوج‌هایی که از طیف‌های مختلف مانند پاسدار، طلبه، دانشجو و حتی بازاری هستند. از نکات جالب این مراسم معنوی، ارائه خدمات رایگان از سوی متولیان معراج شهدا است. البته در این روزها به علت استقبال زیاد زوج‌های جوان، برای انجام مراسم عقد در معراج شهدا باید ۲ تا سه ماه منتظر بمانند. 

اولین گردهمایی زوج‌هایی که در معراج شهدا عقد کردند

اکنون با گذشت ۶ سال از اولین مراسم عقد در معراج شهدا، مسؤولان تصمیم گرفتند یک دعوت اختصاصی از این زوج‌ها به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) داشته باشند تا بار دیگر عهدشان را با شهدا مرور کنند و خاطره آن روزها برایشان زنده شود.

 دعوت اختصاصی به معراج شهدا

این مراسم در روز دهم تیرماه مصادف با اول ذی‌الحجه در معراج شهدا از ساعت ۱۸:۳۰ با سخنرانی وحید یامین‌پور و خاطره‌گویی همسر شهید مدافع حرم مهدی بختیاری قرار است برگزار شود. البته در حاشیه این مراسم سراسر نور و معنویت، قرعه کشی کمک هزینه سفر مشهد مقدس از بین زوجین هم انجام می‌شود.


میثاق‌نامه‌ای که عروس خانم و آقا داماد با شهدا امضا می‌کنند


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *