1403/02/07

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

ساسبند پسرانه پیکو مدل Spr-05

ساسبند پسرانه پیکو مدل Spr-05

  • پهنا: باریک
  • نحوه بسته شدن کمربند: کلیپس

نقد و بررسی اجمالی
ابتدا ساسبند را نصب کنید و سپس آن را طوری تنظیم کنید که دقیقه روی سینه‌ها و شلوار بایستد. این اکسسوری بسیار هدیه خاصی برای عزیزان شما خواهد بود و در انتخاب آن شک نکنید. ساسبند مانند کمربند به نگه‌داشتن و خوش‌فرم ماندن شلوار و البته استایل شما کمک می‌کند. زمانی که شما از کت استفاده می‌کنید زیبایی ساسبندها بیشتر خواهد بود و البته شما برای استایل اسپرت نیز می‌توانید از این اکسسوری استفاده کنید. ساسبند پسرانه پیکو مدل Spr-01 دارای فرم Y شکل بوده و باریک است. همان‌طور که میدانید ساسبندها انواع متنوعی دارند که می‌توانید بنا به سلیقه‌تان آن‌ها را انتخاب کنید. نحوه بسته شدن آن کیلیبسی بوده و به‌راحتی می‌توانید آن را بر روی شلوار نصب کنید. بهتر است ساسبندی را انتخاب کنید مناسب با قد شما باشد، به‌طور مثال اگر ساسبند کوتاهی را انتخاب کنید قطعاً دور کمر شلوار شما چروک به نظر می‌آید و البته اگر خیلی بلند باشند نمی‌توانند شلوار شما را نگه دارند.
نقد و بررسی تخصصی

خرید اکسسوری شیک

افرادی که شانه‌های پهنی دارند بهتر است ساس بندهای پهن را انتخاب کنند و برای افراد با اندام ریز و عرض شانه‌های کم، ساسبندهایی با عرض کمتر مناسب‌تر است. همان‌طور که اشاره شده با استایل اسپرت نیز می‌توانید از ساسبند نیز استفاده کنید و البته این انتخاب، انتخابی جسورانه خواهد بود. برای استایل اسپرت از ساسبندهای طرح دار و اسپرت استفاده کنید تا استایل زیباتری داشته باشید. لزومی ندارد برای انتخاب رنگ ساس بند از قانون ست استفاده کنید و بهتر است این اکسسوری را همرنگ با پیراهن، کت‌وشلوار یا کرواتتان انتخاب کنید.

استفاده از ساس بند تک رنگ یا حتی تیره‌تر از رنگ کت‌وشلوار، گزینه  زیبا و چشم‌گیرتری برای شما خواهد بود. برای استفاده از ساس بند بهتر است آن را به قسمت پشت کمری شلوار متصل کرده و دو بند را دقیق از روی شونه ها به شلوارتان وصل کنید. ساس بندهای دکمه‌ای طرفداران بیشتری دارند و این نکته را بد نیست بدانید که ساسبندهای گیره‌ای به‌مرورزمان شل می‌شوند و نمی‌توانید مدت‌زمان طولانی از آن استفاده کنید. سایز این اکسسوری اهمیت دارد و اغلب سایز آن‌ها بین ۳ تا ۴ سانتی‌متر است. فراموش نکنید ساس بندی را انتخاب کنید که دقیقه با عرض شانه‌های شما یا حتی فرزندانتان مطابقت داشته باشد.

ساسبند پسرانه پیکو مدل Spr-05

دو بند یا نوار این اکسسوری قابلیت تنظیم دارد و شما می‌توانید با استفاده از گیره‌ای آن‌ها را به شلوار متصل کنید.دکمه‌ای و گیره‌ای مدل‌های این اکسسوری هستند که می‌توانید به‌دلخواه انتخاب و خرید مناسبی از هر نوع آن‌ها داشته باشید. از ساسبند مردان اوایل قرن نوزدهم بیشتر استفاده می‌کردند و یکی از اکسسوری های زیبا و شکیل برای داشتن استایل خاص در بین مردان آن زمان بود. امروزه این اکسسوری نیز برای زیبایی بیشتر استایل مورد استقبال قرار می‌گیرد و البته نه مانند دوران گذشته. مادران و پدران زیادی هم ترجیح می‌دهند برای زیبایی استایل فرزندانشان نیز از این اکسسوری زیاد استفاده ‌کنند.

برای اینکه خرید خوبی در مرد انواع ساسبند داشته باشید بهتر است با ما همراه شوید. شاید جالب باشد که بدانید استالیست‌های معروف عقیده دارند، بهتر است در زمان استفاده از کت‌وشلوار برای نگه‌داشتن شلوار کمربندی یا بندی معلوم نباشد و در این زمان استفاده از ساسبند انتخاب مناسبی است. ساسبند اشکال مختلفی مانند Y، H  و X دارند که می‌توانید مطابق باسلیقه خود آن‌ها را انتخاب کنید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات کالا

مشخصات

  • پهنا

    باریک

  • جنس

    پلی استر

  • نحوه بسته شدن کمربند

    کلیپس

  • جزئیات

    – دارای فرم Y شکل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *