1403/01/10

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

روش‌های آرایش سریع برای مهمانی‌های نوروزی

روش‌های آرایش سریع برای مهمانی‌های نوروزی

روش‌های آرایش سریع برای مهمانی‌های نوروزی

وقت ندارید؛ وقت هم داشته باشید اعتباری نیست که تا سی ثانیه بعدی بچه‌ها جیغشان به هوا نرود و مجبور نشوید سراغشان بروید. برای همین هم داشتن شاه‌کلیدهایی برای بهتر کردن مدل آرایش مهمانی می‌توانند کمکتان کنند. کارهایی که با انجام دادنشان در خودتان تغییر و تحول اساسی ایجاد می‌کنید و می‌توانید آماده رفتن به یک مهمانی دورهمی زنانه شوید.

رژ لبی به رنگ یاقوت

برای هماهنگ شدن با مدل آرایش ۲۰۱۸ خوب است یک رژ لب قرمز یاقوتی بخرید و در کیف لوازم‌آرایشتان داشته باشید. رژ قرمز خیلی سریع به چهره‌تان انرژی تزریق می‌کند و حتی اگر آرایش سایر اجزای صورتتان کم باشد، قرمز یاقوتی می‌تواند این کمبود را به‌خوبی بپوشاند.

مدل آرایش چشم ۲۰۱۸

چند سالی است که در کنار انواع آرایش چشم، خط چشم گربه‌ای همچنان حضور پررنگی دارد. اگر بلد نیستید با خط چشم مویی کار کنید، خط چشم‌های ماژیکی مشکی هستند که کار را برایتان آسان می‌کنند. چند روز قبل از مهمانی کشیدن خط چشم‌گربه‌ای را امتحان کنید تا خوب برایتان جا بیفتد. ترکیب این خط چشم و رژ لبی که قبلاً گفتیم مدل آرایش شما را از سادگی درمی‌آورد و آن را شیک و رسمی می‌کند.

زیورآلات؛ نجات‌دهنده‌های دقیقه نودی

کوکو شنل می‌گوید: «قبل از خارج شدن از خانه جلوی آینه بایستید و حداقل یکی از زیورآلاتتان را کم کنید.» اگر در گذشته می‌گفتند کوچک زیباست؛ حالا می‌توان گفت کمتر زیباست؛ بنابراین به جای اینکه یک دنیا زیورآلات به خودتان آویزان کنید به یک یا دو قطعه خاص و برجسته اکتفا کنید. یادتان باشد علاوه بر اینکه باید بدانید بهترین رنگ لباس برای پوست شما کدام است، هماهنگی بین رنگ زیورآلات و لباس هم لازم است.

طرح ناخن هایتان را نو کنید

آمادگی برای رفتن به مهمانی زنانه بدون رسیدگی به ناخن‌ها نیمه‌کاره می‌ماند. با توجه به رنگ لباسی که قرار است بپوشید یک رنگ لاک انتخاب کنید. تمام ناخن‌ها را با همین رنگ، لاک بزنید و بعد که خشک شدند از هر دست روی یک ناخن را لاک اکلیلی بزنید. خشک شدن لاک اکلیلی طول می‌کشد، پس خوب صبر کنید. درنهایت برای اینکه لاک روی ناخنتان کنده نشود یا لبه‌اش نپرد از یک لایه تاپ کوت (Top Coat) استفاده کنید.

عطر زنانه با رایحه خاص

قدرت عطر زنانه را دست‌کم نگیرید به‌خصوص وقتی عطر محبوبتان درباره شخصیتتان رازهای زیادی برملا می‌کند. رایحه‌ای که برای مهمانی‌های شبانه در نظر می‌گیرید باید ماندگاری بیشتری داشته باشد و به‌اصطلاح سنگین‌تر باشد. پس روی خرید عطر زنانه شیک و مجلسی با توجه به تیپ شخصیتی‌تان سرمایه‌گذاری کنید و قدم آخر آماده شدن را با اسپری کردن عطر بردارید.
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *