1403/02/05

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

شامپو کودک فیروز مدل Cool And Fun حجم ۳۰۰ میلی لیتر

شامپو کودک فیروز مدل Cool And Fun حجم ۳۰۰ میلی لیتر

Firooz Cool And Fun Baby Hair Shampoo 300ml

  • برند :
    فیروز
  • دسته‌بندی :
    شامپو کودک و نوزاد

  • ویتامین: ندارد
  • عصاره: ندارد

نقد و بررسی اجمالی
Firooz Cool And Fun Baby Hair Shampoo 300ml

شامپوی کودک برند «فیروز» برای موی سر قابل‌استفاده است. این مدل از شامپو «فیروز» ۳۰۰ میلی‌لیتر حجم دارد. این محصول دارای محفظه‌ای پلاستیکی با استفاده‌ی آسان بوده و درب آن به راحتی باز و بسته می‌شود. برند «فیروز» با انواع موی نوزادان و کودکان سازگاری دارد؛ حتی بزرگسالانی که موهایی بسیار حساس دارند هم می‌توانند از این شامپو استفاده کنند. این شامپو با PH خنثی، برای موی لطیف کودک مناسب بوده و برای مصرف روزانه مفید است. استفاده‌ی هر روزه‌ از این محصول آسیبی به پوست و موی کودک وارد نمی‌کند. از جمله خواص این شامپو می‌توان به حالت‌پذیری و جلوگیری از وز شدن مو و همچنین سهولت در شانه‌پذیری مو اشاره کرد.

نقد و بررسی تخصصی

برند  «فیروز» همواره به پاکیزگی و نرمی پوست حساس نوزادان و کودکان اهمیت می‌دهد. محصولی که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم، شامپو سر کودک برند «فیروز» مدل Cool And Fun است که در ادامه به طور کامل ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم.

«فیروز»

 

 

 

گروه بهداشتی «فیروز» در سال ۱۳۵۳ با مشارکت شرکت جانسون اند جانسون آمریکا، به عنوان اولین تولید کننده محصولات بهداشتی کودک، در خاورمیانه آغاز به کارکرد و امروز پس از گذشت ۴۰ سال به عنوان بزرگترین تولید کننده تخصصی محصولات کودک، در ۵ گروه محصولی، کالاهای متنوعی را عرضه می‌کند.

کلیه محصولات این شرکت در واحد تحقیق و توسعه، با همکاری مراکز علمی مطالعه و فرمول‌سازی شده و پس از آزمایش‌های کلینیکی دوره‌ای و تست‌های گوناگون بر روی مواد اولیه و اثبات سازگاری محصول با پوست لطیف کودکان به مرحله تولید می‌رسد.

شامپو کودک فیروز مدل Cool And Fun

این شامپو چشم را نمی‌سوزاند و PH خنثی دارد. جهت شست‌و‌شو موی کودک، مقدار مناسب با حجم مو را، بر روی دست خود ریخته و به آرامی موهای کودک را بشویید.

شامپو کودک فیروز مدل Cool And Fun

این مدل از شامپو سر کودک برند «فیروز» در بسته‌بندی از جنس پلاستیکی، با طرح و رنگ شاد، کارتونی و کودکانه و در حجم ۳۰۰ میلی‌لیتر ارائه شده است. شامپو سر کودک «فیروز» با غلظت مناسب و رایحه‌ی ملایم، شوینده‌ای ایده‌آل برای موهای لطیف کودکان است. مواد نرم‌کننده موجود در این شامپو، موها را نرم و لطیف و شانه‌پذیری آن‌ها را بهتر می‌کند. علاوه بر این، این شامپو به حالت‌پذیری مو کمک کرده و از وز شدن مو جلوگیری می‌کند.

«چشم‌ها را نمی‌سوزاند» شعار قدیمی و ثابت شده‌ی شامپوهای فیروز است که به حمام آرام کودک کمک می‌کند.

پوست و موی کودک

شامپو کودک برند «فیروز» با فرمول مناسب خود، کاملا جهت شست‌و‌شوی موهای لطیف و نازک کودکان طراحی شده و با درک حساسیت پوست سر نوزاد، این محصول را روانه بازار کرده است.

پوست و موی کودک

پوست سر و موهای نازک کودک، لایق بیشترین توجه از سوی شماست، چرا که تاثیر ماندگار شوینده‌ها بر قدرت و استحکام مو تا همیشه عمر همراه فرزندتان خواهد ماند و انتخاب اصولی محصولی که بتواند بدون آسیب، بیشترین پاکیزگی را پدید آورد نیاز به بررسی‌های همه جانبه دارد.

مشخصات محصول Firooz Cool And Fun Baby Hair Shampoo 300ml

مشخصات

  • حجم

    ۳۰۰ میلی لیتر
  • ویتامین

    ندارد

  • عصاره

    ندارد

  • صادر کننده مجوز

    سازمان غذا و دارو

  • سایر توضیحات

    – کمک به حالت‌پذیری و جلوگیری از وز شدن مو


  • – PH خنثی، مناسب برای موی لطیف کودک

  • – سهولت در شانه‌پذیری مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *