تابناک با تو/ زنان هندی برای حفاظت از زیبایی و سلامت خود هیچ گاه بی کار نمی نشینند. آنها از همان کودکی با فوت و فن های طبیعی محافظت از زیبایی و شادابی آشنا می شوند و مدام آنها را به کار می گیرند تا همیشه درهرسنی جوان به نظر برسند. 
 
 زنان هندی برای حفاظت از زیبایی و سلامت خود هیچ گاه بی کار نمی نشینند. آنها از همان کودکی با فوت و فن های طبیعی محافظت از زیبایی و شادابی آشنا می شوند و مدام آنها را به کار می گیرند تا همیشه درهرسنی جوان به نظر برسند.

روزنامه برایت ساید امریکایی سرانجام با گزارشی دراین زمینه پرده از رازهای زیبایی زنان شبه قاره برداشت و گفت: زنان هندی برای جوان ماندن ۷عمل  را به کار می بندند که از ان جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱)*محافظت از زیبایی طبیعی *
مردم هند عقیده دارند که زیبایی حقیقی در چهره طبیعی نهفته است برای همین از مواد آرایشی استفاده نمی کنند و به سمت عملهای زیبایی روی نمی آورند.

۲)*استفاده ازمواد طبیعی برای زیباتر شدن *
زنان هندی از ۲مواد اصلی و ارگانیک در جهت سلامت و زیبایی خود یعنی زردچوبه و گل رز استفاده می کنند. زردچوبه ضدالتهاب است و برای دستگاه گوارش و شادابی پوست مفید است و گل رز اثر ارام بخشی فوق العاده ای دارد و در کرم های مرطوب کنندگی خانگی میتوان از ان استفاده کرد.

۳)*درست کردن مواد ارایشی درخانه*
زنان هندی در گیر و دار ارایش کردن نیستند و ترجیح میدهند تا چهره ی طبیعی خود را داشته باشند ولی اگر هم تمایل به استفاده از مواد ارایشی پیدا کردند از موادارایشی ارگانیک و خانگی که بسیار لطیف و خوشبو است بهره می جویند.

برای مثال آنها چوب پنبه را به روغن آغشته میکنند و سپس شعله ور کرده و پس از خاموش کردن  از دوده ی آن به عنوان سرمه استفاده می کنند.

۴ )*ایمان دارند که زیبایی از درون آغاز میشود*
زنان هندی براین باور هستند که ذهن و جسم ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند. به طوری که وقتی فکر آزاد و بی دغدغه باشد اثار مطلوبی بر بدن می گذارد و ارامش و عدم استرس حتی برسیستم دفاعی بدن اثرگذار است و ان را تقویت می کند برای همین انها  علاوه بر خواب کافی ساعاتی را به ماساژ  درمانی همراه باتنفس عمیق اختصاص می دهند.

۵)*استفاده از غذای ارگانیک*
غذای محلی و ارگانیک تاثیر مضاعفی بر سلامت جسمی زنان هندی دارد و انها را جوان تر نشان میدهد برای همین انان از سبزیجات صنعتی و غیر ارگانیک و موادغذایی شیمیایی استفاده نمی کنند  و همین امر برصحت انها تاثیزگذار است.

۶)*محصولات ارگانیک برای مراقبت از مو*
دختران از همان سنین کم همواره از موهای خود مراقبت میکنند. برای همین موهای خودرا دائما می بافند و وقتی می خواهند به مدرسه بروند ان را با روغن، مرطوب نگه می دارند و این امر باعث میشود موها به مرور زمان بلند و درخشان به نظر برسد .درمیان روغنهای مختلف روغن آملا از مشهورترین روغنهایی است که زنان هندی برای تقویت موهایشان استفاده می کنند.