بسته پیشنهادی برای بانوانی که می‌خواهند عیدی متفاوتی به فرزندان، نوه‌ها و … بدهند
عیدی‌دادن یکی از رسوم جذاب سال نو است و از آن اتفاق‌هایی است که بچه‌ها را به وجد می‌آورد و خاطره‌اش برای همیشه در ذهن‌شان خواهد ماند به ویژه اگر این عیدی را مادر خانواده داده باشد. پدرها معمولا پول می‌دهند اما برای مادرها یک بسته پیشنهادی آماده کرده‌ایم. چه بهتر که این خاطره را برای بچه‌ها به یادماندنی‌تر و با دادن عیدی‌های متفاوت آن‌ها را هیجان زده کنید. در ادامه به معرفی این نوع عیدی‌ها می‌پردازیم.
 بی‌سیم| بی‌سیم‌ها جزو کادوهای جذاب‌ برای بچه‌هاست. به ویژه پسربچه‌ها طرفدار پروپاقرص این نوع اسباب‌بازی‌ هستند. با عیدی دادن بی‌سیم به‌بچه‌ها علاوه بر خوشحال‌کردن آن‌ها، می‌توانیم از طریق این بی‌سیم‌ها به صورت مستقیم با بچه‌ها در ارتباط باشیم.
 دارت| با هدیه دادن دارت به فرزندتان علاوه بر آوردن هیجان و نشاط به خانواده می‌توانید فعالیت‌بدنی و تحرک را بین بچه‌ها بالا ببرید. دارت بازی‌کردن باعث بالا رفتن ضربان قلب در بچه‌ها می شود و یک بازی گروهی عالی است و باعث نزدیکی و همدلی  اعضای خانواده خواهد شد.
 آلبوم عید| با دادن یک آلبوم به عنوان عیدی، می توانیم خاطره‌های خودمان را برای بچه‌های‌مان زنده کنیم.  یک آلبوم با ۱۳ برگ (ویژه روزهای عید )  و جای یک یادداشت در کنار عکس برای کودک خود درست کنید و از او بخواهید برای هر روز عید یک عکس بگیرد و یک یادداشت مربوط به آن عکس(می‌تواند خاطره آن روز باشد) را کنار عکس بنویسد.
 کاشت گیاه| کاشتن و بزرگ‌شدن یک گیاه یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهاست. برای کودک خود یک گلدان و بذر بگیرید و از او بخواهید شروع به کاشتن گیاه کند. این عیدی علاوه بر ایجاد روحیه همکاری در فرزندتان می‌تواند به یادگیری او در زمینه کشاورزی کمک کند.
 عروسک‌های سخن‌گو| چه چیزی بهتر از عروسک‌های سخن‌گو می‌تواند فرزندتان را خوشحال کند. البته خودش باید به جای عروسک‌ها صحبت کند. چند عروسک مخصوص تئاتر عروسکی برای کودک‌تان بخرید و از او بخواهید یک نمایش با عروسک‌ها طراحی و اجرا کند.
نویسنده : مهسا کسنوی| روزنامه‌نگار