بر طبق فهرست ۱۰۰ تایی TC Candler که در روز سه شنبه ۲۸ دسامبر منتشر شد، لیسا، رپر گروه موسیقی بلک پینک زیباترین زن جهان لقب گرفت. یائیل شلبیا که سال گذشته در صدر این فهرست و زیباترین زن جهان بود به رتبه ی ششم نزول پیدا کرده و لیسای ۲۴ ساله که سال گذشته در جایگاه دوم بود، صدر فهرست را از آن خود کرده است.

TC Candler وب سایت نقد فیلم مشهور، از سال ۱۹۹۰ تا کنون فهرستی از زیبارویان جهان را منتشر کرده است. بعد از لیسا، که اسم کاملش لالیسا مانوبان است، امیلی نِرِنگ، بلاگر ۲۶ ساله نروژی در جایگاه دوم، و حلیمه عدن، مدل ۲۴ ساله سومالیایی-امریکایی در جایگاه سوم ایستاده اند.

ایوانا علوی، بازیگر ۲۵ ساله فیلیپینی-مراکشی در جایگاه چهارم و نانسی، خواننده ی ۲۱ ساله کره ای-امریکاییِ گروه مومولند در جایگاه پنجم قرار گرفته اند.

بالا چپ: امیلی نرنگ. بالا راست: حلیمه عدن. پایین راست: ایوانا علوی. پایین چپ: نانسی

سایر اسامی شناخته شده ی این فهرست عبارتند از: چو جو-یی، خواننده ی ۲۲ ساله و تایوانی گروه کره ای «توایس» در رتبه هفتم، گل گدوت، بازیگر ۳۶ ساله که نقش واندر وومن را بازی می کند، در رتبه ی پانزدهم و رز، خوانده ی ۲۴ ساله ی گروه بلک پینک در رتبه ی هفدهم.

در سویی دیگر و در فهرست خوش چهره ترین مردان جهان، برنده ی سال پیش یعنی فلیکس آروید اولف شلبرگ، یوتیوبر مشهور نیز رتبه نخست را از دست داده. این جوان ۳۲ ساله ی سوئدی که او را بیشتر با نام «پیودی پای» می شناسند، به رتبه ی نهم تنزل پیدا کرده و پاینگ تاخون، مدل میانماری به صدر فهرست راه پیدا کرده است.

این جوان ۲۵ ساله اوایل امسال در ماه ژانویه با انتشار عکس هایی از خودش با سری تراشیده و ردایی بر تن، حسابی سر و صدا بپا کرد. او تصمیم گرفته بود سال نو را با ۱۰ روز راهب بودن آغاز کند.

پاینگ تاخون

کریس همزورث، بازیگر ۳۸ ساله ی استرالیایی که او را با شخصیت ثور در فیلم های ابرقهرمانی می شناسند، در جایگاه دوم و کیم ته-هیونگ یا همان «وی» خواننده ی گروه BTS در جایگاه سوم قرار گرفته است.

تیموتی شالامی، بازیگر ۲۶ ساله امریکایی که اخیرا در فیلم «تل‌ماسه» (Dune) ایفای نقش کرده جایگاه چهارم و جونگ کوک ۲۴ ساله، دیگر خواننده ی گروه BTS در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

بالا چپ: کریس همزورث. بالا راست: وی. پایین راست: تیموتی شالامه. پایین چپ: جونگ کوک

سایر اسامی شناخته شده ی این فهرست عبارتند از: هنری کویل، بازیگر بریتانیایی که بیشتر او را با نقش سوپرمن می شناسند، در رتبه ششم، جیسون موموآ ۴۲ ساله که نقش آکوامن را بازی می کند، در رتبه دهم و شیائو ژان، بازیگر و خواننده ی ۳۰ ساله ی چینی در رتبه یازدهم.